|
| 100 hk - 50.000? Fra : Peter |
Dato : 12-12-03 02:17 |
|
Hej alle
Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst opfylder
disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
2) Mindst 90 HK
3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
Ovenstående må vel være muligt, eller er det ren utopi i skatteplagede
Danmark?
| |
Christian Knudsen (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Christian Knudsen |
Dato : 12-12-03 07:22 |
|
"Peter" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:tG8Cb.57396$jf4.3294813@news000.worldonline.dk...
> Hej alle
>
> Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst opfylder
> disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
>
> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
> 2) Mindst 90 HK
> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
>
> Ovenstående må vel være muligt, eller er det ren utopi i skatteplagede
> Danmark?
Det er ikke utopi. Det kan lade sig gøre at finde sådan nogle. Se selv i den
blå avis.
Jeg købte min FZRR (100hk) fra 94 til 52000. Jeg brugte 5000 på den inden
den var køreklar, men det var incl indreg + en enkelt prøveplade, syn etc.
En FZR 600 (evt US) har 91 hk, og de kan sagtens fåes for under 50.
mvmch
christian
| |
martin (12-12-2003)
| Kommentar Fra : martin |
Dato : 12-12-03 07:31 |
|
Yamaha FZ 750 har selv haft en, fin maskine
Martin
"Peter" <no@mail.com> wrote in message
news:tG8Cb.57396$jf4.3294813@news000.worldonline.dk...
> Hej alle
>
> Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst opfylder
> disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
>
> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
> 2) Mindst 90 HK
> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
>
> Ovenstående må vel være muligt, eller er det ren utopi i skatteplagede
> Danmark?
>
>
>
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 12-12-03 09:49 |
|
> Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst
> opfylder disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
>
> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
> 2) Mindst 90 HK
> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
Yamaha FZR 600 (US)
Den har 91Hk
Er fra 91 og frem (med de gode kalibere)
Den vejer 181kg
Fornuftige eksemplarer er set fra lidt over 40.000kr.
Er vandkølet og har deraf langt mellem service. 24000 mellem
ventiljusteringer.
Kører og svinger godt.
Minus: 80'er design og mystisk bagfælg størrelse. Jeg anbefaler man køber
Bridgestone BT010 i 110/70-17 og 150/60-18.
Hvis vi skal bryde jeres max alder, så kommer Honda VFR 750 ind i billedet.
Den er over designet, og MEGET holdbar. Den har ry for at gå over 200.000km
for motoren er slidt op. Der er 24.000km mellem ventilservice igen, og
12.000 mellem olieskiftene.
Den har 105Hk
Vejer 198kg
Er fra 1986 til 1989.
De fås til under 50.000kr
Og så er der lige Honda CBR 600 F1.
Den har 93Hk
Vejer 182kg
Er fra 1989 til 1990.
De fås til under 50.000kr
Minus: 80'er design
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
Træt af spam -> nospam.dkfritidmotorcykel.dk
| |
Lars Fessel (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Lars Fessel |
Dato : 12-12-03 10:32 |
|
> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
> 2) Mindst 90 HK
> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
Hejsa.
Jeg har for nylig anskaffet mig en Suzuki RF600R fra '94. Den kostede
51.000 og har alt, hvad jeg kan ønske mig af kræfter (100 hk) samt den
vildeste Ferrari-røde farve (c;
Det er så vidt jeg kan fornemme en lidt undervurderet (eller måske
bare overset) cykel blandt mc-folket, og jeg kan varmt anbefale, at
man kigger efter den.
Mvh. Lars
| |
Armand (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 12-12-03 15:37 |
|
"Lars Fessel" <lars@fessel.dk> skrev i en meddelelse
news:a7f0b1e5.0312120131.199ef23d@posting.google.com...
> >
> Jeg har for nylig anskaffet mig en Suzuki RF600R fra '94. ....og har alt,
hvad jeg
> kan ønske mig af kræfter samt den vildeste Ferrari-røde farve (c;
Er der noget den ellers flotte RF'ers kulør ikke er, så er det Ferrari-rød
:-|
Faktisk er den nærmere en kedelig mørk postkasserød end nogen anden flot rød
nuance :-|
--
Armand.
