Sikke en dejlig dag ...
Fra : anders majland

Dato : 22-12-03 18:05

Fri fra arbejde, et hvidt pudder ud over det hele og så en klar himmel
og flot solkin. Alletiders til en lille tur udefter de sidste julegaver.
Der er godt nok nogen der kigger når man kommer på mc i det her vejr,
men der er bare dejligt at kunen parkere centralt uden problemer. Sådan
bare lige trille forbi rækken af biler der holder i kø for at komme ind
på en p-plads lavet stort venstesving forbi hele rækken og så parkere på
fortovet nærmest indgangen....

Hovedvejen var sidst på eftermiddagen kørt rimeligt fri i et spor men
jeg havde dog en lille episode da jeg kom hen over en kort strækning med
is med ~80km/t - der var ikke meget friktion til baghjulet ... De små
veje herude hvor jeg bor er bare snedækkede med et iset spor hvor
bilerne kører - så det undgår jeg og tager den bare med ro.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid