Smooth criminal....
Fra : Dak

Dato : 16-12-03 16:23

En historie om en newbies trængsler

Det startede med en brækket og en kværnet skrue (se tidligere tråd) til min
oliefiltre dæksel. Efter den dag fik jeg i dag tid hos enghave motor til
reperation af den selvom de havde vinterlukket? Nå men for være i god
tid så fik jeg fragtet min mc fra min hjemme adresse til forhandleren i går.
Og var 10 min. fra at få en tidlig julegave idet Tophjælp giver penge
tilbage hvis de ikke kommer inden 1 time.

Enghave motor ringer så kl.12 i dag og siger min mc er fikset. fino fino
siger jeg og tager straks tøj og tager det offentlige derover. Jeg ankommer
og så betaler regningen på ca. 750kr. 8-/

nå men så skal men jo bare havde fragtet den hjem og man ringer jo
selvfølgelig til Tophjælp i den tro de kan hjælpe en da jeg jo ikke må køre
på den da min forsikring hos Topdanmark jo ikke gælder fra 1 dec. Men nej
nej sagde den "venlige" dame i røret. Og så stod jeg derude hos Enghave med
et stykke mc og med bukserne nede, mere ellere mindre.

Hvad gør en newbie så? jo den mest indlysende er jo at køre den hjem selv.
Så det var bare hjem igen med det offentlige tage hjelm og jakke på og
afsted med det offentlige igen. Heldigvis have jeg taget en multi
skruetrækker med så jeg kunne som ekstra sikkerhed tage batteriet af så der
ikke var nogen som kørte med svinet mens jeg var hjemme...

Nå men så kørte jeg den ligeså forsigtig hjem og overholdte ALLE regler så
jeg ikke gav politiet en undskyldning til at stoppe mig. Så som en smooth
criminal listede jeg via sidegader hjemad. cykelen og mig kom godt hjem og
den står nu i vinterhi.

Pointen med historien? Tjaa... ved det ikke helt selv, så bud ønskes.

Dak
Suzuki GS500Ev
"Som er godt træt af at kværne skruer"

Fra : TheHobbit

Dato : 16-12-03 16:45

Ja, jeg kender godt den situation at man skal ha flytte sin MC - og det kan
ikke rigtigt lade sig gøre 100% efter bogen.

Jeg har prøvet 3 gange på min DT'er. 1. da jeg købte den og kørte den hjem,
2. da jeg kørte den til syn, og 3. da jeg kørte hjem fra syn. Alle tre ture
lå 3 uger efter den var blevet solgt af den oprindelige forsikringstager. I
teorien var den forsikret (den havde plader på og forsikringen var betalt)
men i praksisk kunne den oprindelige forsikringstager ophæve forsikringen
med tilbagevirkende kraft. (Ja det sagde hans forsikringsselskab sgu!!) Det
måtte jeg så bare håbe på han ikke gjorde hvis uheldet var ude.....

En anden gang (ikke relateret til forsikring) fik jeg aller-nådigst lov af
politiet til at trække DT'eren ned til en MC forhandler fra det sted hvor
den var blevet fundet efter den havde været stjålet. Politiet sagde at man
normalt ikke må trække med en motorcykel - men de ville gerne se i gennem
fingre med det i dette tilfælde.

Hvad er pointen - man er sommetider nød til at være en smooth semi-criminal
for at få tingene til at gå op. Bare man ikke er en un-smooth criminal!!!

Stephan

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-12-03 17:09

"TheHobbit" <seAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse

Tjek lige lidt op på din citat teknik - man skriver under det man citerer,
og skærer overflødig citat væk.

> Politiet sagde at man
> normalt ikke må trække med en motorcykel - men de ville gerne se i gennem
> fingre med det i dette tilfælde.

Det er da noget sludder, ikke? Man må da godt trække med en motorcykel, hvem
skulle kunne forbyde det?

