dk.fritidskilt 6 stk tilbage
Fra : Martin Poll

Dato : 07-12-03 23:23

hej NG

Så er der kun 6 stk (o; dk.fritid.motorcykel skilte tilbage. Jeg er ikke
sikker på at jeg vil få tryk flere så det er sidste chance for at få fat i
et fra min side. Se min hjemmside under skilt for nærmere oplysninger.

Med venlig hilsen
Martin Poll
DMCN#512
www.martinpoll.dk

Fra : Martin Poll

Dato : 09-12-03 15:51

Martin Poll wrote:
> [...]
> er ikke sikker på at jeg vil få tryk flere så det er sidste chance
> for at få fat i et fra min side. Se min hjemmside under skilt for

Der er nu udsolgt.

MVH
Martin

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-12-03 00:41

Martin Poll wrote:

> Der er nu udsolgt.

Sådan! Jeg har stadig nogle T-shirts tilbage hvis det kunne interessere
nogen?

http://www.dfmc.dk/tshirtbestilling.asp

Jeg har ikke lige fået opdateret størrelserne så det kan meget vel være at
man kan komme til at bestille en størrelse, der ikke er flere af. Derfor
mailer jeg tilbage med endelig godkendelse til alle, der bestiller.

--
Tony
Kilofazer