/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
forskel på CBR600 F2 / F3 ??
Fra : Lars Bisgaard


Dato : 19-04-01 16:10

Jeg var idag ude at prøve en tur på en Honda CBR 600 årg. 96
jeg var overbevist om at en årg. 96 ville være en F3 men det var "kun" en F2
;(
Nogle der kan fortælle hvad forskellen er på en F2 og en F3 ?
ud over at det er en nyere model.......


Den kørte ok og havde lige rundet 40.000 km
forhandleren ville have 80.000 kr for den.
eller bytte lige over med min GSX 600 F årg. 2000
kørt 8200.
jeg er MEGET i tvivl om jeg skal bytte...



Hilsen Lars Bisgaard




 
 
Armand (19-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 19-04-01 19:41


Lars Bisgaard <LarsB@edb.dkdk> skrev i en
news:9bmva5$40$1@news.cybercity.dk...
> Jeg var idag ude at prøve en tur på en Honda CBR 600 årg. 96
> jeg var overbevist om at en årg. 96 ville være en F3 men det var "kun"
en F2
> ;(
> Nogle der kan fortælle hvad forskellen er på en F2 og en F3 ?
> ud over at det er en nyere model.......

- Andre fælge!
- Anden udlægning af gearkassen (til jævnt faldende spring imellem
gearene)
- Kun smådetaljer (vistnok)!

--
Armand.



Jes Vestervang (19-04-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 19-04-01 23:13

Armand wrote:

>
> Lars Bisgaard <LarsB@edb.dkdk> skrev i en
> news:9bmva5$40$1@news.cybercity.dk...
> > Jeg var idag ude at prøve en tur på en Honda CBR 600 årg. 96
> > jeg var overbevist om at en årg. 96 ville være en F3 men det var "kun"
> en F2
> > ;(
> > Nogle der kan fortælle hvad forskellen er på en F2 og en F3 ?
> > ud over at det er en nyere model.......
>
> - Andre fælge!
> - Anden udlægning af gearkassen (til jævnt faldende spring imellem
> gearene)
> - Kun smådetaljer (vistnok)!
>
Er der ikke også en nyere F3 (ofte kaldt F3½), som mest af alt er en
mellemting mellem F3 og F4? Jeg synes at have hørt noget om det...
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER

Armand (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 20-04-01 09:48


Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:msnnb9.jg1.ln@jes.etellerandet.com...
> >
> Er der ikke også en nyere F3 (ofte kaldt F3½), som mest af alt er en
> mellemting mellem F3 og F4? Jeg synes at have hørt noget om det...

F4'eren er et heelt ny spring i stil med forskellen imellem F1 og F2
hhv. 3.

Jeg husker ikke tydeligt hvad der gælder for 3½'eren; men det er
givetvis kun bagateller der er efter-tilføjet F3'eren!?

--
Armand.



Jes Vestervang (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 20-04-01 17:09

Armand wrote:
>
> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> news:msnnb9.jg1.ln@jes.etellerandet.com...
> > >
> > Er der ikke også en nyere F3 (ofte kaldt F3½), som mest af alt er en
> > mellemting mellem F3 og F4? Jeg synes at have hørt noget om det...
>
> F4'eren er et heelt ny spring i stil med forskellen imellem F1 og F2
> hhv. 3.
>
Ok, jeg syntes bare lige at jeg kunne huske noget, men det kunne jeg jo så
ikke :-/

> Jeg husker ikke tydeligt hvad der gælder for 3½'eren; men det er
> givetvis kun bagateller der er efter-tilføjet F3'eren!?
>
Ok
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER

Morten Dybdal (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dybdal


Dato : 21-04-01 10:26

Armand wrote:

>
> Jeg husker ikke tydeligt hvad der gælder for 3½'eren; men det er
> givetvis kun bagateller der er efter-tilføjet F3'eren!?
>
>

Bagateller? Døm selv:

Ny forskærm, ny bagende, ændret RAM air, +5hk, større moment over hele
skalaen, ny udstødning, tændingssystemet ændret, nyt bundkar, andre
ventilfjedre, ny udveksling i gearkassen, ny kæde, forgaffel ændret, ny
bagdæmper, ændret Pro-Link, nye skiver og klodser for, +1kg.



--
Morten Dybdal



Jes Vestervang (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 21-04-01 19:12

Morten Dybdal wrote:

> Armand wrote:
>
> >
> > Jeg husker ikke tydeligt hvad der gælder for 3½'eren; men det er
> > givetvis kun bagateller der er efter-tilføjet F3'eren!?
> >
> >
>
> Bagateller? Døm selv:
>
> Ny forskærm, ny bagende, ændret RAM air, +5hk, større moment over hele
> skalaen, ny udstødning, tændingssystemet ændret, nyt bundkar, andre
> ventilfjedre, ny udveksling i gearkassen, ny kæde, forgaffel ændret, ny
> bagdæmper, ændret Pro-Link, nye skiver og klodser for, +1kg.
>
Aha! Min hukommelse er slet ikke så slem endda
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER

Armand (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-04-01 22:07


Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:ehisb9.9h1.ln@jes.etellerandet.com...
> Morten Dybdal wrote:
>
> > Armand wrote:
> > > Jeg husker ikke tydeligt hvad der gælder for 3½'eren; men det er
> > > givetvis kun bagateller der er efter-tilføjet F3'eren!?
> > Bagateller? Døm selv:
> > Ny forskærm, ...........................
> > ............................nye skiver og klodser for, +1kg.
> >
> Aha! Min hukommelse er slet ikke så slem endda

Og jeg stolede ikke mere på min indsigt, end at jeg måtte mobilisere
Dybdal-regimentet
Forøvrigt sjov familie-opbygning de har dér: Anders kører lortet, og det
er Morten der kender detaljerne )

--
Armand.




Morten Dybdal (22-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dybdal


Dato : 22-04-01 00:07

Armand wrote:

>
> Og jeg stolede ikke mere på min indsigt, end at jeg måtte mobilisere
> Dybdal-regimentet
> Forøvrigt sjov familie-opbygning de har dér: Anders kører lortet, og det
> er Morten der kender detaljerne )
>

Det er fordi at Anders har en penge til en ordenlig MC, imens jeg må drømme.




--
Morten Dybdal
Yamaha RS125, med faste fodhvilere = ingen sjov!


Armand (22-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 22-04-01 11:41


Morten Dybdal <morten@dm-data.dk> skrev i en
news:3AE212A1.2F23B0D@dm-data.dk...
> Armand wrote:
>
> > Forøvrigt sjov familie-opbygning de har dér: Anders kører lortet, og
det
> > er Morten der kender detaljerne )
> Det er fordi at Anders har en penge til en ordenlig MC, imens jeg må
drømme.

Jeg ville gerne til Vandel og hilse på, i det fine vejr i går, og fik
straks tilbudt at låne min svogers Ducati.
Nu er det vel sådan at din bror(!) også husker på at låne ud en gang
imellem :-/

--
Armand.





Morten Dybdal (22-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dybdal


Dato : 22-04-01 16:10

Armand wrote:

> Jeg ville gerne til Vandel og hilse på, i det fine vejr i går, og fik
> straks tilbudt at låne min svogers Ducati.
> Nu er det vel sådan at din bror(!) også husker på at låne ud en gang
> imellem :-/

Når jeg nu har vænnet mig til min 125'er, tror jeg ærlig talt ikke det vil
være en god ide at sende mig ud på en GSX-R750. Sidste år prøvede jeg en
kort tur på hans CBR600, den kørte helt anderledes end jeg var vandt til.
Der er åbentbart sket en del med stelgeometrien i de senere år, jeg er
stadig helt hjemme på en RD350.


--
Morten Dybdal



Armand (22-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 22-04-01 22:55


Morten Dybdal <morten@dm-data.dk> skrev i en
news:3AE2F456.C9FB091C@dm-data.dk...
> Armand wrote:
>
> > ...........................Nu er det vel sådan at din bror(!) også
husker på at låne ud en > > gang imellem :-/
>
> Når jeg nu har vænnet mig til min 125'er, tror jeg ærlig talt ikke det
vil
> være en god ide at sende mig ud på en GSX-R750. Sidste år prøvede jeg
en
> kort tur på hans CBR600, den kørte helt anderledes end jeg var vandt
til.


Ergo:
Han låner den ikke tilstrækkeligt ofte ud til at du kan holde dig i
rutine

--
Armand.