Rittig

Fra : anders majland

Dato : 16-12-03 17:07

> Det er da noget sludder, ikke? Man må da godt trække med en
> motorcykel, hvem skulle kunne forbyde det?

Og det er endda ikke så forfærdelig mange år siden at man skulle trække
en mc over et fortov (f.eks ved udkørsel fra privat grund) ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : TheHobbit

Dato : 16-12-03 22:16

> og skærer overflødig citat væk.
Sorry...

> Det er da noget sludder, ikke? Man må da godt trække med en motorcykel,
hvem
> skulle kunne forbyde det?
Det var ikke mig der fandt på det. Måske var det bare den betjent jeg
snakkede med der ikke havde fat i den lange ende - måske var det pga. den
manglende nummerplade - jeg er ikke klar over det. Men det er ihvertfald det
han sagde.

/Stephan

Fra : Erika

Dato : 17-12-03 10:39

> [...]
> manglende nummerplade - jeg er ikke klar over det. Men det er ihvertfald det

Jeg tror ikke umiddelbart det var på grund af nummerpladen... Jeg tabte
min nummerplade sidste år på vej til Træf på Toppen. Jeg ringede til
politiet, og den rare betjent sagde, at jeg bare skulle skrive reg. nr. på
et papskilt og køre videre.... Da jeg kom hjem tog jeg ind på
politistationen og fik en tilladelse til at køre uden nummerplade i 14
dage For det tilfældes skyld at den skulle dukke op. Det er sg da
service!!!

Det gjorde den så en uges tid senere... og så var alt jo iorden!

VH. Erika *der mildest talt var overrasket over den gode behandling*

Fra : TheHobbit

Dato : 17-12-03 10:54

Erika wrote:
> [...]
> jeg ind på politistationen og fik en tilladelse til at køre uden
> nummerplade i 14 dage For det tilfældes skyld at den skulle dukke
Ja, det er sgu da service - det troede jeg faktisk ikke kunne lade sig gøre
sådan noget. Men det virker også lidt somom reglerne er anderledes (mere
eller mindre strenge) alt efter hvilken af ordensmagtens representanter man
taler med.

Var det ikke noget med at du solgte din mc (hvorfor).... eller det var måske
ikke dig?

/Stephan

Fra : Erika

Dato : 17-12-03 14:59

> Var det ikke noget med at du solgte din mc (hvorfor).... eller det var måske
> ikke dig?

Må med skam i stemmen indrømme, at det var mig... Det er fordi, det er en
dyr hobby og jeg er en fattig studerende. Jeg kunne ligesom ikke få SUen
til at række

Så nu optræder jeg bare her som pseudo-mcist
Øv fra Erika

Fra : TheHobbit

Dato : 17-12-03 15:43

Erika wrote:
> [...]
> ikke få SUen til at række
>
> Så nu optræder jeg bare her som pseudo-mcist
Pseudo er vel også bedre end "slet ikke" Det betyder jo at du stadig har
det i blodet - så det er bare et spørgsmål om tid (og finanser) før du er
kørende igen!

/Stephan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-12-03 17:42

Erika wrote:

> Må med skam i stemmen indrømme, at det var mig... Det er fordi, det er en
> dyr hobby og jeg er en fattig studerende. Jeg kunne ligesom ikke få SUen
> til at række

SU-lån er svaret på dine bønner

> Så nu optræder jeg bare her som pseudo-mcist

Arh, det kan altså godt lade sig gøre, hvis man ikke er bange for sorte
fingre. Hvis man heller ikke er bange for SU-lån (de almindelige 2k/md.),
så kan man snildt have en fin cykel som min Fazer ...plus en
offroader
--
mvh Jes Vestervang - luksus-studerende

Fra : Erika

Dato : 18-12-03 09:41

> [...]

