www.motorcykelgalleri.dk
Fra : inspectorclousseu

Dato : 15-12-03 23:46

En ny fed side, der ikke blot er som så mange andre sider hvor man
uploader sit mcbillede, men hvor man kan kommenterer hinandens mc'ere,
rette i tekstener, rate andre mc'ere, og udfordre andres mc'ere til
afstemning, osv, osv

Ali ialt en rigtig god side. lad os få nogle flere brugere med og deres
mc'ere, altså kom igang med at oploade jeres egne billeder.

mvh
Hayabosa

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-12-03 00:37

> [...]
>
> Ali ialt en rigtig god side. lad os få nogle flere brugere med og
> deres mc'ere, altså kom igang med at oploade jeres egne billeder.

Regner med at det er din side? Du kunne lige sørge for at URL'en også virker
uden www foran. Det synes, jeg er rart.

Ellers ser siden fed ud, men jeg vil ikke smide min GS'er på siden før jeg
får sat det ekstra plastik på, jeg har købt. Den er bare for kedelig at se
på, når den ligner alle de andre
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Janner

Dato : 16-12-03 08:24

og vel ikke anderledes end http://www.mcgalleri.dk suuuuuuuuuuk hvor mange
skal i være he he

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-12-03 14:47
Fra : Carsten Jensen

Dato : 16-12-03 22:00

Jeg har problemer med at oprette min Ariel og min Gasgas på siden (De
findes ikke i oversigten)

Carsten

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 17-12-03 14:31

inspectorclousseu wrote:
> [...]
>
> Ali ialt en rigtig god side. lad os få nogle flere brugere med og
> deres mc'ere, altså kom igang med at oploade jeres egne billeder.

Jeg har nu oprettet mig på siden, men det er mest for at se hvad faen det er
for noget. En lidt plat ting ved netop denne side, er i mine øjne at man kan
"udfordre" andre motorcykler og så skal folk stemme, hvilken mc de synes
mest om. Jeg undrer mig lidt over at voksne mennesker gider at konkurrere
mod hinanden om, hvem der har den motorcykel, flest synes om! Er det derfor
I har jer en motorcykel, for at skabe opmærksomhed og misundelse hos andre,
for det er da et lamt grundlag, vil jeg nok sige... Men det kan selvfølgelig
nok også ses på jeres ubrugte dækkanter?
Nævner ingen navne, men en gut med en Hayabusa lader til at bruge en del tid
på disse dyster... Nu vil jeg ikke starte en krig, men min stemme vil aldrig
falde på et næsehorn med hjul!

--
Psycho Cowboy (Skide ligeglad med andres mening om min ged!)
Babygixxer - nu med storebror

Fra : Christian Knudsen

Dato : 17-12-03 15:53

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev

> [...]
> mest om. Jeg undrer mig lidt over at voksne mennesker gider at konkurrere
> mod hinanden om, hvem der har den motorcykel, flest synes om!

Jeg tror det stammer fra bilsiden magen til : www.bilgalleri.dk. Der skal
nok være nogle Brian'er der vil stemme om deres biler.
Alle siderne er bygget i samme stil. Der er også en om RCbiler.... og
både..... etc...

mvmch
christian
der godt kunne tænke sig den fireblade med BB motor der er på siden... 161
baghjuls hk..... damn...

Fra : Hekto

Dato : 17-12-03 16:41

In article <3fe06d54$0$69968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk says...
> Der skal
> nok være nogle Brian'er der vil stemme om deres biler.

K L A S K ! ! ! ... nej, der er ej!!!! >:0(
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Christian Knudsen

Dato : 17-12-03 17:41

"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3fe06d54$0$69968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk says...
> >

> K L A S K ! ! ! ... nej, der er ej!!!! >:0(
> --

???

mvmch
christian

Fra : Denise

Dato : 17-12-03 17:49

"Christian Knudsen" <christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i
en meddelelse news:3fe086b7$0$69918$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> skrev i en meddelelse

> ???
>
> mvmch
> christian

He he, du skal bruge f.eks. Frederik i stedet for, der er en del der hedder
Brian herinde

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 14:02

In article <3fe088f2$0$29406$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
reindel@*NOSPAM*c.dk says...
> He he, du skal bruge f.eks. Frederik i stedet for, der er en del der hedder
> Brian herinde

..... NIX!

