Hvor købes Turbometer??
Fra : Kim

Dato : 28-12-03 15:59

Jeg kunne tænke mig at se hvad Turbotrykket er på min VW Golf II TD .
Hvor kan en brugbar turbometer købes?? Kan alle bruges (også fra
bencinbil)?? Hvilke biler sidder de i ,hvis man vil finde een på autoophug
???
Mvh. Kim

Fra : John Sahl

Dato : 28-12-03 16:08

Tag et kig på www.powerpage.dk under Produkter

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 28-12-03 16:38

> Jeg kunne tænke mig at se hvad Turbotrykket er på min VW Golf II TD .

jeg har et liggende jeg aldrig fik sat i min golf 2 gtd'er
det kan du købe for en 50'er. det er helt nyt, og er et kvali nanometer.

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Troels Sørensen

Dato : 28-12-03 17:00

> jeg har et liggende jeg aldrig fik sat i min golf 2 gtd'er
> det kan du købe for en 50'er. det er helt nyt, og er et kvali nanometer.

Det var fandme billigt. sig lige til hvis han ikke køber det...

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 28-12-03 17:11

> Det var fandme billigt. sig lige til hvis han ikke køber det...

Skal jeg nok, det er vædskefyldt, og kan måle fra -1bar til +1.5

og det holder til i Vejen (postnummer 6600)

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Troels Sørensen

Dato : 28-12-03 17:20

> Skal jeg nok, det er vædskefyldt, og kan måle fra -1bar til +1.5
>
> og det holder til i Vejen (postnummer 6600)
>
> Mvh Kim Lehmann Poulsen

Oki men hvis han ikke slår til gør jeg.. men nu var han vel gentlig først om
budet ;)

Fra : Kim

Dato : 28-12-03 17:26

"Kim Lehmann Poulsen" <KLP@FJERNDETTEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh Kim Lehmann Poulsen
>
> Jeg vil gerne købe det , hvordan finder vi ud af det.
Mvh. Kim

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 28-12-03 18:23

> Jeg vil gerne købe det , hvordan finder vi ud af det.
> Mvh. Kim

Hej

du kan skrive en mail direkte til mig så returnere en mail med adresse osv.

det nemmeste ville være at du afhenter her og så jeg får pengene, men ved
ikke hvor du bor i forhold til mig.

Jeg bor i Vejen (postnummer 6600)

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Kim

Dato : 28-12-03 18:44

Jeg har sendt dig mail, har du modtaget??? Mvh. Kim H