> fingre. Hvis man heller ikke er bange for SU-lån (de almindelige 2k/md.),
> så kan man snildt have en fin cykel som min Fazer ...plus en

SU-lån er svaret på min overlevelse... De der 2 k/md bliver der købt mad
for i dette lille hjem, der også inkluderer to små terrorister, der ikke
bidrager til husholdningsbudgettet i positiv forstand

Men jeg vender tilbage på to hjul Kommer tid, kommer råd...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 17:57

Erika wrote:

> SU-lån er svaret på min overlevelse...

Ouch :-/

> De der 2 k/md bliver der købt mad
> for i dette lille hjem, der også inkluderer to små terrorister, der ikke
> bidrager til husholdningsbudgettet i positiv forstand

Jeg havde godt nok en mistanke til, at det nok var sådan nogle, der gjorde
sig gældende Så forstår jeg godt, hvis det er lidt trangt med pengene.

> Men jeg vender tilbage på to hjul Kommer tid, kommer råd...

Det er den rette ånd
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Erika

Dato : 17-12-03 15:08

> [...]
> eller mindre strenge) alt efter hvilken af ordensmagtens representanter man

Det tror jeg, du har ret i... nogen gange tror jeg også køn spiller en
rolle. Det er som om de lettere mistror mænd for alt muligt slemt, end
piger...

Hvorfor ved jeg ikke

Fra : TheHobbit

Dato : 17-12-03 15:39

Erika wrote:

> Det tror jeg, du har ret i... nogen gange tror jeg også køn spiller en
> rolle. Det er som om de lettere mistror mænd for alt muligt slemt, end
> piger...
Ja, jeg ville også sommetider ønske jeg havde bryster - nogle ting ville
være en del lettere. På den anden side, så kom jeg nok aldrig ud af
lejligheden.

> Hvorfor ved jeg ikke
Måske fordi det passer....

/Stephan

Fra : Soren Lindholt

Dato : 17-12-03 10:17

Claus Rittig <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<brna4o$fmn$1@news.dansketelecom.com>...

> Det er da noget sludder, ikke? Man må da godt trække med en motorcykel,
hvem
> skulle kunne forbyde det?
>
> Rittig
Du har da ret. Men man skal sikkert ha mc-kørekort for at må trække den,
ligesom du skal ha bilkørekort til at styre en bil der bliver skubbet. På
færdselslovens område naturligvis.

mvh Søren

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-12-03 17:04

TheHobbit wrote:
> [...]
> Politiet sagde at man normalt ikke må trække med en motorcykel - men
> de ville gerne se i gennem fingre med det i dette tilfælde.

Mig ikk' forstå???

Hvad skulle der være til hinder for at du ikke må trække med en mc. Var der
ikke nr. plader på?

Allan Bojesen

Fra : TheHobbit

Dato : 16-12-03 22:13

"Allan Bojesen" <allan@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Mig ikk' forstå???
>
> Hvad skulle der være til hinder for at du ikke må trække med en mc. Var
der
> ikke nr. plader på?
Den havde lige været stjålet så der var en del ting der manglede - bla.
nummerpladen.
....og ja reglen med at man ikke må trække en MC lød også underlig for mig.
Måske gælder der kun for MC'er uden nummerplade - dunno'.

/Stephan

Fra : Dak

Dato : 16-12-03 22:21

ja det må det være fordi til Ullerup markedet spærrede de en vej så kun
gående og cyklister kunne køre der, men politimanden sagde man gerne måtte
trække den så længe motoren var slukket...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-12-03 18:08

TheHobbit wrote:

> [...]
> normalt ikke må trække med en motorcykel - men de ville gerne se i gennem

Gad nok vide hvad de ville have sagt, hvis de stoppede mig, dengang jeg trak
MTX'eren hjem i en 40 hestes brandert

Forhistorien var at den kørte stykker en morgen i januar, hvor jeg skulle
til projekteksamen (jeg nåede det cirka! . Da det var den sidste
eksamen, blev den efterfulgt af en del druk, så jeg måtte springe af taxien
4 km hjemmefra og trække MTX'eren det sidste stykke hjem
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Per P.

