TMP topper atter hitlisten over latterlige~
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-12-03 11:48

Hej

Se engang her http://www.aprilia.dk/Nyheder/RSV%20Mille.pdf

Nyd synet af priserne især, det RSV ENGINE KIT til 49.998 kr (det giver
forøvrigt 6 bhp!!)

Det samme kit koster 1617£ + VAT i ved RSVR.net. i UK..... man kan altså
spare ca. 30K, UDEN at rejse sig fra stolen?

Det samme sker med deres udstødninger, de er ca 80-100% dyrere ved TMP end i
den

Hvad sker der for TMP? Er de fuldstændigt blanke???
Tror de ikke at folk ser sig om, inden de smider så mange penge efter deres
MC?

Thore
- Der glæder til at høre TMP's forklaring...

Fra : MKS - 74

Dato : 23-12-03 12:01

On Tue, 23 Dec 2003 11:47:40 +0100, "SmaRTrxxv"
<thore_entotre@firefemseksget2net.dk> wrote:

>Hvad sker der for TMP? Er de fuldstændigt blanke???

He-he,jamen så skal du da være glad for at det jo ikke er strengt
nødvendigt med de kits osv. eller om du vil,det var da rigtig slemt
før hvor også de mere alm. dele kostede en bondegård,det er i det
mindste blevet bedre nu.Egentlig kan man jo også være omtrent
ligeglad,hvis TMP ikke vil sælge til en fornuftig pris er der jo
heldigvis mange andre der vil...

>Tror de ikke at folk ser sig om, inden de smider så mange penge efter deres
>MC?

Tjah - det virker i hvert fald dumt eller også er de bare ikke
specielt interesserede i at ta' de dele hjem,hvilket en del importører
gør,sætter priserne helt svimlende på "slow moving" parts,de har det i
sortimentet javel,men det er så også det...

>Thore
>- Der glæder til at høre TMP's forklaring...

Ja - la' os endelig høre den,men jeg tror næsten jeg kan gætte det

--
-Michael

Fra : phk

Dato : 24-12-03 13:56

"SmaRTrxxv" <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den
>
> Hvad sker der for TMP? Er de fuldstændigt blanke???

Samme med min Aprilia 250cc scooter, som har en Yamaha Majesty motor. Køb
stumper ved Yamaha i stedet og spar en formue. Læg dertil at Yamaha´s
leveringssystem virker fra dag i dag i modsætning til TMP´s, som i perioder
slet ikke virker overhovedet.

> Tror de ikke at folk ser sig om, inden de smider så mange penge efter
deres
> MC?

Ellers var hjælpen her :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 24-12-03 14:10

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev
> [...]
> stumper ved Yamaha i stedet og spar en formue. Læg dertil at Yamaha´s
> leveringssystem virker fra dag i dag i modsætning til TMP´s, som i

Jeg havde det lige omvendt med min Suzuki RGV 250, som deler motor med
Aprilia RS 250. Det var nemmere og billigere (men Suzuki's priser er
selvfølgelig også helt hen i vejret) at bestille dele hos Aprilia end
Suzuki.

Til gengæld går vi også pt og venter på nogle dele, som åbenbart er i
restordre, til Aprilia'erne, så de bliver nok bestilt i udlandet.

--
God jul
Susanne

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-12-03 14:39

Susanne og Jesper Mikkelsen wrote:

> [...]
> Aprilia RS 250. Det var nemmere og billigere (men Suzuki's priser er
> selvfølgelig også helt hen i vejret) at bestille dele hos Aprilia end

Er Suzuki og Aprilia ikke synonym med TMP ?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Frans Jensen

Dato : 24-12-03 23:34

On Wed, 24 Dec 2003 14:38:56 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

>Er Suzuki og Aprilia ikke synonym med TMP ?

nej

TMP - Thomas Møller Pedersen, Hammervej 32, 7900 Nykøbing Mors

Tlf. 9772 2233 Fax 9772 2133

Hjemmeside: http://www.aprilia.dk E-mail:
mail@aprilia.dk

Import: Aprilia EU-knallert: Aprilia

C. Reinhardt A/S, Industriparken 21, 2750 Ballerup

Tlf. 4483 0910 Fax 4468 0399

Hjemmeside: http://www.suzuki-mc.dk E-mail:

Import: Suzuki EU-knallert: Benelli, PGO, Suzuki

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-12-03 00:20

Frans Jensen wrote:

> nej
>

> TMP - Thomas Møller Pedersen, Hammervej 32, 7900 Nykøbing Mors
>
> C. Reinhardt A/S, Industriparken 21, 2750 Ballerup

Tak!

Det var lige dem, jeg havde fået blandet sammen...