Giv dig selv en julegave ;-)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-12-03 00:45

Hej alle,

I forlængelse af Martins success med at få solgt de sidste DFM
nummerpladeholdere så vil jeg benytte lejligheden til at "reklamere" lidt
for de fantastiske DFM T-Shirts.

Der er sikkert en del nykommere, der kunne bruge et par (eller 4?) gode
varme T-Shirts her hvor vi går de lange mørke vintermåneder i møde. De er
sorte - og der står dk.fritid.motorcykel på dem. Så kan du reklamere for
nyhedsgruppen overfor drengene i klubben, pigerne på jobbet og så kan vi
finde dig rundt omkring på landets træf når sæsonen starter op igen.

Kig ind på <http://www.dfmc.dk/tshirtbestilling.asp> og se hvordan se rige
og kendte ser ud i deres T-Shirts

God jul allesammen!

--
Tony
Kilofazer

Fra : M. Høy

Dato : 12-12-03 01:09

Hej Tony

Æv, ser først de T-shirts nu

Jeg skulle nok have haft en størrelse medium, jeg er ikke så stor over
skulderne, grundet, at jeg nok ikke har skudt mig selv i røven

Kommer der flere af dem i medium eller small?

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : TheHobbit

Dato : 12-12-03 14:17

M. Høy wrote:
> Hej Tony
>
> Æv, ser først de T-shirts nu

S og M har væert udsolgt lige så længe jeg kan huske (i nogen tilfælde 10
min - i andre afskellige mdr.!) I dette her tilfælde ihvertfald 5 mdr!

/Stephan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-12-03 15:32

TheHobbit wrote:

> S og M har væert udsolgt lige så længe jeg kan huske (i nogen
> tilfælde 10 min - i andre afskellige mdr.!) I dette her tilfælde
> ihvertfald 5 mdr!

Jep!

Der blev i sin tid (marts sidste år) bestilt T-Shirts i rigtige størrelser
til dem, der havde forudbestilt (så vidt jeg husker omkring 150 stk). Jeg
valgte så at bestille ekstra i de størrelser, der var mest populære. Det var
desværre Large og XLarge, der var flest bestillinger af (de fleste af os må
være nogle store drenge). Small har der vist aldrig været så mange ekstra af

Jeg regner ikke med at der bliver bestilt flere sådan lige med det første.
Det kræver i hvert fald som minimum 50 forudbestillinger (det er minimum for
at man kan få dem til en ok pris).

--
Tony
Kilofazer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-12-03 10:08

Hej Tony

> [...]
> Det kræver i hvert fald som minimum 50 forudbestillinger (det er minimum

hvad med sweatshirts, hvor mange skal du bestilee af dem ?
Kunne se ok ud med en sort sweat shirt med hvid tekst som på vores t-shirts.

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-12-03 15:36

Thomas Jensen wrote:

> hvad med sweatshirts, hvor mange skal du bestilee af dem ?
> Kunne se ok ud med en sort sweat shirt med hvid tekst som på vores
> t-shirts.

Samme antal, hvis vi kan trykke med samme motiv

Hvis der er flertal for det kan jeg godt få en pris til os.

--
Tony
Kilofazer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-12-03 16:06

jeg kan godt aftage et par stykker i hvert fald, altså hvis prisen er
rimelig

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 19:24

Tony Lorentzen skrev i meddelelsen ...

>Samme antal, hvis vi kan trykke med samme motiv
>
>Hvis der er flertal for det kan jeg godt få en pris til os.

Vil det evt. være ligegyldigt om det var blandet T-shirts/sweat-shirts ?
Uanset hvad, hvis Du gider have besværet med at tælle op, og organisere, så
er jeg med på 2 stk størelse M af den/de slags der bliver valgt. Foretrækker
motivet med MC på.

mvh
Orla

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-12-03 19:32

Orla Pedersen wrote:

> [...]
> at tælle op, og organisere, så er jeg med på 2 stk størelse M af
> den/de slags der bliver valgt. Foretrækker motivet med MC på.

Når jeg har fået solgt de sidste at de T-Shirts jeg har liggende så laver
jeg bestillingssiden om til en "forudbestillings"-side. Når der så er nok
tilmeldinger kan vi lave en fælles bestilling

I hører noget mere fra mig ...

Tony