Dato : 16-12-03 19:57

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Gad nok vide hvad de ville have sagt, hvis de stoppede mig, dengang jeg
trak
> MTX'eren hjem i en 40 hestes brandert

Som en "rigtig mand" foretrækker man ofte det transportmiddel med flest hk
og i ovennævnte tilfælde valgte du jo rigtigt. MTX´en har vel kun knap 30 hk
og når så kroppen har 40 hk må det jo være dens tur til at trække ekvipagen.

Det er foruroligende længe siden man har set dig, Jes!! Der var julefrokost
i offroad klubben i lørdags og jeg hører at du var savnet til at sætte lidt
fut i gaden

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat feb 2002: Det der.. det holder sgu nok....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-12-03 09:59

Per P. wrote:

> [...]
> og i ovennævnte tilfælde valgte du jo rigtigt. MTX´en har vel kun knap 30
> hk og når så kroppen har 40 hk må det jo være dens tur til at trække

Det er da også en måde at anskue det på

> Det er foruroligende længe siden man har set dig, Jes!!

Ja, jeg ved det :-/ Jeg har haft lidt travlt her på det sidste (halve år),
og MTX'eren har jo været ukampdygtig siden august. Men nu har jeg fået en
skiftegaffel, så når jeg kommer hjem i juleferien skulle den gerne komme på
hjulene igen... og så vil jeg have den byttet ud med en XT350! Har din
bror forresten stadig sin? ...til salg?

Næste semester skulle vist blive mere roligt, så der burde der at være tid
til mudder osv.

> Der var julefrokost i offroad klubben i lørdags og jeg hører at du var
> savnet til at sætte lidt fut i gaden

Jeg ville også rigtig gerne have været med, men der er projektaflevering på
torsdag og vi har haft temmeligt travlt i min gruppe. Det ser dog ud til at
vi når det uden problemer

Der er forresten nogle fede videoer med vores
satellitretningsreguleringssystem på http://royal.flof.dk/video
....men man skal lige have et xvid-codec.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Per P.

Dato : 17-12-03 11:16

> [...]
> skiftegaffel, så når jeg kommer hjem i juleferien skulle den gerne komme

> hjulene igen... og så vil jeg have den byttet ud med en XT350! Har din

Nej, lillebroderen har den ikke længere. Den er solgt.
Og la´ vær!!!! Den kan ikke holde til at få lidt gas.
Køb i stedet en DT 125 R. Søren har en der er rimelig billig, mekanisk OK,
men ikke ret køn. De er meget mere holdbare og billigere at reparere på når
det går galt.

Og jeg måtte selv kapitulere fra Offroad julefrokosten af samme årsag som
dig. Jeg er dog ikke presset af min gruppe, da det er specialet der er gang
i og det er enkeltmands. Så der er ingen til at narre de kedelige opgaver
til......

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 07:39

Per P. wrote:

> Nej, lillebroderen har den ikke længere. Den er solgt.
> Og la´ vær!!!! Den kan ikke holde til at få lidt gas.

Jeg er ellers lidt betaget af alt det der bundtrækshalløj Desuden har
jeg tænkt mig at droppe X-busserne helt, når jeg kører ned til Ejstrupholm
i vinterhalvåret - og dertil er en XT'er jo nok heller ikke dum. Men ok,
det er en DT'er jo egentlig heller ikke.

> Køb i stedet en DT 125 R. Søren har en der er rimelig billig, mekanisk OK,

Hvor OK? Så der ikke skal bruges penge på at få den i syns/ræs-stand?

> men ikke ret køn.

Hvis bare stel og ledningsnet ikke er råddent, og mekanikken fungerer, så
har jeg det fint med det. Man tilter jo let i tærrænet

> De er meget mere holdbare og billigere at reparere på
> når det går galt.

