Messer i Tyskland
Fra : HHR

Dato : 03-01-04 16:23

Hejsa

Jeg har hørt at der skulle være mc messer/dage i Flensburg og Hamburg i
januar eller febuar, er der nogle som kender datoer evt en side hvor man kan
se sådan noget.

MVH HHR
Ducati 916 sp3

Fra : Ole Baun

Dato : 03-01-04 16:46

"HHR" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt at der skulle være mc messer/dage i Flensburg og Hamburg i
> januar eller febuar, er der nogle som kender datoer evt en side hvor man

Hamburger Motorrad Tage, (HMT), 30/1-04 - 1/2-04.

Ole Baun, Aalborg

Fra : Armand

Dato : 03-01-04 22:55

"Ole Baun" <olebaun@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> "HHR" skrev i en meddelelse

> Hamburger Motorrad Tage, (HMT), 30/1-04 - 1/2-04.

Jup!
Dén er stor og samtidig med salgs-stande (tilbehør, påklædning, udstyr m.m.)
med gode messetilbud!

Og drop Flensborg-udstillingen, der er ganske provinsiel i forhold til!

--
Armand.

Fra : Birthe Bergholt

Dato : 03-01-04 16:53

Godt nytår alle mc-er

http://www.hamburger-motorrad-tage.de/
http://www.mctouringclub.dk/

mvh
nis

Fra : HHR

Dato : 04-01-04 13:22

Vi bliver nødt til at køre til Hamburg kan jeg se, er der nogle af
jer der har været der ,og ved om man skal stå i kø 5timer før man når
indgangen. som det jo plejer at være i Tyskland når man er til messe?

Tak for svarene.

MVH HHR
Ducati 916sp3

Fra : Ole Baun

Dato : 04-01-04 15:18

"HHR" skrev i en meddelelse
> [...]
> jer der har været der ,og ved om man skal stå i kø 5timer før man når
> indgangen. som det jo plejer at være i Tyskland når man er til messe?

De par gange jeg har været der har vi stået i kø i et par minutter eller 4.
Der er masser at se på, og masser af tøj og udstyr.
Vi var med bus derned. På et tidspunkt gik vi ud til bussen med noget vi
havde købt, (som vi ikke gad slæbe rundt på resten af dagen), og så var de
ikke så glade for at lukke os ind igen, (med mindre vi købte entrebillet
igen), det gik dog efter lidt parlamentering.

Ole Baun, Aalborg

Fra : Buck

Dato : 04-01-04 20:29

HHR wrote:

> [...]
>
> Jeg har hørt at der skulle være mc messer/dage i Flensburg og Hamburg i
> januar eller febuar, er der nogle som kender datoer evt en side hvor man

Skulle der alligevel være nogen der er interesseret i den "Provinsielle"
mc-udstilling i Flensborg, så kan i læse lidt mere her:
http://www.argeonline.de

Jeg tager nok derned, men jeg har også kun godt 10km derned, og det burde
CZen da kunne klare...
--
/Buck
CB 550 F1 '75

Fra : Henning

Dato : 04-01-04 22:41

> Jeg har hørt at der skulle være mc messer/dage i Flensburg og Hamburg i januar eller febuar,

Ikke at jeg har noget mod tysk, men når der nu er en udstilling lige i baghaven?:

http://www.trafikogsport.dk/abnings.htm