KS motor brændt - hvornår ?
Fra : Schlæger

Dato : 27-12-03 13:35

her i juleferien har jeg tilbragt tiden i Vejle, og derfor var jeg en dag
forbi KS Motor for at kigge lidt på "det forjættede land".

Til min store forbavselse var forretnigen dog helt tom, og på bygningens
gavl kunne man se tydelige spor efter en brand..

Jeg har nok snorksovet - men hvornår er KS Motor brændt ???

Mvh og godt nytår fra Schlæger

Fra : Intet Navn

Dato : 27-12-03 14:03

"Schlæger" <nospam.gertschlager@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har nok snorksovet - men hvornår er KS Motor brændt ???

Den mindste smule høflige selvbetjening [1] på Google Groups
(http://groups.google.com) afslører at KS-Motor brændte d. 6. december, så
det må jo være et par dage siden du har været forbi..?!

/Claus

[1] Start f.eks. med at skrive dk.fritid.motorcykel i søgebjælken. Når du
får svarene fra dén søgning, så klik i "Search only in dk.fritid.motorcykel"
og skriv "KS-Motor" i den nye søgebjælke (på den måde slipper man for at
huske syntaks, der kan ses i søgebjælken efter endt søgning - og som ellers
med stor fordel kan bruges til direkte søgninger!) Og "Voila!" Det tredje
resultat er "Brænder hos KS-Motor i Vejle" en (dengang) næsten real-time
debat om emnet..!

Fra : Armand

Dato : 27-12-03 15:51

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse

> [...]
ellers
> med stor fordel kan bruges til direkte søgninger!)

Efter at have været inde på google-grupper-d.f.m. har jeg gemt dén adresse i
"foretrukne" så jeg kan ryge direkte på efter behov!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 28-12-03 10:11

In article <bsk6mp$1o9j$1@news.cybercity.dk>,
armand@mcSTREGchaufførerne.dk says...
> Efter at have været inde på google-grupper-d.f.m. har jeg gemt dén adresse i
> "foretrukne" så jeg kan ryge direkte på efter behov!

Det kan man selvfølgelig også. Man kan også bare vælge fanen 'groups'
og taste det man søger. .... og VUPTI!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-12-03 16:03

Intet Navn wrote:

> [...]
> måde slipper man for at huske syntaks, der kan ses i søgebjælken efter
> endt søgning - og som ellers med stor fordel kan bruges til direkte

Syntaksen er da ellers til at overskue:
søgeord group:dk.fritid.motorcykel

Derudover er kan man jo f.eks. også søge på specifikke skribenter:
søgeord author:Intet author:Navn

Som du nok kan se, Claus, er det dermed også en fordel at sørge for at
afsenderfeltet i headeren er udfyldt korrekt

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-12-03 14:17

Mener det var d. 6/12. Men google giver dig måske svaret. Der var et par
tråde om det herinde. Der var vist også en enkelt eller 2 herfra som mistede
deres kære MC'er

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 27-12-03 14:37

"Schlæger" <nospam.gertschlager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gavl kunne man se tydelige spor efter en brand..
>
> Jeg har nok snorksovet - men hvornår er KS Motor brændt ???

Hæ!
Selvom D.F.M. atter slog til med øjeblikkeligt nyhedsstuff i meddelsen:
"Brænder hos KS-Motor i Vejle" news:4ohAb.366$uN.17@news.get2net.dk så er
dét tilsyneladende ikke tilstrækkeligt for nogen iblandt os!

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 29-12-03 12:50

Armand wrote:

> [...]
> "Brænder hos KS-Motor i Vejle" news:4ohAb.366$uN.17@news.get2net.dk så er
> dét tilsyneladende ikke tilstrækkeligt for nogen iblandt os!

Nu skal jeg lige forsvare mig: P.g.a. flytning er min hjemmePC p.t. ikke
oppe at køre, så derfor er jeg afhængig af andres nåde og barmhjertighed
(samt min mulighed for adgang i arbejdstiden).

Mvh Schlæger (som ikke læser dfm som "news" men via Webinterface, da min
PC kører via en hysterisk offentlig firewall)

Fra : Armand

Dato : 29-12-03 19:19

> Nu skal jeg lige forsvare mig: P.g.a. flytning er min hjemmePC p.t. ikke
> oppe at køre, så derfor er jeg afhængig af andres nåde og barmhjertighed
> (samt min mulighed for adgang i arbejdstiden).

Rolig nu!
Du så vel smiley'en!?

--
Armand.