Ja, en hovedrenovering på en XT'er kan vist godt koste 5k har jeg hørt noget
om. Planen var jo at købe en nyligt renoveret, for så burde den jo i
princippet at kunne holde til mange km... men man kan jo være uheldig :-/

> Og jeg måtte selv kapitulere fra Offroad julefrokosten af samme årsag som
> dig.

Arrig ræv :-/

> Jeg er dog ikke presset af min gruppe, da det er specialet der er
> gang i og det er enkeltmands.

Det er jo også nemmere på mange måder, men omvendt, så hænger man selv på
den, hvis det kører af sporet.

> Så der er ingen til at narre de kedelige
> opgaver til......

Næh, til gengæld får du også de sjove for dig selv
--
mvh Jes Vestervang - med juleferie... eller læseferie til eksamenerne der
starter den 5/1-04....

Fra : Soren Lindholt

Dato : 18-12-03 09:42

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> wrote in article
<olu7b1-121.ln1@svedig-gnu.fake>...
> Hvor OK? Så der ikke skal bruges penge på at få den i syns/ræs-stand?

Den holder syn til marts skal jeg sige dig, så det er bare at dytte og
køre... ned efter en nummerplade...

S.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 17:49

Soren Lindholt wrote:

> Den holder syn til marts skal jeg sige dig,

Lyder godt!

> så det er bare at dytte og køre... ned efter en nummerplade...

10-4 Nu skal jeg jo lige have samlet MTX'eren og have den skudt af
først :-/

Hvad med affjedring, kæde og sådan, er det bare i orden?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 17-12-03 23:52

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Der er forresten nogle fede videoer med vores
> satellitretningsreguleringssystem på http://royal.flof.dk/video
> ...men man skal lige have et xvid-codec.

Fede videoer - Måske nok!
Satellitretningsreguleringssystem - Det er vist noget af en omskrivning,
ikke?
"Flof"! Ved du ikke hvad en "floffer" er - og så ligefrem en "royal floffer"

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 07:34

Armand wrote:

> Fede videoer - Måske nok!

Jada! Nu er rapporten også blevet printet ud i løbet af natten, og et
gruppemedlem er blevet lovet nogle øller for at aflevere skidtet
imorgen Godt det ikke er hver dag, man arbejder 22 timer

Det er også lidt underligt, at komme hjem og opdage at der er morgen-tv i
fjernsynet.

> Satellitretningsreguleringssystem - Det er vist noget af en omskrivning,
> ikke?

Hehe, det er ihvertfald den eneste grund til at lave sådan et system, der
kan dreje noget, uden nogen friktion til omgivelserne Det er faktisk
også en anelse besværligt at få skidtet til at fungere ordentligt, men det
er jo, som videoerne viser i en eller anden grad, lykkedes

> "Flof"! Ved du ikke hvad en "floffer" er -

Nøh, det vidste jeg ikke, så jeg måtte lige slå det op Fæl titel at
have

> og så ligefrem en "royal floffer"

De videoer må være eksklusive
--
mvh Jes Vestervang

Fra : anders majland

Dato : 18-12-03 10:14

> Jada! Nu er rapporten også blevet printet ud i løbet af natten,
> og et gruppemedlem er blevet lovet nogle øller for at aflevere skidtet
> imorgen Godt det ikke er hver dag, man arbejder 22 timer

Er det ikke dejligt at være studerende Prøv at regne din SU om til
en timeløn ... Btw er klingenbergs pizza'er stadig ok ? og nr 31 den med
salat ?

> Hehe, det er ihvertfald den eneste grund til at lave sådan et system,
> der kan dreje noget, uden nogen friktion til omgivelserne

Bare af nysgerrighed - Hvilken retning og hvilket semester ?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 17:52

anders majland wrote:

> Er det ikke dejligt at være studerende

Orrk, jo

> Prøv at regne din SU om til en timeløn ...

Det vil jeg ikke begynde på

> Btw er klingenbergs pizza'er stadig ok ? og nr 31 den med
> salat ?

Pizzaerne er fine, men der skal ikke være for meget fyld på dem, før de
bliver lidt mærkelige af at stå lodret i tanktasken Pizzafolkene var
ved at græde, da de så mig mose pizzaerne derned første gang

> Bare af nysgerrighed - Hvilken retning og hvilket semester ?

Elektronik, 3. semester. Så der er lige 3½ år tilbage. Men de går nu nok ret
hurtigt, for de første 1½ år er bare fløjet afsted.

Hvad har du læst heroppe?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : anders majland

Dato : 19-12-03 11:20

> Elektronik, 3. semester. Så der er lige 3½ år tilbage. Men de går nu
> nok ret hurtigt, for de første 1½ år er bare fløjet afsted.
>
> Hvad har du læst heroppe?

Jeg blev færdig i 1996 med speciale i billedbehandling (men den retning
er jo drejet noget siden). På 3. semester kan jeg huske at vi hyggede os
med en guitarforstærker og "effektbokse". Da jeg bestemt ikke kan spille
guitar var det lidt en terror mod omgivelserne

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-12-03 20:41

anders majland wrote:

> [...]
> med en guitarforstærker og "effektbokse". Da jeg bestemt ikke kan spille
> guitar var det lidt en terror mod omgivelserne

Det slår næppe diverse tests af effektforstærkere med tonegeneratorer i
indgangen - dét kan man blive træt af!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : anders majland

Dato : 24-12-03 10:45

> Det slår næppe diverse tests af effektforstærkere med tonegeneratorer
> i indgangen - dét kan man blive træt af!

Ja så er der ikke sket det helt store på 10 år

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-12-03 12:31

anders majland wrote:

> Ja så er der ikke sket det helt store på 10 år

Det har nok været sådan de sidste 50 år
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-12-03 02:06

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> "Flof"! Ved du ikke hvad en "floffer" er - og så ligefrem en "royal floffer"

Du kan læse om 'flof' på <http://flof.dk/>. En fluffer er noget helt
andet, hvis det er det du hentyder til?

Hvis en fluffer ligefrem er royal, så skulle der nok blive noget for
sex og hor at skrive om

--
Jacob, ejer af flof.dk | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 07:36

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Du kan læse om 'flof' på <http://flof.dk/>.

Jep, det er jo et nydeligt subdomæne du låner mig, den royale der

> En fluffer er noget helt andet, hvis det er det du hentyder til?

Der er åbenbart nogen, som har bedre styr på det udenbyske end mig, eller
også har du bare en særlig viden inden for det specifikke område

> Hvis en fluffer ligefrem er royal, så skulle der nok blive noget for
> sex og hor at skrive om

Ja, for pokker
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 18-12-03 19:02

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

floffer"

> Hvis en fluffer ligefrem er royal, så skulle der nok blive noget for
> sex og hor at skrive om

Ih hvor belæst(!), jeg har kun hørt ordet verbalt (ikke at forveksle med
oralt), hvorfor jeg tog det for at være stavet med "o"!

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-12-03 14:21

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:

> Jep, det er jo et nydeligt subdomæne du låner mig, den royale der

Det er ikke et subdomæne, det er et hostnavn. Big difference.

> Der er åbenbart nogen, som har bedre styr på det udenbyske end mig, eller
> også har du bare en særlig viden inden for det specifikke område

Jeg har haft flof.dk i et par år efterhånden ... tror du ikke snart
jeg har hørt de jokes der kan laves om det?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-03 17:54

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Det er ikke et subdomæne, det er et hostnavn. Big difference.

Hmm, det vidste jeg ikke Det er vist noget jeg lige skal have læst på.

I see
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-12-03 19:45

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Ih hvor belæst(!)

Jeps

Man må jo have sine facts på plads ...

> jeg har kun hørt ordet verbalt (ikke at forveksle med oralt)

Hvad er der nu galt med oralsex?

