lækkert med en masse feedback
Jeg er godt klar over at K&N filtret ikke giver mere effedkt, men er bare
træt af at købe nye filtre, eller rense de gamle. Selvfølgelig skal en K&N
også renses.
Jeg har i øvrigt, glemte at skrive det i det forrige indlæg, også rustfrie
Wunderlich forrør på.
Jens Bager Jensen wrote:
2: En ordenlig affjedring spec'et til din vægt og kørestil. Det koster
3200inkl porto for en Wilbersdæmper der er justerbar i returdæmpning, eller
4500 for en med reservoir der er justerbar både i returdæmpning og
kompressionsdæmpning. Samt hårdere forgaffelfjedre. At øge preload, som du
har gjort ved at sætte et længere rør i gaffelbenet gør ikke fjedren
stivere, den øger bare din "ridehight".
Jeg var synes nu alligevel den er blevet noget stivere i det i snuden af det
lille stunt jeg har lavet med længere inderrør.
Og drømmen er jo at få et par progressive fjedre i, og en Öhlins dæmper
bagpå, men det rækker tegnebogen vist ikke til lige nu.
Jacob D wrote:
Skal det gå stærkere, koster det en anden knast. Og det kan mærkes!
Hvor skaffer man sådan en??
Og hvad mht ventil justering, det er vel ikke de samme mål som standard
efter man sætter en anden knast i?? Det kan godt være spørgsmålet er dumt,
men jeg aner virkelig ikke noget om knaste og ventiler.
Men tak for hjælpen indtil videre.
--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=422