Lige så dårlig idé!!!!
Jeg SKULLE ha' heddet Frederik; men min fætter reddede mig i sidste
sekund, og foreslog 'Brian'.
Dengang i '54, lød det som en meget god idé; men i dag???? .....
baaahhh!

Iøvrigt hedder min kat Frederik, og min nevø også!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-12-03 14:18

> [...]
> baaahhh!
>
> Iøvrigt hedder min kat Frederik, og min nevø også!

*LOL*
Du har det sgu hårdt, men respekt for du prøver

Hvis vi ikke må bruge navne hvordan karakteriserer vi så disse typer? Der må
jo være et alternativ.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 16:13

In article <brs999$c3v$1@sunsite.dk>, "Jacob Larsen"
<jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> says...
> Du har det sgu hårdt, men respekt for du prøver
>
> Hvis vi ikke må bruge navne hvordan karakteriserer vi så disse typer? Der må
> jo være et alternativ.

Tjaaa ... jeg kan godt se det vanskelige!

Jeg synes bare ikke at min generation har bidraget væsentligt til det
taber-billede der er dannet af nutidige 'Briænder'

Karl har sikkert samme problem med 'smart' og svenskere med svensker-
hår o.s.v.

Fra : Denise

Dato : 18-12-03 15:50

"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> wrote in message
> [...]
> baaahhh!
>
> Iøvrigt hedder min kat Frederik, og min nevø også!

Altså hvis katten hedder Frederik, så må vi absolut finde på noget andet,
for katte generer vi ikke. Iøvrigt var det jo bare et eksempel, det kunne jo
lige så godt være Olrik, Olfert, eller Gotfred.

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Armand

Dato : 18-12-03 19:13

"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> skrev i en meddelelse

> Dengang i '54, lød det som en meget god idé..........

I '54?
Jamen vi glæder os!

--
Armand.
(der kun fylder halvrundt i '04)

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-12-03 19:48

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev

> Armand.
> (der kun fylder halvrundt i '04)

....25?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Armand

Dato : 19-12-03 15:44

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev

> ...25?

Nu snakker vi jo om personnummeret, så det kan jeg sgutte ligefrem påstå.
Noget andet havde været om snakken gik på egenopfattelse og/eller sind!

Fakta er at jeg snart udsættes for et andet halvrundt jubilæum, eftersom at
mit
første indlæg her på gruppen var for snart fem år siden, og sjovt nok
præcist på månedsdagen før min 40-års fødselsdag!

Hvis du ikke kan regne dén ud er du alligevel fortabt og får ingen
yderligere hjælp!

--
Armand.
(halvgammel smedesvend)

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-12-03 17:14

Armand skrev:

> Hvis du ikke kan regne dén ud er du alligevel fortabt og får ingen
> yderligere hjælp!

....anyone?

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 20:33

In article <brss4n$2peo$4@news.cybercity.dk>, Armand says...
> I '54?
> Jamen vi glæder os!

..... dét gør jeg ikke!!!!

Fra : Armand

Dato : 19-12-03 15:43

> In article <brss4n$2peo$4@news.cybercity.dk>, Armand says...
> >
> .... dét gør jeg ikke!!!!

Hold da op!
Det bliver da hyggeligt med hytten fyldt med D.F.M.'ere (det er forhåbentlig
indenfor mc-sæson'en!?)

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 20-12-03 00:09

In article <brv36d$2956$2@news.cybercity.dk>, Armand says...
> Hold da op!
> Det bliver da hyggeligt med hytten fyldt med D.F.M.'ere (det er forhåbentlig
> indenfor mc-sæson'en!?)

Det er absolut på kanten af hvad forsikringen vil dække! ;0)

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 14:03

In article <3fe086b7$0$69918$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk says...
> ???

Nå, den kom nok som et lyn fra en klar himmel, hva'???? ;0)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-12-03 17:55

I news: MPG.1a4a9759be2cb681989ab7@news.cybercity.dk,
skrev Hekto <gæt.selv@hekto.dk>
> In article <3fe06d54$0$69968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk says...
>>

> K L A S K ! ! ! ... nej, der er ej!!!! >:0(

At du gider

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 14:04

In article <3fe08a45$0$27417$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk says...
> At du gider

Igen ... og igen .... og igen!

