Fuck Lort, shit... røv æv æv....
Fra : Moller

Dato : 07-12-03 18:00

Æv, en nedturs weekend :( Skal lave opgave klar til i morgen (ja, ikke helt
begyndt endnu) .. og i går skulle jeg ud på MZ'en som jeg lige havde snakket
med Mini Armand om at den gik rigtig godt for tiden, og at det var
imponerende at den denne vinter ik har haft et eneste problem som ikke kunne
løses inden for 1 time (fladt batteri)...

Men jeg fræser afsted, og lige pludselig laver den hakken som når man er
ved at gå på reserve... og fluks hånden ned og drejer hanen på reserve, med
følge at den går på reservetank, men jeg har benzin hanens håndtag i hånende
??? fuck... nååå... men den forsætter med denne hakken, og så vupti alt
strøm forsvinder, og da min tænding er relæ styret, så slukker denne
også.... æv æv.

Nå, rulle ind til siden og kigge... ganske rigtigt plus ledningen på
batteriet er faldet af, så på med den igen og så køre vi igen.

Da jeg så ankommer til Kebab boden (Ja, det var et vigtigt erindre)
stopper jeg, og så ser jeg at benzinen bare fosser ud af overløbs skruen,
det vil sige min flyder lukker nu ikke for benzinen ??? aaarrrgg... kan det
blive være, for håndtaget til benzinhanen er jo knækket af :( nå, Mini
Armand kommer straks med en fladtang, så vi kan lukke for benzinen...

Men som det står nu, så kan man følge mig ved at følge benzin sporet på
vejen :( så nu skal der bestilles ny hane + flyderventil (ja det er på
tide)... æv æv

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi .. nu med et benzin forbrug som en GT-380.. ca. 8km/L
Suzuki GSF 1200 S

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 07-12-03 20:38

sÅ LANGT GÅR 380ER DA KUN HVIS DER KØRES MEGET ROLIGT

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside motorcykler : http://fam-drejer.dk/solnamc/index.htm

Hjemmeside Drejer : http://www.fam-drejer.dk/

Fra : Moller

Dato : 07-12-03 21:03

"jørgen Sørensen" <solna@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> sÅ LANGT GÅR 380ER DA KUN HVIS DER KØRES MEGET ROLIGT

Du mener når man kørte på den fra den er optanket til tanken er tom :)

VH
Lars Molnit
Som har kørt ca. 1km på 1 tankfuld på en GT-380 ... jo jo, den skal ikke
stå stille for så forsvinder benzinen.

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 07-12-03 21:06

Ja det er ikke nemt at køre 2takt mere
de lukker jo for mange tanke. så nu skal man trække halvdelen af vejen
mellem 2 tankstationer
som nu har købt en russer den går nok ikke længere

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-03 00:04

jørgen Sørensen wrote:
> som nu har købt en russer den går nok ikke længere

Til gengæld fås en jerrycan som orginalt udstyr ..

En Russer burde gå ca. 12-14km/l hvis den er justeret ordentligt, og
tanken er svjh på ca. 22L

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Christian Knudsen

Dato : 08-12-03 08:57

"Moller" <news@molnit.com> skrev
> Men som det står nu, så kan man følge mig ved at følge benzin sporet

> vejen :( så nu skal der bestilles ny hane + flyderventil (ja det er på
> tide)... æv æv

Hmmm - tilgengæld, har du jo så nu fået en raket motor forstået på den måde,
at du bare lige skal smide en tændstik ned bag baghjulet inden du starter,
og vupti - så kan den alligevel nogle tricks den MZ

mvmch
christian

Fra : Moller

Dato : 08-12-03 09:02

> [...]
> at du bare lige skal smide en tændstik ned bag baghjulet inden du starter,
> og vupti - så kan den alligevel nogle tricks den MZ

whiiii afterburner :) jo jo... muligheder :)

VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 10-12-03 17:32

> Men som det står nu, så kan man følge mig ved at følge benzin sporet

> vejen :( så nu skal der bestilles ny hane + flyderventil (ja det er på
> tide)... æv æv

Efter at ha afmonteret kaburator for at rense flyder ventilen for skidt,
viser det sig at benzin dysen var skruet sig selv af ???? og derved kunne
flyderventilen ikke lukke for benzinen da den virker sammen med denne ???
øh... underligt princip... hmmm...

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... nu med normalt Benzin forbrug igen... og måske snart
med 17" fælg, og en bagbremse der virker måske :)
Suzuki GSF 1200 S