Bule i dæk?
Fra : peet_dk

Dato : 29-12-03 09:40

Hvis man har kørt for stærkt ind i en kant sten, kommer der en bule i
dækket? Er det noget man skal have et værksted til at kigge på? Jeg prøvede
(lige da bulen var kommet) at køre langsomt, og kunne faktisk mærke at der
"var" noget på dækket. Har ikke mulighed for at tjekke om det stadig er der
i dag.

Fra : HC

Dato : 29-12-03 10:04

> [...]
> "var" noget på dækket. Har ikke mulighed for at tjekke om det stadig er

Dækker er ødelagt i kassen og må ikke bruges mere.

Mvh Hans

Fra : peet_dk

Dato : 29-12-03 15:39

> Dækker er ødelagt i kassen og må ikke bruges mere.

Kan jeg nøjes med kun at skifte det, eller skal det på den anden side også
skiftet så de er slidt lige meget begge steder? Vinterdækket er fra vintern
2 år siden.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 29-12-03 16:54

Dæk skal altid være parvis ens, så du må desværre nok punge ud for 2 nye dæk
:(

/Kasper Hansen

Fra : Peter G C

Dato : 29-12-03 17:04

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@h-hansenREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Dæk skal altid være parvis ens, så du må desværre nok punge ud for 2 nye
dæk
> :(

Da ikke hvis han bare finder et tilsvarende dæk ......

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 29-12-03 17:11

> Da ikke hvis han bare finder et tilsvarende dæk ......

Skal det ikke være tilsvarende slidt også?
Men det kan da godt ske at du har ret - vare bare sikker på at jeg havde
lært noget andet til teori... ?

/Kasper Hansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-03 18:46

Kasper Hansen [8270] wrote:

> Skal det ikke være tilsvarende slidt også?
> Men det kan da godt ske at du har ret - vare bare sikker på at jeg havde
> lært noget andet til teori... ?

Du har nok bare misforstået det.. det skal være samme type, fx. parvis
radial.

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Møller

Dato : 29-12-03 19:47

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote in message

> Du har nok bare misforstået det.. det skal være samme type, fx. parvis
> radial.
>
> --
> Martin Johansen

Har du ikke lige glemt datoen: 1.5.77.
Før: Personbil skal være forsynet med dæk af samme type på samme aksel
Efter: Personbil skal være forsynet med dæk af samme type på alle hjul.

regel: 8.02.021-2
--
Møller

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 29-12-03 10:06

Det er sprængt i kassen. Nyt på!

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 10:27

> [...]
> (lige da bulen var kommet) at køre langsomt, og kunne faktisk mærke at der

Dækket er ødelagt inde selve opbygningen - det er LIVSFARLIGT at køre videre på
det.

Det er et spørgsmål om tid, før det sprænges under kørsel.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)