God Jul til Alle og lidt om Gruppens h~
Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-12-03 20:04

Hej Rødder - og de obligatoriske.

Hermed et ønske herfra til jer alle om en God Jul og et godt nytår.

Måske vi i det nye år, kan gentage succes'en fra 2002, med at stable
et arrangement på benene hvor så mange som muligt kan møde hinanden ?

Mht Gruppens hjemmesider - som jo ligger på en server her på mit loft:

Måske har nogen set det, måske ikke - men for nogle dage siden, blev
webserveren, der bla. hoster gruppens hjemmesider invaderet af nogle
sjove fætre, der har pillet, rodet, og raget rundt omkring - med det
resultat at de databaser der ligger nedenunder er baldret godt og
grundigt.

Blandt andet var der også lagt en hel del billeder, der bestemt ikke
ligefrem var af well - automotiv art (dermed ikke sagt de var uden
motiver, men 12,8GB er sgu lidt for meget.

Så enden på det hele er at gruppen sider vil være nede et stykke tid,
og nok først rigtigt er i "æteren igen" en gang mellem jul og nytår.

Jeg har fået tilranet mig en større server, som nok skulle have
kapacitet til at trække læsset et stykke tid fremover, så jeg benytter
lejligheden til at udskifte hele pivetøjet.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-12-03 20:23

On Sun, 21 Dec 2003 20:04:05 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Hej Rødder - og de obligatoriske.
>
>Hermed et ønske herfra til jer alle om en God Jul og et godt nytår.
>
>--

Det kan jeg tilslutte mig.

Jeg ønsker Jer alle en god jul og et godt og lykkebringende nytår, med
tak for det som er gået.

Lidt klogere er man blevet, og mange fine diskussioner har man
deltaget i.

Tak for det alt sammen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Weis

Dato : 21-12-03 22:45

<jan@stevns.net> wrote:

> Hermed et ønske herfra til jer alle om en God Jul og et godt nytår.

I lige måde.

> Så enden på det hele er at gruppen sider vil være nede et stykke tid,
> og nok først rigtigt er i "æteren igen" en gang mellem jul og nytår.

Så skal du måske midlertidigt ændre din signatur
Men tak for besværet med at hoste og vedligeholde siderne.

> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

.... som sagt ...

mvh
Peter

Fra : Peter J

Dato : 22-12-03 18:11

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> Hej Rødder - og de obligatoriske.
>
> Hermed et ønske herfra til jer alle om en God Jul og et godt nytår.

Osse herfra skal ordene om glædelig jul og godt nytår lyde..

> Måske vi i det nye år, kan gentage succes'en fra 2002, med at stable
> et arrangement på benene hvor så mange som muligt kan møde hinanden ?

Hmmmmm..... Ku' da være en glimrende idé...

VenHils
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 18:25

> Osse herfra skal ordene om glædelig jul og godt nytår lyde..

og herfra

> Hmmmmm..... Ku' da være en glimrende idé...

Jep, hvor er tilmeldingsformularen?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-03 18:26

Tom wrote:

> og herfra

Og da også her fra *<;c)

> Jep, hvor er tilmeldingsformularen?

På gruppens hjemmeside

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-12-03 21:32

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>På gruppens hjemmeside

extremely funny :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-12-03 00:21

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> Hej Rødder - og de obligatoriske.
>
> Hermed et ønske herfra til jer alle om en God Jul og et godt nytår.

Samme ønske til alle herfra

> Måske vi i det nye år, kan gentage succes'en fra 2002, med at stable
> et arrangement på benene hvor så mange som muligt kan møde hinanden ?

Forhåbentlig, det kunne da være sjovt at møde de andre hoveder herfra.

> [...]
> sjove fætre, der har pillet, rodet, og raget rundt omkring - med det
> resultat at de databaser der ligger nedenunder er baldret godt og

Fatter ikke den slags mennesker, hvis de da kan kaldes det

> Blandt andet var der også lagt en hel del billeder, der bestemt ikke
> ligefrem var af well - automotiv art (dermed ikke sagt de var uden
> motiver, men 12,8GB er sgu lidt for meget.

Enten har du en stor snabel til omverdenen, eller de har haft meget travlt.

> Så enden på det hele er at gruppen sider vil være nede et stykke tid,
> og nok først rigtigt er i "æteren igen" en gang mellem jul og nytår.

Er det så muligt at kommer derpå ?

> Jeg har fået tilranet mig en større server, som nok skulle have
> kapacitet til at trække læsset et stykke tid fremover, så jeg benytter
> lejligheden til at udskifte hele pivetøjet.

Piver det SÅ meget

Nå, nok sludder for denne gang.

God (for- og bag-) jul og godt nytår, til alle rødder og obligatoriske

fra Uffe og Sierra

PS: Grundet studie, så slipper gruppen nok for at høre lisså meget til mig,
som den har gjort.......

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 23-12-03 21:47

> [...]

>sjove fætre, der har pillet, rodet, og raget rundt omkring - med det
>resultat at de databaser der ligger nedenunder er baldret godt og

Der er stadig lidt levn fra forrige gang den blev besøgt:

http://www.dkfritidbil.dk/default.html

/Jesper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-12-03 22:10

Jesper Juul-Mortensen <na@na.invalid> skrev :

>Der er stadig lidt levn fra forrige gang den blev besøgt:

>http://www.dkfritidbil.dk/default.html

Den lå i cachen , åbenbart ....