Vi kunne jo bytte 'Brian' ud med 'Arne'???
Så alle der kører Kadett er nogle værre 'Arne'r'??

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-12-03 15:45

Hekto skrev:

> Vi kunne jo bytte 'Brian' ud med 'Arne'???
> Så alle der kører Kadett er nogle værre 'Arne'r'??

....ja tak, Hekto...

Fra : Hekto

Dato : 18-12-03 16:10

In article <brsejf$22p4$1@news.cybercity.dk>, hans_fjernes_@it.invalid
says...
> ...ja tak, Hekto...

*GRILL*
Når man kaster en sten blandt ulve, hyler den der blev ramt!
--
/Hekto .. der godt ved hvad Hans kører i!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-03 16:17

Hekto wrote:
> *GRILL*
> Når man kaster en sten blandt ulve, hyler den der blev ramt!

Hør, hold op med at brokke dig, og stem på min totalt seje MC

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=43
(visbil.asp.. æh)

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-12-03 16:28

I news: MPG.1a4bc435a7628d70989abb@news.cybercity.dk,
> [...]
>>
> Igen ... og igen .... og igen!
>
> Vi kunne jo bytte 'Brian' ud med 'Arne'???
> Så alle der kører Kadett er nogle værre 'Arne'r'??

Ja, bare kom, det er sgi i orden (omend begrebet vil blive væsentligt
udvandet) jeg vil da gerne aflaste lidt i disse mørke mcløse tider

--
Mvfh. Arne Lorenzen
FZS 600 - puttet / XT 600 - futtende

Fra : Fam. Pedersen

Dato : 17-12-03 19:29

altså jeg vil nu bar sige at jeg har min bil inde på www.bilgalleri.dk og
jeg synes det er ganske sjovt at udfordre andre, prøv at se min bil derinde.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4938 .Min bil er i øvrigt
til salg så jeg kan købe mig en mc istedet..

"Christian Knudsen" <christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i
en meddelelse news:3fe06d54$0$69968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 17-12-03 20:36

Fam. Pedersen wrote:

> [...]
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4938 .Min bil er i
> øvrigt til salg så jeg kan købe mig en mc istedet..

Nydelig madkasse, men godt at høre den ska byttes!
Ikke et ondt ord om dig og din bil osv, men forstå mig ret... Vi
motorcykelister (de fleste af os i hvert fald) går ikke op i topfart og alle
de der småting, som man dybest set ikke har en daddel at bruge til.
Mange af os har gamle motorcykler hvor ingen af de kategorier, som man kan
skrive data under, er noget som helst værd, og ingen betydning har.
Vi har et par gamle duc'er og lidt i gruppen, og her tæller historien og
mekanikken osv. bag motorcyklen og ikke de tørre tal, og om den teoretisk
kan køre 300+ på toppen. Ligeledes er der mange "projekt-motorcykler" som i
en test sikkert vil være noget gammel lort, men som betyder alt for ejeren,
da vedkommende selv har puslet med det hele. Det kan man sq ikke sammenligne
på papir i mine øjne.
At man så udfordrer fx en gammel duc med en hayabusa og busa'en vinder fordi
alle nørderne synes det lyder godt, at den kan køre 300 på toppen, har jeg
intet til overs for. Det var sådan noget man diskuterede og sammenlignede i
folkeskolen... I hvert fald for mit vedkommende. Og derfor ville et sådan
forum måske være godt for ungerne i selv samme skole at lege med, men jeg
kan ikke se det fede i det.
Det er lidt ligesom at lege med bilkort, når man *virkelig* keder sig!

--
Psycho Cowboy

Fra : Jens Arnfast

Dato : 17-12-03 19:41

inspectorclousseu wrote:
> [...]
>
> Ali ialt en rigtig god side. lad os få nogle flere brugere med og deres
> mc'ere, altså kom igang med at oploade jeres egne billeder.

Orv en vinder.. den mail man modtager når man opretter sig bliver zappet
af min spam-dræber - det kræver sgu en klapsalve.

Tror bare jeg holder mig til kære, gamle dfmc.dk

--
-jens
RSV1000 '99