(på hvem farven netop har dannet aversion ud fra muligheden for noget pænere
når nu Suzuki har erkendt at kuløren bliver så dominerende som den er på
RF)'eren
| |
Allan Nielsen (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Allan Nielsen |
Dato : 12-12-03 18:34 |
|
> Er der noget den ellers flotte RF'ers kulør ikke er, så er det Ferrari-rød
> :-|
> Faktisk er den nærmere en kedelig mørk postkasserød end nogen anden flot rød
> nuance :-|
> --
> Armand.
> (på hvem farven netop har dannet aversion ud fra muligheden for noget pænere
> når nu Suzuki har erkendt at kuløren bliver så dominerende som den er på
> RF)'eren
Nu findes RF´ere også i mindst gul, grå, blå og turkis!
Jeg har selv kørt RF´er(grå)i to år uden problemer og den har da gået
omkring 45.000 km alt i alt!
mvh
Allan Nielsen
------------------------
mail: bager@dkfritidmotorcykel.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/Allan_Nielsen
Polyteknisk MC forening (PMC 137) - www.pmc.dk
| |
Lars Fessel (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Lars Fessel |
Dato : 13-12-03 11:48 |
|
> Faktisk er den nærmere en kedelig mørk postkasserød end nogen anden flot rød
> nuance :-|
Tja... Alt afhænger vel af øjnene der ser. Du har ret til at have din
mening - bare jeg får lov til at have min (c:
(c: Lars
| |
S.G (13-12-2003)
| Kommentar Fra : S.G |
Dato : 13-12-03 15:15 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:brck7s$2iib$2@news.cybercity.dk...
> Er der noget den ellers flotte RF'ers kulør ikke er, så er det Ferrari-rød
> :-|
> Faktisk er den nærmere en kedelig mørk postkasserød end nogen anden flot
rød
Hørt, men RF900 imetalic rød er sq flot. Det må du give mig.
http://www.suzuki-rf.com/rf900r.html#Pictures (95´red), det er bare en
anden prisklasse.
Jeg tænder ihvertfald max på min RF900 farve :)
| |
Armand (14-12-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 14-12-03 00:04 |
|
"S.G" <diller@333mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:b9FCb.211$na4.20@news.get2net.dk...
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:brck7s$2iib$2@news.cybercity.dk...
> > Er der noget den ellers flotte RF'ers kulør ikke er, så er det
Ferrari-rød
> > :-|
> > Faktisk er den nærmere en kedelig mørk postkasserød end nogen anden flot
> rød
>
> Hørt, men RF900 imetalic rød er sq flot. Det må du give mig.
> http://www.suzuki-rf.com/rf900r.html#Pictures (95´red),
Det er jo heller ikke dén røde man ser på gaden herhjemme!
Og ellers skal man nok se den i levende live for at kunne vurdere dét -
Umiddelbart
kan jeg forestille mig at det kan blive lidt for meget på den 100% bemalede
RF'er :-/
Men det er måske også baggrunden for at den oprindelige røde farve er
nedtonet!?
--
Armand.
(der mener at Lars Fessel liiige bør kigge en ekstra gang når han ved
førstkommende lejlighed står overfor en Ferrari)
| |
Lars Fessel (14-12-2003)
| Kommentar Fra : Lars Fessel |
Dato : 14-12-03 11:22 |
|
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message news:<brg5mr$1ve1$1@news.cybercity.dk>...
>Armand.
>(der mener at Lars Fessel liiige bør kigge en ekstra gang når han ved
>førstkommende lejlighed står overfor en Ferrari)
Hehe - jeg beklager, men jeg er nu engang glad for min cykel MED dens
nuværende farve - det kan der ikke ændres på.
Jeg tror også, at du misser pointen. Mit oprindelige indlæg var en
anbefaling af RF600 som motorcykel i den nævnte prisklasse - ikke et
oplæg til diskussion om farvepercepiton.
(c: Lars
| |
Armand (14-12-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 14-12-03 13:47 |
|
"Lars Fessel" <lars@fessel.dk> skrev i en meddelelse
news:a7f0b1e5.0312140221.517ed3f8@posting.google.com...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
news:<brg5mr$1ve1$1@news.cybercity.dk>...
> >Armand.
> >(der mener at Lars Fessel liiige bør kigge en ekstra gang når han ved
> >førstkommende lejlighed står overfor en Ferrari)
>
> Hehe - jeg beklager, men jeg er nu engang glad for min cykel MED dens
> nuværende farve - det kan der ikke ændres på.
