GR Busa ride
Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 08-12-03 18:40

http://www.digitalrefuge.com/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv

Klippet fylder 12mb og er det fedeste fra Ghostrider 2 (syntes jeg)

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : vmx

Dato : 08-12-03 19:09

"Rune (Bandit600RR)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.digitalrefuge.com/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv
>
> Klippet fylder 12mb og er det fedeste fra Ghostrider 2 (syntes jeg)

- - d. 08-11-2003 skrev jeg:
- -
- - ½ år endnu... hvis han er heldig " "
--

Nu må det vel være 5 måneder, hvis han
da stadig er i live. Og gid han da ville

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-12-03 22:36

"hvis han da stadig er i live"

Det er han så vidt jeg ved ikke....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 09-12-03 00:18

> Det er han så vidt jeg ved ikke....
------------------------------
Hmm...
Det er ikke kun en men flere..

-Og så er det ikke engang løgn..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : vmx

Dato : 09-12-03 09:25

"Oliver Bruchhaus" <hayabusa@FJERNMIGtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> ------------------------------
> Hmm...
> Det er ikke kun en men flere..

"ghostrider" ....

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-12-03 20:15

Rune (Bandit600RR) wrote:
> http://www.digitalrefuge.com/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv
>
> Klippet fylder 12mb og er det fedeste fra Ghostrider 2 (syntes jeg)

________________________________

Rigtig fedt klip!
Jeg mangler bare stadig hele filmen, så der er ingen der skal høre for, hvis
de evt. vil sende den... Skriv evt. på min mail!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 08-12-03 20:57

Psycho Cowboy wrote:
> Jeg mangler bare stadig hele filmen, så der er ingen der skal høre
> for, hvis de evt. vil sende den... Skriv evt. på min mail!

emule er din ven.

ed2k://|file|Ghostrider.Goes.Wild.DVDRip.REPACK.SVCD-XSTREEM.SvcdPlaza.mpg|8
32858852|D8EC2CB7ADCDBFEB31E4F40300484943|/

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Lars

Dato : 08-12-03 21:14

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]

Har lige hentet den, blev lettere skuffet, der er mange andre fede klip på
nettet som er meget bedre men okay den der busa der virker hehe.

Mvh Lars

Fra : TheHobbit

Dato : 11-12-03 13:55

Kan du fremtrylle et eMule link til "Jugdement Day 2" også?!?

/Stephan

Fra : MKS - 74

Dato : 11-12-03 14:15

On Thu, 11 Dec 2003 13:55:26 +0100, "TheHobbit"
<seAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote:

>Kan du fremtrylle et eMule link til "Jugdement Day 2" også?!?

ed2k://|file|Judgment.Day.2.Full.Version.avi|673256680|85647D77C3D4B9A6E6963BCC13F4A635|/

*uden ansvar* for kvalitet mm.

--
-Michael

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-12-03 02:43

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk.nospam> wrote in message

> emule er din ven.

ed2k://|file|Ghostrider.Goes.Wild.DVDRip.REPACK.SVCD-XSTREEM.SvcdPlaza.mpg|8
> 32858852|D8EC2CB7ADCDBFEB31E4F40300484943|/

eller i bedre kvalitet og med Bittorrent

http://69.93.27.226/~suprnova//torrents/512/Ghostrider2.Ghostrider.Goes.Wild.AC3.DVDRip.XviD-GLoBAL(1).torrent

Fra : Janner

Dato : 08-12-03 21:19

> [...]
hvis
> de evt. vil sende den... Skriv evt. på min mail!

Skulle nogen have en rundhåndet FTP skulle den sag slet ikke være umulig *S*
sende 800 mb på din mail ... det tror jeg ikke din postmand ville systes om
*GG*

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-12-03 21:28

Janner wrote:

> Skulle nogen have en rundhåndet FTP skulle den sag slet ikke være
> umulig *S* sende 800 mb på din mail ... det tror jeg ikke din
> postmand ville systes om
> *GG*
_________________________________

Nej, det er klart... Men derfor kan kontakten jo stadig skabes lidt
"diskret" over mail, end i en nyhedsgruppe, right?!

Fra : m0rt3n

Dato : 08-12-03 22:17

Jeg synes I skal købe DVDerne og støtte den gode sag!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 22:52

m0rt3n skrev i meddelelsen
<3fd4ea51$0$95087$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
>Jeg synes I skal købe DVDerne og støtte den gode sag!
>-m0rt3n zrx1100

Troll alert ! Jes gider Du ?

Orla

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-12-03 23:35

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted(hos)post.tele.dk> wrote:

> m0rt3n skrev i meddelelsen
> <3fd4ea51$0$95087$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
>
> Troll alert ! Jes gider Du ?

Så gerne

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 09-12-03 17:11

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Så gerne

> [...]

Trænger dén ikke snart til at blive gentegnet - Alene skiltets højre kant er
efterhånden lidt "flosset" !

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-12-03 18:38

Armand wrote:

> Trænger dén ikke snart til at blive gentegnet - Alene skiltets højre kant
> er efterhånden lidt "flosset" !

Absolut ikke! ASCII-art skal altid vises med fixed-width fonte, for
ellers skulle der jo være en tegning til hver eneste font-type. Derudover
kan det også være ret umuligt, at lave lodrette streger i improviserede
ASCII-tegnerier, så hvis man har den slags tendenser er det nødvendigt at
indstille sin newsreader til at bruge en fixed-width font.

Prøv at se den på <http://royal.flof.dk/troll.txt>, så bliver den nok vist
med en fixed.width font
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 21:48

Armand skrev i meddelelsen ...

>Trænger dén ikke snart til at blive gentegnet - Alene skiltets højre kant
er
>efterhånden lidt "flosset" !

Står skarpt her !

mvh
Orla

PS fixed font, eksempelvis "courier"

Fra : Janner

Dato : 09-12-03 21:17

> Nej, det er klart... Men derfor kan kontakten jo stadig skabes lidt
> "diskret" over mail, end i en nyhedsgruppe, right?!
ICQ ???

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 10-12-03 13:42

Janner wrote: