Skiftet kaburator, men larmer mere nu
Fra : matilde

Dato : 22-12-03 22:06

Jeg har for anden gang på 2 år lige fået skiftet kaburator på min bil
(mercedes vito) men da jeg hentede den lod jeg mærke til den er
begyndt at larme mere, når jeg gasser op. I tomgang er der ikke noget,
er der nogle der har en idé om det er noget jeg skal køre tilbage med,
eller om det bare er en bagatel (jeg orker næsten ikke endnu et besøg
på værkstedet, jeg er der så tit i forvejen).

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-12-03 22:39

"matilde" <matildebeslagsmed@msn.com> wrote in message
> Jeg har for anden gang på 2 år lige fået skiftet kaburator på min bil
> (mercedes vito)

Gad vide hvordan man skifter karburator på en Mercedes Vito ? - jeg kan ikke
forestille mig at der er nogen
- Gad nok vide hvad det er dit værksted gør, når de fortæller dig at de
skifter karburator ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 22-12-03 23:00

> [...]
ikke
> forestille mig at der er nogen
> - Gad nok vide hvad det er dit værksted gør, når de fortæller dig at de

Undskyld jeg vrøvler, det er generator :)

Fra : hotfax

Dato : 22-12-03 23:25

"matilde" skrev d. 22-12-03 22:06 dette indlæg :
> [...]
> eller om det bare er en bagatel (jeg orker næsten ikke endnu et besøg
> på værkstedet, jeg er der så tit i forvejen).

du skriver ikke hvad det er for larm din generator gør
det kan værer et remstrammer leje der er gået i stykker
hvis den hyler kan det værer at der mangler en stel ledning det
kan osse værer styreplus ledninger til generatoren der er fejl på så
kommer generatoren
ikke af med sin ladestrøm og så vil den hyle.

http://www.kandu.dk/

Fra : hotfax

Dato : 22-12-03 23:26