Skal vi ikke prøve at holde tråden i det n~
Fra : Peter Olesen

Dato : 30-12-03 20:43

Kære brugere af denne nyhedsgruppe.

Vi ser det gang på gang, at indslagene i gruppen glider længere og længere
væk fra emnet.

Skal vi ikke prøve at få lidt justits på dette igen ?

Jeg bringer her eksemplet på Brian´s emne om Forden der satte ud.

Citat:

> Hvorfor skulle det være anderledes end Alex's vid i denne gruppe?

Det er jo det jeg forventer skal vise sig.

> Jeg forventer ikke en type svar jeg ikke allerede har oplevet
> masser af gange herinde.. Den eneste forskel på DTB of DFB er at
> "anekdoterne" lige skal barberes væk..

Det vil jo også vise sig.

Citat slut.

Er vi enige om at tråden vist er tabt ?

Rigtig godt nytår til jer alle fra

--

Peter Olesen
8450 Hammel

Fra : Brian

Dato : 30-12-03 21:06

Hejsa

Peter Olesen wrote:

> Er vi enige om at tråden vist er tabt ?

Ikke for mig, jeg fik løst mit problem :)
Men jo, den ramte vist et sidespor.... men så længe det ikke går ud over det
oprindelige spørgsmål, har jeg *personligt* svært ved at se problemet ?!

> Rigtig godt nytår til jer alle

I lige måde :)

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 21:08

"Peter Olesen" <haurum@adr.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Kære Peter Olesen.

> Er vi enige om at tråden vist er tabt ?

Det har du helt ret i.

Det er efter oprettelse af dk.teknik.bil nærmest blevet NG´ens varemærke
og ret at køre "kaffeklubssnak".

Det er tilladeligt i dk.fritid.bil, men ikke i dk.teknik.bil

Så lad venligst være med at piske en stemnig *tilbage*.

> Rigtig godt nytår til jer alle fra

Sandelig også et til dig.

Hr. Bjørn

Fra : Ulrich

Dato : 30-12-03 21:34

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er tilladeligt i dk.fritid.bil, men ikke i dk.teknik.bil

Er jeg den eneste der ikke kan finde denne gruppe?
Jeg er på TDC server.

--
Hygge Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 21:39

> Er jeg den eneste der ikke kan finde denne gruppe?
> Jeg er på TDC server.

Du kan bare bruge knappen "Nulstil Liste" så du downloader alle 60.000
Nyhedsgrupper een gang til, så kommer den.

--
Tom

Fra : Ulrich

Dato : 30-12-03 21:52

> Du kan bare bruge knappen "Nulstil Liste" så du downloader alle 60.000
> Nyhedsgrupper een gang til, så kommer den.

Hmm, det virkede ikke :-/
Jeg har fundet den her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.bil
Der er så link i bunden til at åbne gruppen fra egen server,
eller hoppe på sunsite, ingen virker

--
Hygge Ulrich

Fra : Jan Riber

Dato : 30-12-03 22:17

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har fundet den her:
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.bil
> Der er så link i bunden til at åbne gruppen fra egen

Jeg viser dig lige et guldkorn Hr. Jørvad sendte i en anden
tråd, da jeg heller ikke kunne finde den:

Citat: " Du enten ændrer din nyhedsserver i den bestående
konto/konti eller
opretter en ekstra/ny konto med hentning fra servernavn:
dtext.news.tele.dk

Jeg har taget udgangspunkt i MS Outlook Express."

Det virkede

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm

Fra : Ulrich

Dato : 30-12-03 23:08

"Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opretter en ekstra/ny konto med hentning fra servernavn:
> dtext.news.tele.dk
>
> Jeg har taget udgangspunkt i MS Outlook Express."

Jeg bøjer mig i støvet og takker,
det virker

--
Hygge Ulrich

Fra : Jan Riber

Dato : 30-12-03 23:13

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bøjer mig i støvet og takker,
> det virker

*LOL*

Hvis jeg kan finde ud af at få sådan noget til at virke...Så
kan alle!
Pas på du ikke farer vild i alle trådene derinde i den
"lille ny" :)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 30-12-03 22:40

> Er jeg den eneste der ikke kan finde denne gruppe?
> Jeg er på TDC server.

Den er heller ikke dukket op hos Cybercity. Har prøvet at nulstille, men det
hjalp ikke noget. Ender med at jeg må ringe ind til supporten og bede dem om
at få den på.
--
Godt nytår
Claus

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-12-03 21:48

Peter Olesen skrev:

> Vi ser det gang på gang, at indslagene i gruppen glider længere og
> længere væk fra emnet.
>
> Skal vi ikke prøve at få lidt justits på dette igen ?

....ikke for min skyld...

....slige tiltag kan jawe mig langt bort!
Hans

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 22:54

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev :

>...slige tiltag kan jawe mig langt bort!

tjaehhh ... man kan da opfordre folk til at blive lidt bedre til at
huske at rette subj. linien når de selv ved at de er ved at være
trillet af sporet.

(gælder i allerhøjeste grad også undertegnede)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-03 22:43

"Peter Olesen" <haurum@adr.dk> skrev :

>Jeg bringer her eksemplet på Brian´s emne om Forden der satte ud.

Det er et fromt ønske du satte - men lige *den* tråd er et dårligt
valgt eksempel på en spinn_off

Fra : Bjørn ingebrigtsen

Dato : 31-12-03 01:13

> [...]
>
> Skal vi ikke prøve at få lidt justits på dette igen ?
>
> Jeg bringer her eksemplet på Brian´s emne om Forden der satte ud.

Det var lidt derfor at jeg valgte at genoptage et OTD til dk.teknik.bil(til
stort had for andre), for det virker som at det er fuldt tilladt at lade en
tråd køre langt af sporet.

Men lad os nu for gudsskyld ikke genoptage/genoplive den debat den er
overstået!!!!!

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-03 01:22

Og alligevel bliver du ved.......

/Mogens

Fra : Olesen

Dato : 31-12-03 09:31

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og alligevel bliver du ved.......

...nu skal I give hinanden hånden, og ønske
hverandre et godt nytår.

Fra : Peter Weis

Dato : 31-12-03 09:57

"Bjørn ingebrigtsen" <b_ingebrigtsen_noapam_@mail.dk> wrote:

> for det virker som at det er fuldt tilladt at lade en
> tråd køre langt af sporet.

Det er faktisk karakteristisk for nogle af de mest velfungerende grupper (fx
dk.kultur.sprog).
De er kendetegnet ved rummelighed og tolerance overfor tråde der løber af
sporet.

mvh
Peter