data på en suzuki
Fra : ismanden

Dato : 28-12-03 20:08

Jeg leder efter data på en

Suzuki GN 250 fra 94

hvad er vægt og hvor mange heste hvad er ccm..

Fra : Esben

Dato : 28-12-03 22:00

"ismanden" <nogen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter data på en
>
> Suzuki GN 250 fra 94

Kig her der er i hvert fald lidt:

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4085

MVH Esben
TA "95

Fra : Kim Hansen

Dato : 28-12-03 22:02

On Sun, 28 Dec 2003 20:08:22 +0100, "ismanden" <nogen@tele2adsl.dk>
wrote:

>Jeg leder efter data på en
>
>Suzuki GN 250 fra 94
>
>hvad er vægt og hvor mange heste hvad er ccm..

Data smidt i dk.binaer.motor under "gn250 fra mc-revyen 93".
Har ikke fra 94, men mon ikke det er de samme.

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Knud Dam

Dato : 28-12-03 22:14

"ismanden" <nogen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter data på en
>
> Suzuki GN 250 fra 94
>
> hvad er vægt og hvor mange heste hvad er ccm..

Hej !

Prøv evnt. http://www.sydfynmcservice.dk/

Der er data for GN 250 ganske vist fra 1995 - 1999.

PS: Pernille har kørt 8600 km på en GN 250 i den forgangne sæson.

Det er ikke nogen hurtig mc; men meget letkørt og økonomisk. Ingen
problemer.

Mvh

KD Bandit 600 S (Og på udkik efter en Kawazaki ER 5 til Pernille)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-12-03 22:44

"ismanden" <nogen@tele2adsl.dk> wrote in message
> Jeg leder efter data på en
>
> Suzuki GN 250 fra 94
>
> hvad er vægt og hvor mange heste hvad er ccm..

Hejsa der.

Jeg kunne ikke finde data på en GN 250'er fra '94 i min MC-Revy-samling.
Der er dog en fra '93 og en fra '95.
Sig til hvis du vil have MC-Revy-oplysningerne fra '95'eren, så mailer jeg
dem gerne.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk