Erfaringer: If forsikring ?
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 20-12-03 19:43

Hej...

Jeg står foran måske at sku tegne en bilforsikring... Ved ike om dette er
stedet at spørge...

Min moder mener at have hørt utroligt meget negativt om IF´s methoder...
Noget med at de ikke dækker alligevel når skaden er sket... Og hvis de gør
er det utroligt besværtligt at få udbetalt...

Er der noget i dette...??? Eller er det blot en and..???

/Anders

Fra : Unlimited

Dato : 21-12-03 00:25

> [...]
> er det utroligt besværtligt at få udbetalt...
>
> Er der noget i dette...??? Eller er det blot en and..???

Da min Carina E blev totaltskadet (Ikke min skyld) for 1 år siden (forsikret
hos IF).. Fik jeg beskeden.. Jamen det du har betalt ekstra for at forsikre
dit ekstra udstyr, er til ingen nytte.. Du piller bare det udstyr af du skal
bruge, og sælger det...
Jeg blev så skuffet at jeg flyttede alle mine forsikringer bagefter.. Da
forsikringen skulle tegnes, var der ingen grænser for hvor meget den ville
dække..

Et år før den blev totaltskadet... Fik jeg en bule i venstre forskærm
(heller ikke min skyld).
Den blev lavet hos Toyota, og det var ærligtalt ikke lavet særlig pænt, en
mørk p-plads kl 17 i januar måned kunne man se farveforskellen på den
nymalede skærm og resten af bilen.
Toyota ville have jeg kontaktede taksator, og taksator ringede til Toyota..
Og tilbage til mig med beskeden at der var ikke noget at gøre, den skulle
bare have den store tur med lakerens og polering, så kunne det nok ikke ses
bagefter.

/F

Fra : Frø

Dato : 21-12-03 12:40

Har ikke haft nogle problemer overhovedet!

Diverse biler er repareret for op mod 25.000 kr.
Mit hus renoveret efter vandskade for 300.000 kr.

Sagerne er altid gået fint igennem, bortset fra én gang hvor jeg havde
indbrud i min bil, og hvor IF ikke erstattede solbriller og mobilos, da det
ikke var låst inde i handskerummet. Regler som er skrevet ned i
forsikringsvilkårene, så det er ok.

Jeg er tilfreds, selv om de er ved at være lidt dyre.

Fra : phk

Dato : 24-12-03 08:32

"Frø" <frolund(nospam)@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er tilfreds, selv om de er ved at være lidt dyre.

Der er kun en måde at holde forsikringspriserne nede på, det er ved til
enhver tid at bruge den billigste forsikring ved at shoppe rundt :)

--
Per, Esbjerg