.... OK, man hører vel ikke så meget med de dele ... hmmm ... hvordan
hører man oralt?

> hvorfor jeg tog det for at være stavet med "o"!

En simpel søgning på Google kan altid give et hint. 'floffer' giver 26
hits (og google spørger om man i virkeligheden mente 'fluffer'). En
søgning på 'fluffer' giver 21.100 hits.

Skulle nogle være interesserede, så er fluf.dk faktisk ledigt, men
fluffer.dk er købt for over 3 år siden.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Bo-gsxR

Dato : 16-12-03 17:05

> [...]
køre
> på den da min forsikring hos Topdanmark jo ikke gælder fra 1 dec. Men nej

det er også den forkerte grund du sagde til hende!!!
Du skulle have sagt _sandheden_ at de manglede en reservedel som de ikk
kunne skaffe, så den kan stadigvæk ikk køre....
og den må ikke startes da det er noget inde i motoren der er i stykker!!!

Det har jeg hørt ...

bo

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-12-03 17:23

Jep, eller ringe til TopDK og be om at få lov til at køre en enkelt tur,
mellem hjem og værksted. Det kunne man da, jeg var kunde hos TopDK. Og det
er omkring 4 år siden.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bjørn S

Dato : 16-12-03 18:14

"Dak" skrev
> [...]
> criminal listede jeg via sidegader hjemad. cykelen og mig kom godt hjem og

Et alternativ til en anden gang her i KBH var måske 3*34 4*40 og hvad de nu
heder de forskellige kurerfirma, man kommer rimelig langt for et par
hundrede, hvis cykkelen altså ikke kan køre, og det er for langt at trække.

--
/Bjørn

Fra : m0rt3n

Dato : 16-12-03 20:53

Panserne er fløjtende ligeglad med om du kører MC i december eller juni. Når
der er nummerplade er der nummerplade på. Det lumske ligger I, at skulle du
komme ud for et uheld, kan din forsikring (efter at de i første omgang har
betalt gildet) henvise til, at du ikke var vinterforsikret og kræve, at du
betaler dem pengene tilbage.
Ret mig hvis jeg tager fejl, men det gør jeg jo aldrig.
-m0rt3n zrx1100

Fra : TheHobbit

Dato : 17-12-03 10:11

> [...]
> vinterforsikret og kræve, at du betaler dem pengene tilbage.
> Ret mig hvis jeg tager fejl, men det gør jeg jo aldrig.
Ja, det er også sådan jeg har fået det forklaret. Når der er plader - så er
der forsikring - men hvem der kommer til at hænge på regningen i sidste ende
er en anden sag!

/Stephan

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-12-03 22:17

On Tue, 16 Dec 2003 16:23:20 +0100, "Dak" <dak_n@FJERNhotmail.com>
wrote:

Hej.

> [...]
>criminal listede jeg via sidegader hjemad. cykelen og mig kom godt hjem og

For en anden gangs skyld:
Jeg har et par gange haft behov for at køre min MC til nærmeste
værksted for at få lavet lidt nødvendig vedligeholdelse, så som at
tilpasse nye lydpotter, i stilstandsmånederne.
Jeg har hver gang ringet til TopDanmark og snakket med dem, og de har
uden tøven sagt OK til transporten blot jeg opgav dag og tidspunkt for
kørslen.
Keine hexerei.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 22-12-03 10:41

> Pointen med historien? Tjaa... ved det ikke helt selv, så bud ønskes.
>

> Dak
> Suzuki GS500Ev
> "Som er godt træt af at kværne skruer"
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

For at gøre en lang historie kort, jeg mener at man kan underrette sit
selskab om at man den og den dag mellem kl. det og det, skal køre MC'en på
værksted, og forsikringen dækker så den dag og i det angivne tidsrum. Men
jeg er ikke sikker på det, mener bare at kunne huske at jeg læste det et
sted engang...

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen