Fjernbetjeningsenhed til VW.
Fra : Lars Schmidt

Dato : 21-12-03 20:12

Hej NG.

Jeg kunne godt tænke mig at få en fjernstyret min centrallås til min 1997'er
Vento.
Jeg har set at man kan købe det i Tyskland for mellem 60? og 100?.
(se evt:
http://www.m-h-w.de/Electronics/funkfernbedienung/?session=bd4e9d04b7c368179
244bad3a14805d8 )

Findes der nogen der har kendskab til hvor i DK man kan købe en sådan
fjernstyringsenhed?

Mvh og Glædelig jul

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 20:33

"Lars Schmidt" <gal@biteme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 244bad3a14805d8 )
>
> Findes der nogen der har kendskab til hvor i DK man kan købe en sådan

Ved VW forhandleren har de en tilsvarende, vist nok af mærket in-pro, dem
har jeg monteret to af (Golf III + 99' Passat).
De virker fint, man skal så vidt jeg husker have en ledning ud i førerdøren
hvis der er elrudehejs, så kan man betjene komfortlukningen af ruderne på
fjernbetjeningen.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 11:50

> [...]
førerdøren
> hvis der er elrudehejs, så kan man betjene komfortlukningen af ruderne på

Claus virker denne fjernbetjening også på blinklys ,så man kan se at låsene
er aktiveret???

Mvh. Kim

Fra : Claus Christensen

Dato : 22-12-03 12:06

> Claus virker denne fjernbetjening også på blinklys ,så man kan se at
låsene
> er aktiveret???

Svare lige for Claus P

Det er noget man kan sæt op med VAG-COM bagefter om den skal blinke, dytte,
lukke ruder/soltag osv... Det gøre man så vidt jeg husker i adresse 35
(Centrallås)

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 12:46

"Claus Christensen" <anti@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Centrallås)
>
> Nå nu er min en VW Golf II TD fra 1991 med Centrallås uden fjernbetjening
(luftpumpe) så der er hvis ingen COM
Mvh. Kim