René Diff og Audi S8 ??
Fra : Thomas H.

Dato : 30-12-03 18:52

I dag på Roskildevej, kom der en S8'er susende gennem den tætte trafik, han
kørte som et svin, ind og ud mellem bilerne, da han fangede mig, synes jeg
godt nok at det lignede René Diff, I ved ham fra Aquaaa!
Bilen var på engelske plader, nogen der ved om han drøner rundt i sådan en?

I øvrigt så jeg en VIRKELIG grim bil i dag, en HVID VW Toureg, med kedelige
fælge ...øv hvor er sådan en dog trist i den farve, fy for pokker! Utroligt
at nogen vælger den i den farve, når der findes så mange pæne
metallic-farver.

--
Mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 19:12

> han
> kørte som et svin, ind og ud mellem bilerne, da han fangede mig, synes jeg
> godt nok at det lignede René Diff, I ved ham fra Aquaaa!

Det undrer mig ikke - ér han ikke sådan en "type"..?

Jeg har den tvivlsomme fornøjelse at køre den samme vej ud af Kbh mange gang om
ugen, og der er SÅ mange, der kører som idioter på den vej.

De sænkede gamle lig skal formentlig skynde sig.

Jeg glæder mig over, at ikke alle bliver popsangere og får råd til biler med mere
end 300 hk - og krydser fingre for, at de ikke rammer nogen på vej hjem til
betonkasserne.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : Thomas H.

Dato : 30-12-03 19:26

<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig ikke - ér han ikke sådan en "type"..?

Jo helt sikkert, han har jo også hans Ferrari
Men spørgsmålet var bare, om det var ham ...bor han ikke i England?

> Jeg har den tvivlsomme fornøjelse at køre den samme vej ud af Kbh mange
gang om
> ugen, og der er SÅ mange, der kører som idioter på den vej.

Jeps, jeg blev dog alligevel imponeret (men skræmt) da jeg engang så en, der
lige tog 6-7 biler indendom, selvom der kørte biler i begge baner! Der er et
sted hvor der er meget bredt, og der var sgu lige plads, derefter flettede
han ind, og zig-zaggede mellem resten, for fuld drøn. Sindssygt, men jeg sad
alligevel og smågrinte lidt, og tænkte ..oO( dét var pokkers

> [...]
med mere
> end 300 hk - og krydser fingre for, at de ikke rammer nogen på vej hjem

Tjaa, det er alligevel sjældent, at man hører om nogle problemer synes jeg,
så måske er det ikke så slemt igen.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 30-12-03 23:12

"Jan W Nielsen" wrote:

> Det undrer mig ikke - ér han ikke sådan en "type"..?

Er hans stemme ikke for dyb til han kan være den type der kører
råddent - læs: hvad pokker ved I reelt om emnet og hvilken
relevans har de spekulationer i en bilgruppe?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 31-12-03 00:40

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Er hans stemme ikke for dyb til han kan være den type der kører
> råddent - læs: hvad pokker ved I reelt om emnet og hvilken
> relevans har de spekulationer i en bilgruppe?

Haha!
Jeg spurgte jo også bare, om nogen andre havde set ham i sådan en øse - men
i øvrigt, er dette ikke hyggesnakkergruppen ?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-12-03 01:06

"Thomas H." wrote:

> Jeg spurgte jo også bare, om nogen andre havde set ham i sådan en øse - men
> i øvrigt, er dette ikke hyggesnakkergruppen ?

Joda, men derfor kan vi jo alligevel godt holde et minimum af
anstændighed og ikke diskutere personer der hverken deltager selv
eller som vi må formodes ikke at ane det mindste om.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 31-12-03 01:08

On Wed, 31 Dec 2003 01:05:53 +0100, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>og ikke diskutere personer der hverken deltager selv
>eller som vi må formodes ikke at ane det mindste om.

Det har da ikke en kæft med det at gøre

/Mogens

Fra : Martin P.

Dato : 31-12-03 02:33

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt nok at det lignede René Diff, I ved ham fra Aquaaa!
> Bilen var på engelske plader, nogen der ved om han drøner rundt i sådan

I lørdags så jeg også en mørk A8/S8 på engelske plader i København som kørte
af h-til. Gad vide om det har været den samme?

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Thomas H.

Dato : 31-12-03 11:20

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

kørte
> af h-til. Gad vide om det har været den samme?

Der kører nok ikke MANGE S8'ere rundt i Kbh. på engelske plader, så
sandsynligheden er der da