Armand (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-04-01 22:09


Morten Dybdal <morten@dm-data.dk> skrev i en
news:3AE1520B.5E1C014F@dm-data.dk...
> Armand wrote:
> > Jeg husker ikke tydeligt hvad der gælder for 3½'eren; men det er
> > givetvis kun bagateller der er efter-tilføjet F3'eren!?
> Bagateller? Døm selv:
> Ny forskærm, ............................................
> .................................................. nye skiver og
klodser for, +1kg.

Ak ja, så uinformeret at man kan være.

Det slår mig dog at selvom F2'eren fik love at køre uforandret igennem
et par år, har Honda næsten revideret mere/oftere på 600'eren end 'Zuki
har gjort mad 750'er Gix'eren (hvilket ikke siger så lidt) :-/

Virker det ikke lidt forstyrret at pumpe så meget mere i version 3.5
alerede mindre end 2 år(?) efter 3'eren??

--
Armand (Honda hader der er lidt på retræte)






@statoil.com (20-04-2001)
Kommentar
Fra : @statoil.com


Dato : 20-04-01 05:22



Armand wrote:

>
> - Kun smådetaljer (vistnok)!
>

Hej
Små detaljer så som størrere skiver foran, bedre forgaffel, bedre bagdæmper,
bredere bagfælg, en lidt kraftigere motor med en art ramair, et lidt mere
moderne design osv
Men sjovt nok er stellet det samme bortset fra en indpresning i det ene
stelrør så der er plads til en "throttle sensor" på siden af karburatorerne.
Hvilket man finder ud af når man prøver af få en F3 motor ind i et F2 stel.
Hilsen Bjarne Petersen


Carsten (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 20-04-01 07:39

Hvis det er en F2 så er det ikke en MODEL-årgang '96. Så er det (senest) en
årgang '94. I 1995 udkom version F3, og eftersom prisforskellen mellem en
"gammel" F2 og en ny F3 var meget lille kunne forhandlerne ikke sælge
F2'erne. Da det havde stået på i ½-1 år så blev F2 cyklerne sat ned til 125K
og så blev der ryddet op.
Jeg har selv en F2'er som er reg. første gang i okt. 95 - altså "næsten" 96.
Den du har set har altså overvintret lidt længere end min.
Jeg havde selv forestillet mig, at jeg kunne få 75-78K for min, og den har
gået 42tkm, så 80K hos en forhandler er bestemt ikke en dårlig pris. Hvis
ellers forrige ejer(e) har behandlet den ordentlig så ville jeg ikke betænke
mig. Det er en fundamentalt bedre MC end din Suki (ha ha, hør Honda-ejerens
inhabilitet).
Hvis du kan få forhandleren til at skifte olie + forgaffelolie +
bremseklodser så vil du være rigtig godt stillet (igen forudsat at forrige
ejer(e) ikke har mishandlet den).

Carsten
CBR 600 F2 '94 (eller okt/95)

"Lars Bisgaard" <LarsB@edb.dkdk> wrote in message
news:9bmva5$40$1@news.cybercity.dk...
> Jeg var idag ude at prøve en tur på en Honda CBR 600 årg. 96
> jeg var overbevist om at en årg. 96 ville være en F3 men det var "kun" en
F2
> ;(
> Nogle der kan fortælle hvad forskellen er på en F2 og en F3 ?
> ud over at det er en nyere model.......
>
>
> Den kørte ok og havde lige rundet 40.000 km
> forhandleren ville have 80.000 kr for den.
> eller bytte lige over med min GSX 600 F årg. 2000
> kørt 8200.
> jeg er MEGET i tvivl om jeg skal bytte...
>
>
>
> Hilsen Lars Bisgaard
>
>
>



Lars Bisgaard (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Lars Bisgaard


Dato : 20-04-01 12:54

Jeg har lige haft ringet til forhandleren... Det er en model 94 men den er
først indreg. i 96
Han ville godt lave stort eftersyn på den, og han ville give enten 3
måneders garenti ( 1. måned 50 % 2. 33 % og 3. måned 25 % )
ELLER 1 måneds 100 %
så hvis jeg køber den så bliver der nok 1 måned 100 %
det tror jeg er mest fornuftigt...
men jeg er lidt bange for at den kommer til at koste mig dyrt i dæk ;((
min GSXF'er kører kun ca. 4 k på et pilot sport ;(
og denne har jo ca 20 hk mere.

Er det ikke 100 at en F2'er har ?
hvad vejer den ?



MVH

Lars Bisgaard






> Hvis det er en F2 så er det ikke en MODEL-årgang '96. Så er det (senest)
en
> årgang '94. I 1995 udkom version F3, og eftersom prisforskellen mellem en
> "gammel" F2 og en ny F3 var meget lille kunne forhandlerne ikke sælge
> F2'erne. Da det havde stået på i ½-1 år så blev F2 cyklerne sat ned til
125K
> og så blev der ryddet op.
> Jeg har selv en F2'er som er reg. første gang i okt. 95 - altså "næsten"
96.
> Den du har set har altså overvintret lidt længere end min.
> Jeg havde selv forestillet mig, at jeg kunne få 75-78K for min, og den har
> gået 42tkm, så 80K hos en forhandler er bestemt ikke en dårlig pris. Hvis
> ellers forrige ejer(e) har behandlet den ordentlig så ville jeg ikke
betænke
> mig. Det er en fundamentalt bedre MC end din Suki (ha ha, hør
Honda-ejerens
> inhabilitet).
> Hvis du kan få forhandleren til at skifte olie + forgaffelolie +
> bremseklodser så vil du være rigtig godt stillet (igen forudsat at forrige
> ejer(e) ikke har mishandlet den).
>
> Carsten
> CBR 600 F2 '94 (eller okt/95)
>
> "Lars Bisgaard" <LarsB@edb.dkdk> wrote in message
> news:9bmva5$40$1@news.cybercity.dk...
> > Jeg var idag ude at prøve en tur på en Honda CBR 600 årg. 96
> > jeg var overbevist om at en årg. 96 ville være en F3 men det var "kun"
en
> F2
> > ;(
> > Nogle der kan fortælle hvad forskellen er på en F2 og en F3 ?
> > ud over at det er en nyere model.......
> >
> >
> > Den kørte ok og havde lige rundet 40.000 km
> > forhandleren ville have 80.000 kr for den.
> > eller bytte lige over med min GSX 600 F årg. 2000
> > kørt 8200.
> > jeg er MEGET i tvivl om jeg skal bytte...
> >
> >
> >
> > Hilsen Lars Bisgaard
> >
> >
> >
>
>



Jens Jacob Bager Jen~ (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 20-04-01 17:07

> Han ville godt lave stort eftersyn på den, og han ville give enten 3
> måneders garenti ( 1. måned 50 % 2. 33 % og 3. måned 25 % )
> ELLER 1 måneds 100 %
> så hvis jeg køber den så bliver der nok 1 måned 100 %
> men jeg er lidt bange for at den kommer til at koste mig dyrt i dæk ;((
> min GSXF'er kører kun ca. 4 k på et pilot sport ;(
> og denne har jo ca 20 hk mere.

Hej Lars

En CBR 600 F2 fra 94 har 100Hk og vejer 185Kg "tør"
Jeg har selv lige købt en brugt til 62500Kr. Den har kørt 59.000Km og har
komplet servicebog med alle stempler. 80.000 lyder ok da den jo har kørt 2/3
af min og forhandleren plejer at tjene 10.000Kr selv.
Jeg er helt vildt glad for min CBR. Den spinder som en missekat og og har en
dejlig luftbox brølen over 8000rpm. Noget jeg nyder er at køre en MC med en
perfekt karbureret motor (org udst). Jeg har endnu ikke kunne finde nogen
"huller" i moment området, men kan da godt mærke det ikke er en 1000'er ved
4-6000rpm. En af mine første indskydelser da jeg købte motorcyklen var "Hvad
skal man bruge mere?" Her er et absolut brugbart træk fra 1800 - 2000rpm,
dog selvfølgelig uden den trækker armene af en Og skal der være fest
holder man sig bare over 8000rpm, så har den meget mere at give af end jeg
kan bruge på nuværende tidspunkt. Selvfølgelig kan man altid bruge flere hk
på motorvejen, men på et tidspunkt finde de fleste at de sjoveste og største
udfordringer ligger i svingene.
Min har meget få ridser og der er monteret stålarmerede bremseslanger og EBC
double-H sintered metal klodser. DE kan bremse! Den var dog ikke fejlfri.
Affjedringen er lidt træt i det, der er slør i kronrørslejerne og forrørene
trængte til en sandblæsning.

Smid et par gode dæk på modellen og kræs om affjedringen, så er du rigtigt
godt kørende. Jeg ville også tage den med en måneds 100% dækning.

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)



Jonas Holt (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Jonas Holt


Dato : 21-04-01 16:17

> Affjedringen er lidt træt i det, der er slør i kronrørslejerne og forrørene
> trængte til en sandblæsning.

Min havde et hak i lejerne sådan at den selv søgte mod ligeud under kørslen. Jeg
fik så et par koniske rullelejer sat i (gjorde det selv) og så er der bare ingen
problemer mere!
Min er jetkittet og det gør den lidt mere villig

Hvorfor vil du sandblæse forrørene? Mine sidder da ikke synligt...

Hvad er der egentlig af CBR600 hjemmesider?

Og til dig Lars: se og få købt - du har stort set kun hørt lovprisning af
modellen og jeg har nu nr. 2 - den 1. døde efter at have kysset siden af en bil
men jeg var ikke i tvivl om at jeg skulle have en magen til igen.

--
Mvh
Jonas Holt & CBR600F2



Lars Bisgaard (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Lars Bisgaard


Dato : 21-04-01 17:01

Jeg har købt :))))
byttede min GSXF600 årg 00 kørt nu 8500 men den fine honda CBR 600 F2 årg
96 model 94 kørt 40.000
ingen penge ibytte til hverken ham eller mig....

jeg kan hente den på mandag. håber jeg bliver glad for den :)


Hilsen Lars






> Og til dig Lars: se og få købt - du har stort set kun hørt lovprisning af
> modellen og jeg har nu nr. 2 - den 1. døde efter at have kysset siden af
en bil
> men jeg var ikke i tvivl om at jeg skulle have en magen til igen.
>
> --
> Mvh
> Jonas Holt & CBR600F2
>
>



Jens Jacob Bager Jen~ (22-04-2001)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 22-04-01 10:12

> > Affjedringen er lidt træt i det, der er slør i kronrørslejerne og
forrørene
> > trængte til en sandblæsning.
>
> Min havde et hak i lejerne sådan at den selv søgte mod ligeud under
kørslen. Jeg
> fik så et par koniske rullelejer sat i (gjorde det selv) og så er der bare
ingen
> problemer mere!
> Hvorfor vil du sandblæse forrørene? Mine sidder da ikke synligt...

Jeg sandblæste forrørene fordi jeg er bange for de ville ruste op. De er nu
sandblæst og har fået tre lag god kakkelovnsmaling med pensel. Der ser
rigtigt pænt ud, men kontakt mig igen og 3 måneder så kan jeg fortælle om
det holdt

Jeg har endnu ikke fået kigget på kronrørslejerne. Hvis der ikke sidder
koniske rullelejer i den, så får den et par af dem. Da jeg gav min gamle XJ
sådan et par var det en ny glæde at køre på den. Et lille tip til dem man
ældre motorcykler er hermed givet videre. Nye koniske rullejer spiller max i
forhold til gamle kuglelejer der har kørt 40-70.000 km.

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)



Tom Karlsson (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Tom Karlsson


Dato : 21-04-01 13:41



Steen S. Schmidt (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen S. Schmidt


Dato : 21-04-01 20:47

> men jeg er lidt bange for at den kommer til at koste mig dyrt i dæk ;((
> min GSXF'er kører kun ca. 4 k på et pilot sport ;(

Min gamle SV650S kørte omkring 7-8 kkm på et Pilot Sport bagdæk. Den fik
også en del gas, men ikke så meget hurtig svingkørsel - det kan jeg nemlig
ikke finde ud af endnu (læs, tør ikke)

Mvh
Steen



m.grewy (21-04-2001)
Kommentar
Fra : m.grewy


Dato : 21-04-01 20:47

Jeg kørere imellem 7-9000 km på pilot sport

Michael (CBR 600F4)
"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message
news:sAkE6.52383$o4.4304819@news010.worldonline.dk...
> > men jeg er lidt bange for at den kommer til at koste mig dyrt i dæk ;((
> > min GSXF'er kører kun ca. 4 k på et pilot sport ;(
>
> Min gamle SV650S kørte omkring 7-8 kkm på et Pilot Sport bagdæk. Den fik
> også en del gas, men ikke så meget hurtig svingkørsel - det kan jeg nemlig
> ikke finde ud af endnu (læs, tør ikke)
>
> Mvh
> Steen
>
>



Armand (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-04-01 22:08


m.grewy <m.grewy@cykel.dk> skrev i en
news:9bsnvr$2mmn$1@news.cybercity.dk...
> Jeg kørere imellem 7-9000 km på pilot sport

Michael!
Sådan (ar)mand til mand:
Prøv lige at opfatte systemet i stort set alle andres besvarelser:
Man svarer efter (= under) det som man lader stå tilbage som "citat"!!!

Hvorfor?
Fordi følgende samtale kræver uhyre mere af læseren at opfatte:
_________________________


Kawa-Kaj skrev:

Fordi den er rød!

> Honda-Hans skrev:

> Hvordan kan en Ducati være så dyr?
_________________________

Ikke sandt??

Armand (der ved at han ikke vil blive opfattet som mavesur sheriff)





origo@earthling.net (21-04-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 21-04-01 19:52


"Lars Bisgaard" <LarsB@edb.dkdk> wrote in message
news:9bpaf7$ng5$1@news.cybercity.dk...
> men jeg er lidt bange for at den kommer til at koste mig dyrt i dæk ;((
> min GSXF'er kører kun ca. 4 k på et pilot sport ;(
> og denne har jo ca 20 hk mere.

Hva slag kjørsel har du hatt på dine Pilot, idet de kun holdt 4K? Det er
samme levetid som jeg får ut av dem på R1'en, så jeg formoder du har kjørt
riktig langt lige ud. Eller?

Har en kamerat i Tyskland med R1. Han får minimum 6K ut av et Pilot Sport
bakdekk. Hans kjørsel er dog meget variert, så han når å slite dekket både
midt på og på sidene.

JS



Adam Christensen (20-04-2001)
Kommentar
Fra : Adam Christensen


Dato : 20-04-01 11:31

"Lars Bisgaard" <LarsB@edb.dkdk> wrote in message
news:9bmva5$40$1@news.cybercity.dk...

> Den kørte ok og havde lige rundet 40.000 km
> forhandleren ville have 80.000 kr for den.
> eller bytte lige over med min GSX 600 F årg. 2000
> kørt 8200.

Sidste år fik jeg 76500 kr for min GSX600F '00 (6000 km) i byttehandel for
en ny SV650S, så 80K er i mine øjne en ok pris - eller også blev jeg snydt,
men det vil jeg ikke høre om

> jeg er MEGET i tvivl om jeg skal bytte...

Forståeligt... det springede punkt som jeg ser det er om du vil køre brugt
eller ej. Hvis det ikke betyder noget for dig at den er brugt, så tag og
skift badekarret ud

Hvad sagde mavefornemmelsen da du kørte på CBR'en? Var du glad for at sætte
dig tilbage på GSXF'eren? Eller ville du hellere have kørt videre på CBR'en?
It's your call...

--
Adam
SV650S



Armand (21-04-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 21-04-01 02:38


Adam Christensen <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en
news:9bp35e$8vq$1@sunsite.dk...
>
> Sidste år fik jeg 76500 kr for min GSX600F '00 (6000 km) i byttehandel
> for en ny SV650S, så 80K er i mine øjne en ok pris - eller også blev
jeg
> snydt, men det vil jeg ikke høre om

Endte det da ikke med en SV'er?
Hvordan kan du så være blevet snydt?

--
Armand (SV-begejstret)





Adam Christensen (22-04-2001)
Kommentar
Fra : Adam Christensen


Dato : 22-04-01 12:34

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:9bqon0$30av$9@news.cybercity.dk...

> Adam Christensen <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en
> news:9bp35e$8vq$1@sunsite.dk...
> > Sidste år fik jeg 76500 kr for min GSX600F '00 (6000 km) i byttehandel
> > for en ny SV650S, så 80K er i mine øjne en ok pris - eller også blev
> jeg
> > snydt, men det vil jeg ikke høre om

> Endte det da ikke med en SV'er?
> Hvordan kan du så være blevet snydt?

*LOL*
Jeg føler mig skam også langt fra snydt

> Armand (SV-begejstret)

Så må du da se at få købt dig en

--
Adam (også SV-begejstret)
SV650S



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177528
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408700
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste