Att: bme !!
Fra : Martin Larsen

Dato : 20-12-03 12:54

I din laguna hvor meget plads vil du mene der er ved siden af barnevognen
???? Grunden til jeg spørger er at jeg skal ud og ha' en st.car med plads
til barnevogn og hundebur

Mvh MArtin

-- som helst vil kunne slippe for at skulel pakke barnevognen for meget
sammen --

Fra : bme

Dato : 20-12-03 13:55

> I din laguna hvor meget plads vil du mene der er ved siden af barnevognen
> ???? Grunden til jeg spørger er at jeg skal ud og ha' en st.car med plads
> til barnevogn og hundebur

Når konen kommer hjem med laguna'en skal jeg gå ud og måle efter. Men der er
lidt under halvdelen af bredden tilbage.

/bo

> -- som helst vil kunne slippe for at skulel pakke barnevognen for meget
> sammen --

kender det, en barnevogn er ikke lavet til en polo (eller også er det
omvendt)

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-12-03 14:21

> Når konen kommer hjem med laguna'en skal jeg gå ud og måle efter. Men der
er
> lidt under halvdelen af bredden tilbage.

takker

> kender det, en barnevogn er ikke lavet til en polo (eller også er det
> omvendt)

Det er en Hyundai coupé heller ikke (hverken på den ene eller anden måde)

Martin

Fra : bme

Dato : 20-12-03 17:33

Bagagerummet er 112 cm bredt og 110 cm i dybden ved bunden

Rummet er helt regulært, med lige sider og det hele.

bagsædet er ca 25 cm længere mod bagenden foroven end forneden, så din
hundekasse skal nok kun være 85 cm dyb, hvis den har lodret for og bagende.

/bo