Udbrændt.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-12-03 21:12

På trods af at jeg selv har kørt bus i 15 år, kommer det stadig bag på
mig hvor lidt der er tilbage, efter at der har været ild i en bus.

I dette tilfælde er det en tyskbygget Neoplan, men det er principielt
ligegyldigt. Sådan ville enhver bus se ud efter ca. 8 minutter!

Et af de værste eksempler var da Scania for nogle år siden lavede en
konstruktionsfejl, der fik busserne til at bryde i brand.

Noget med et trægulv og en turbolader der ikke var langt nok fra
hinanden, eller for dårligt isolerede.

Denne gang skyldtes det dog en chaufførfejl.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Rene´

Dato : 20-12-03 21:13

Var det asylansøgere ??? .-)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-12-03 21:25

On Sat, 20 Dec 2003 21:13:22 +0100, "Rene´" <virker@ikke.dk> wrote:

>Var det asylansøgere ??? .-)
>
>--

Jeg har set din smiley, men forstår fandenhakkeme stadig ikke dit
spørgsmål.

I det hele taget synes jeg ikke der er noget at smile af.

Men det er jeg sikker på at du kan forklare mig på et øjeblik. Skulle
det ikke være tilfældet, synes jeg at en beklagelse ville være på sin
plads.

12 omkomne, og så er det første der falder dig ind, om der skulle være
tale om asylansøgere?

Gudfaderbevarmigvel.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 20-12-03 21:31

"Rene´" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Var det asylansøgere ??? .-)

Ak Ak Ak..... At der stadig findes folk med sådanne tankegange i danmark er
mig godt nok fuldstændigt ufortsåeligt...

/Anders

Fra : Brian

Dato : 20-12-03 22:02

Hejsa

Anders T. Pedersen wrote:
> "Rene´" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ak Ak Ak..... At der stadig findes folk med sådanne tankegange i
> danmark er mig godt nok fuldstændigt ufortsåeligt...

Der skal jo være en grund til at højrefløjen, kan dominere dansk politik....
men det er vist off-topic.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 10:56

"Brian" <brian@Nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Der skal jo være en grund til at højrefløjen, kan dominere dansk
politik....
> men det er vist off-topic.

Det er vist meget OT:
Tag at holde din politiske ytringer for dig selv.

Og iøvrigt synes jeg at "asylansøger spørgmålet" var direkte smagløst.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Brian

Dato : 20-12-03 22:02

Hejsa

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
>
> I dette tilfælde er det en tyskbygget Neoplan, men det er principielt
> ligegyldigt. Sådan ville enhver bus se ud efter ca. 8 minutter!

Det samme ville nok ske i næsten alle danske busser.
Der er glas hammeren næsten altid pillet ned af et eller andet fjols.

> [...]
> konstruktionsfejl, der fik busserne til at bryde i brand.
>
> Noget med et trægulv og en turbolader der ikke var langt nok fra

Men noget så simpelt sker vel ikke i en moderne bus ?!

> Denne gang skyldtes det dog en chaufførfejl.

Hvilket jeg finder mere betryggende, på en eller anden sær måde.

/Brian