> Jeg tror også, at du misser pointen. Mit oprindelige indlæg var en
> anbefaling af RF600 som motorcykel i den nævnte prisklasse - ikke et
> oplæg til diskussion om farvepercepiton.
Undskyld.
Jeg modsiger heller ikke dine købs-betragtninger, men grundet mine egne
ærgrelser over at RF'eren fortjener en mindre kedelig rød farve end den
faktiske, kunne jeg ikke holde mig tilbage. Og selvom det drejer sig om
subjektiv opfattelse, så tåler nuancen altså ikke en sammenligning med en
Ferrari!
Og så var det ikke for at slagte din glæde over ejerskabet af den markante
RF'er!
--
Armand.
(der ikke har budt på subj. eftersom at det vitterligt ér en bredere vifte
af muligheder end spørgeren umiddelbart lod til at være opmærksom på)
| |
Jes Vestervang (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 12-12-03 20:16 |
|
Peter wrote:
> Hej alle
>
> Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst opfylder
> disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
>
> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
> 2) Mindst 90 HK
> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
Er 135 hk nok? Hvis det er det eneste der tæller, skal man vel nok kunne
få en CBR1000 fra '91 for 50k.
Men hvis man er lidt tålmodig kan man også få en Kawa ZXR750 fra starten af
90'erne for 50k (min bror købte en rimeligt fin model for 45k kr). For
omkring 55k kan man få en CBR600F2, for 45k en '89 VFR750 eller ~'92
FZR600 Der er mange muligheder
> Ovenstående må vel være muligt, eller er det ren utopi i skatteplagede
> Danmark?
Det er skam muligt, men sammenlignet med udenlandsk standard er det noget
gammelt lort :-/
--
mvh Jes Vestervang
| |
Allan Bojesen (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 12-12-03 20:53 |
|
Jes Vestervang wrote:
>> Ovenstående må vel være muligt, eller er det ren utopi i
>> skatteplagede Danmark?
>
> Det er skam muligt, men sammenlignet med udenlandsk standard er det
> noget gammelt lort :-/
Generalisere du ikke lige lidt firkantet her?
Det er da meget muligt jeg kører rundt på noget gammelt lort, men jeg er
ganske udmærket tilfreds. Mine behov er måske ikke så store, men CBR'eren
opfylder dem til fulde - og mere til. Og jeg tror heller ikke jeg bruger
mere på service og vedligehold end dem med cykler på 2-4 år, og min ruller
trods alt 20.000 km om året.
Jeg har meget store vanskeligheder ved at argumentere hvorfor jeg skulle
sætte mig i en 100.000,- kr. gæld for at få en mc der er 12-13 år yngre.
Selvfølgelig kører en ny cykel bedre, men du kan ikke overbevise mig om at
den kører så meget bedre. Men du må meget gerne prøve næste gang der er øl i
Fredericia - hvis du når det
Allan Bojesen
CBR1K fra -88
| |
Jes Vestervang (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 12-12-03 22:01 |
|
Allan Bojesen wrote:
> Jes Vestervang wrote:
>>> Ovenstående må vel være muligt, eller er det ren utopi i
>>> skatteplagede Danmark?
>>
>> Det er skam muligt, men sammenlignet med udenlandsk standard er det
>> noget gammelt lort :-/
>
> Generalisere du ikke lige lidt firkantet her?
Jo for pokker!
> Det er da meget muligt jeg kører rundt på noget gammelt lort, men jeg er
> ganske udmærket tilfreds. Mine behov er måske ikke så store, men CBR'eren
> opfylder dem til fulde - og mere til.
Det har jeg fuld forståelse for. Men sammenligner man den med en CBR1100,
der nok ikke koster meget mere (dk kontra de), så er der altså ikke langt
til at sige at 1000'eren ret forældet :-/ Ikke at ikke er en god cykel, men
1100'eren er jo noget helt andet. Det er prisen selvfølgelig også, men den
ser vi lige bort fra her
> Og jeg tror heller ikke jeg bruger mere på service og vedligehold end dem
> med cykler på 2-4 år, og min ruller trods alt 20.000 km om året.
Nej, men risikoen for dyre reparetioner er trods alt større.
> Jeg har meget store vanskeligheder ved at argumentere hvorfor jeg skulle
> sætte mig i en 100.000,- kr. gæld for at få en mc der er 12-13 år yngre.
Den er jeg helt med på. Det jeg ville sige, var at sammenlignede man med
hvad der kunne fås for samme penge i eksempelvis Tyskland, så ville det
være forældet materiel (undskyld .
> Selvfølgelig kører en ny cykel bedre, men du kan ikke overbevise mig om at
> den kører så meget bedre.
Nix
> Men du må meget gerne prøve næste gang der er øl
> i Fredericia - hvis du når det
Når det? Hva'?
--
mvh Jes Vestervang
| |
Allan Bojesen (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 12-12-03 23:54 |
|
"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse
news:itmpa1-uj2.ln1@svedig-gnu.fake...
<snip en masse hvor vi er enige>
Jeg havde ikke lige i farten forstået dig korrekt
> > Men du må meget gerne prøve næste gang der er øl
> > i Fredericia - hvis du når det
>
> Når det? Hva'?
Det var en joke (håber jeg -hentydede til min lidt tidlige bortgang.
Allan Bojesen
| |
Anders Thorup (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Anders Thorup |
Dato : 13-12-03 00:16 |
|
Allan Bojesen wrote:
> Det var en joke (håber jeg -hentydede til min lidt tidlige
> bortgang.
>
> Allan Bojesen
Bortgang?!?!? LOL
Allan Bojesen = Dead Man Writing ???
--
--
MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup
| |
Allan Bojesen (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 13-12-03 09:45 |
|
Anders Thorup wrote:
> Bortgang?!?!? LOL
>
> Allan Bojesen = Dead Man Writing ???
Jep - har du aldrig hørt om genopstandelsen?
Allan Bojesen
| |
Armand (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 13-12-03 14:33 |
|
"Allan Bojesen" <allan@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
news:3fdad0fe$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Anders Thorup wrote:
> > Bortgang?!?!? LOL
> >
> > Allan Bojesen = Dead Man Writing ???
>
> Jep - har du aldrig hørt om genopstandelsen?
Oh
Påsken aflyst - Allan skriver !
--
Armand.
| |
Jes Vestervang (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 13-12-03 00:29 |
|
Allan Bojesen wrote:
>
> "Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev:
>
> <snip en masse hvor vi er enige>
>
> Jeg havde ikke lige i farten forstået dig korrekt
Det er der måske ikke så meget at sige til, det var med vilje sat lidt på
spidsen
>> > Men du må meget gerne prøve næste gang der er øl
>> > i Fredericia - hvis du når det
>>
>> Når det? Hva'?
>
> Det var en joke (håber jeg -hentydede til min lidt tidlige bortgang.
Nåååh! Jeg er vist lidt sløv i betrækket for tiden... dumme 12-timers
arbejdsdage op til projektafleveringen på torsdag
Næste gang bliver vel til P-dag Så håber jeg på et stort DFM-fremmøde,
det var sgu skægt sidste gang, hvor der endda kom 3 pimser (til trods for
at Bager lovede det halve PMC .
--
mvh Jes Vestervang
| |
Allan Bojesen (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 13-12-03 09:48 |
|
Jes Vestervang wrote:
> Nåååh! Jeg er vist lidt sløv i betrækket for tiden... dumme
> 12-timers arbejdsdage op til projektafleveringen på torsdag
Kan godt huske hvordan det var. Men det du oplever nu er sandligvis intet at
regne mod aflevering af afgangsprojekt
> Næste gang bliver vel til P-dag Så håber jeg på et stort
> DFM-fremmøde, det var sgu skægt sidste gang, hvor der endda kom 3
> pimser (til trods for at Bager lovede det halve PMC .
Rent vægtmæssig var Pimserne da godt repræsenteret
Allan Bojesen
| |
Anders Thorup (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Anders Thorup |
Dato : 13-12-03 11:08 |
|
Allan Bojesen wrote:
> Rent vægtmæssig var Pimserne da godt repræsenteret
>
> Allan Bojesen
*KLASK* (lyden af en lussing)
ROFL
Du er da rigtigt i dit es Det er mere end man kan sige om dig, sidst vi
sås oppe ved chauffutterne
--
--
MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup
| |
Jes Vestervang (14-12-2003)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 14-12-03 10:15 |
|
Allan Bojesen wrote:
> Jes Vestervang wrote:
>> Nåååh! Jeg er vist lidt sløv i betrækket for tiden... dumme
>> 12-timers arbejdsdage op til projektafleveringen på torsdag
>
> Kan godt huske hvordan det var. Men det du oplever nu er sandligvis intet
> at regne mod aflevering af afgangsprojekt
Det har du sikkert ret i
>> Næste gang bliver vel til P-dag Så håber jeg på et stort
>> DFM-fremmøde, det var sgu skægt sidste gang, hvor der endda kom 3
>> pimser (til trods for at Bager lovede det halve PMC .
