Øv... så er det helt sikkert
Fra : Erika

Dato : 24-12-03 20:29

Øv da også... så er det helt sikkert. Ingen to-hjulede pakker under træet
i år!!!

Ønsker en god jul til alle alligevel!

Knus Erika

Fra : Christian Knudsen

Dato : 25-12-03 01:37

"Erika" <ezbNO@cosychicks.dk> skrev i en meddelelse
> Øv da også... så er det helt sikkert. Ingen to-hjulede pakker under træet
> i år!!!

Jeg var så heldig at der var en BlackBird under træet fra min kæreste.
Desværre var det "kun" en samlemodel.

mvmch
christian

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-03 02:52

Christian Knudsen wrote:
> "Erika" <ezbNO@cosychicks.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg var så heldig at der var en BlackBird under træet fra min kæreste.

Jeg fik da både en R1 og en 996

> Desværre var det "kun" en samlemodel.

hehe også mine.. desværre.. kunne ellers være gode cykler at begynde
på...... tror jeg ville benytte Ducattien til vinterkørsel

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 25-12-03 13:07

> Jeg var så heldig at der var en BlackBird under træet fra min kæreste.
> Desværre var det "kun" en samlemodel.

Desværre?? Jeg ville da være helt kold overfor om jeg selv skulle samle den.
Bare det er en model i størrelsesforhold 1:1. X-)

FOC.
Som intet MC-relevant fik i år. Buhuuu

Fra : cykellapper

Dato : 25-12-03 03:10

"Erika" <ezbNO@cosychicks.dk> wrote in message
> Øv da også... så er det helt sikkert. Ingen to-hjulede pakker under træet
> i år!!!

Jeg fik en fem-hjulet........ kontorstol...
Det gjorde brormand Gynex osse...

Preben
(Cykellapper)
- Der til næste år ønsker sig RIGE forældre..... hehe ....

Fra : Anders Jensen

Dato : 25-12-03 12:20

"cykellapper" <pfssssssssssssssssssssssss@HvAdTrOrDUcykellapper.dk> skrev i
en meddelelse news:3fea4780$0$95097$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...