størst udvalg af brugte mc i kbh?
Fra : Peter

Dato : 31-12-03 15:22

Hej alle

Jeg går for tiden og overvejer at skifte cykel.
Jeg har især følgende modeller i tankerne:

cb500 (96-), gpz500 (94-97), rf600 (94-96), sv650 (99-01), cbr600 (93-94)

For at kunne danne mig et indtryk af modellerne inden jeg evt prøvekører hos
private/forhandler kunne jeg godt tænke mig at se dem - helst ved siden af
hinanden hos en forhandler.
Hvor gør jeg bedst det i kbh? Hvem har et udvalg af brugte cykler stående?

vh Peter

Fra : Jakob D

Dato : 31-12-03 15:37

"Peter" <no@mail.com> wrote in message
> Hvor gør jeg bedst det i kbh? Hvem har et udvalg af brugte cykler stående?
>
> vh Peter

Du er sandelig en magelig mand.......................
Måske du skulle starte med at mærke forskellen på en 2 cyl kontra en 4
cylindret maskine, hvis det ikke er gjort i forvejen.

Mvh Jakob D

Fra : Armand

Dato : 01-01-04 18:02

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <no@mail.com> wrote in message
> >
> Du er sandelig en magelig mand.......................
> Måske du skulle starte med at mærke forskellen på en 2 cyl kontra en 4
> cylindret maskine, hvis det ikke er gjort i forvejen.

Øh??
Det var et ønske om at opleve modellerne i levendes live og helst side by
side, og netop inden at han overgik til prøvekørsels-fasen, at Jakob her
ytrede!

Mit tip må være at det ikke koster at kigge og at vinteren er passende lang
til at nå forbi samtlige KBH'ske forhandlere (slå evt. op på de gule sider
ang. deres beliggenhed). HT kører formodentlig næsten til døren af dem alle,
så nogen odyssé kan dét ikke blive :-/
Som Østjyde har jeg tillige en opfattelse af at Køge MC's brugtudstilling er
temmelig omfattende (?), så et trip forbi Køge burde også lægges ind i
tour'en :-/

--
Armand.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 01-01-04 19:35

> Som Østjyde har jeg tillige en opfattelse af at Køge MC's
> brugtudstilling er temmelig omfattende (?), så et trip forbi Køge
> burde også lægges ind i tour'en :-/

Køge mc er et godt sted at starte, og så er der MC-Forum ved Ølstykke og
næsten lige ved siden af Lydmuren i Stenløse...
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-01-04 21:30

"Rune (Bandit600RR)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Køge mc er et godt sted at starte, og så er der MC-Forum ved Ølstykke og
> næsten lige ved siden af Lydmuren i Stenløse...
> [...]
Men netop Køge MC syntes mest at gøre i egen-importerede maskiner med
usædvanligt høje priser. Og de syntes også at have de samme maskiner stående
temmeligt længe.
Og jeg har da også set et par kedelige historier fra folk, der har handlet
der. Men det kan man måske høre om de fleste butikker ?
Dmcn plejer da forresten at have en liste over + og minus for
fohandlere.....

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Moller

Dato : 01-01-04 21:59

> [...]
> der. Men det kan man måske høre om de fleste butikker ?
> Dmcn plejer da forresten at have en liste over + og minus for

Det er helt klart en go ide at tjekke www.dmcn.dk omkring forhandlerne
især Køge MC som du her nævner, for som du skriver at det kan man høre om de
fleste butikker, så er der ekstremt mange dårlige exempler på Køge MC, både
på DMCN, og tidligere indlæg i gruppen antyder dette, og så er der ikke
engang taget de ikke nedskrevet oplevelser med som der snakkes om rundt i
krogende.

Men plusset ved køge er helt klart det store udvalg, så skal man rundt
og ose er det et okay sted :) men hver forsigtig med køb.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Armand

Dato : 02-01-04 04:27

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Men netop Køge MC syntes mest at gøre i egen-importerede maskiner med
> usædvanligt høje priser. Og de syntes også at have de samme maskiner

Det koster intet blot at kigge sig mæt på modellernes fremtoning in real
live, hvad formålet jo er :-|

--
Armand.

Fra : Jakob D

Dato : 02-01-04 21:34

> [...]
> side, og netop inden at han overgik til prøvekørsels-fasen, at Jakob her

Sorry!
Kunne vist ikke helt begribe rækkefølgen i spørgsmålet....

Mvh Jakob D

Fra : Peter Graff

Dato : 01-01-04 10:28

Hej Peter

Prøv SV'eren som den sidste. Ellers får du aldrig prøvet de andre

MVH

Peter Graff

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=449

Fra : Christian Knudsen

Dato : 05-01-04 08:13

"Peter" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinanden hos en forhandler.
> Hvor gør jeg bedst det i kbh? Hvem har et udvalg af brugte cykler stående?

Jeg synes du mangler fzr600 (91hk), fzr600r (100hk) og fzr600 (US - også
91hk), der alle også ligger i samme prisleje og ydelse, som de modeller du
nævner der.

mvmch
christian