>
> Rent vægtmæssig var Pimserne da godt repræsenteret
Hæ!
--
mvh Jes Vestervang
| |
Pwh (12-12-2003)
| Kommentar Fra : Pwh |
Dato : 12-12-03 21:05 |
|
Jes Vestervang wrote:
> Peter wrote:
>
>> Hej alle
>>
>> Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst
>> opfylder disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
>>
>> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
>> 2) Mindst 90 HK
>> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
>> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
>
> Er 135 hk nok? Hvis det er det eneste der tæller, skal man vel
> nok kunne få en CBR1000 fra '91 for 50k.
>
Jeg tror at det var en motorcykel at Peter ville have, og ikke en færge ;)
/Jens
| |
Jacob Bunk Nielsen (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Jacob Bunk Nielsen |
Dato : 13-12-03 02:23 |
|
Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> writes:
> Næste gang bliver vel til P-dag Så håber jeg på et stort DFM-fremmøde,
> det var sgu skægt sidste gang, hvor der endda kom 3 pimser (til trods for
> at Bager lovede det halve PMC .
3 1/2 pimser ... Allan er blevet pimse siden dengang
--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)
| |
Allan Nielsen (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Allan Nielsen |
Dato : 13-12-03 09:52 |
|
> > Næste gang bliver vel til P-dag Så håber jeg på et stort DFM-fremmøde,
> > det var sgu skægt sidste gang, hvor der endda kom 3 pimser (til trods for
> > at Bager lovede det halve PMC .
> 3 1/2 pimser ... Allan er blevet pimse siden dengang
Ja det var de glade prospect dage
Men jeg er da ikke blevet for fin til at smutte derover igen, hvis der
nogen der vil følges og vi bliver inviteret?
Allan
mail: bager@dkfritidmotorcykel.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/Allan_Nielsen
Polyteknisk MC forening (PMC 137) - www.pmc.dk
| |
Jacob Bunk Nielsen (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Jacob Bunk Nielsen |
Dato : 13-12-03 15:15 |
|
"Allan Bojesen" <allan@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:
>> Næste gang bliver vel til P-dag Så håber jeg på et stort
>> DFM-fremmøde, det var sgu skægt sidste gang, hvor der endda kom 3
>> pimser (til trods for at Bager lovede det halve PMC .
>
> Rent vægtmæssig var Pimserne da godt repræsenteret
Er du nu helt sikker på det? Faktisk tror jeg nogenlunde vi ramte
gennemsnittet. Vi var jo 2 fuldbårne medlemmer af Pindarm MC der var
med (Christian og jeg læser begge på DTU og er ikke voldsomt
overvægtige). Bager kan vist ikke rigtig gå i den kategori - han læser
jo ikke på DTU.
Christian plejer at blive kastet op på cyklen når Bager justerer
affjedring for tøsebørn i klubben, og de ikke lige er i nærheden.
--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)
| |
Asger Steffensen (13-12-2003)
| Kommentar Fra : Asger Steffensen |
Dato : 13-12-03 13:38 |
|
"Peter" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:tG8Cb.57396$jf4.3294813@news000.worldonline.dk...
> Hej alle
>
> Vi er et par stykker, der har diskuteret hvilken model, der bedst opfylder
> disse simple krav - hvis det overhovedet er muligt:
>
> 1) Højest 12 år gammel - dvs '91-
> 2) Mindst 90 HK
> 3) Koster max 50.000 kr alt inkl.
> 4) Så billig i drift som mulig - mindst vedligeholdelse
>
Kawasaki GPz900R Ninja
115 hk.
Asger
ZX-10
| |
S.G (13-12-2003)
| Kommentar Fra : S.G |
Dato : 13-12-03 15:12 |
|
Suzuki RF600 til vinterpris eller afhentet i tyskalnd og betalt afgift kan
gøre det :)
| |
|
|