Motorcykel Maler ???
Fra : henrik

Dato : 01-01-04 17:42

Er der nogen der kender noget til den her motorcykelmaler ???

www.mc-maleren.dk

Kan han male eller hwa' ???

mvh
Henrik

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-01-04 20:21

Hejsa

> Er der nogen der kender noget til den her motorcykelmaler ???
> www.mc-maleren.dk
> Kan han male eller hwa' ???

Jeg har aldrig selv fået malet noget der, men det er firmaet der heder
JP mclarkering ved Randers.

Der er Rigtig mange der benytter ham, F.eks. Rydbergs'mc, Racing team's mf.

Mvh Emil
p.s. En dag jeg snakkede med Henrik Rydberg, sagde han at en
hellarkering koster ca. 10-12k!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : henrik

Dato : 01-01-04 21:03

Ninja Rider wrote:

> [...]

> Mvh Emil
> p.s. En dag jeg snakkede med Henrik Rydberg, sagde han at en

Var det inc. klistermærker ???
Og hvor mange lag klar lak ???

mvh
Henrik

Fra : Ninja Rider

Dato : 02-01-04 12:15

Hejsa

> Var det inc. klistermærker ???
> Og hvor mange lag klar lak ???

Jeg mener at det var med det hele, men jeg er ikke 10% sikker. Jeg
snakkede med ham om at få malet en ZX-9R som han havde til at stå.
Så sagde han at det kostede ca de der 10-12k for det. Så jeg tror at det
var med mærker.
Antal klar lak ved jeg ikke lige....

Mvh Emil

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 02-01-04 10:14

Eller prøv hos

www.cadhelmetdesign.dk

Han bor også i Randers, og hans priser er yderst rimelige.

Torben

Fra : Jack Jensen

Dato : 03-01-04 20:42

"henrik" <aa@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender noget til den her motorcykelmaler ???
>
> www.mc-maleren.dk
>
> Kan han male eller hwa' ???
>
> mvh
> Henrik

Ja - han kan male!

Jeg har fået repareret min 750VFR hos ham - og det var superb.
Den er Italian Red så den er først malet hvid som bundfarve.
Derefter har han givet den 3 gange klar lak.
Den står som ny.

Giv ham et ring - han er rimelig med priserne.
- Og så kører han selv mc.

Mvh.
Jack