Bedste Tændrør
Fra : BorreBoy

Dato : 19-12-03 23:23

Er der forskel på tændrør?
Vil gerne forkæle min gamle Mazda med de bedste jeg kan få. Er det Bosch
Super 4?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Kenneth Petersen

Dato : 19-12-03 23:57

Super4 er okay tændrør der giver din bil en roliger kørsel.. Men andre ting
som tændkabler, rotor osv skal jo os være i orden så man får det optimale ud
af det.

Mvh
Kenneth

Fra : ak

Dato : 20-12-03 07:53

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> Er der forskel på tændrør?
> Vil gerne forkæle min gamle Mazda med de bedste jeg kan få. Er det Bosch
> Super 4?

Det er muligt at Bosch super 4 er gode tændrør, men ikke til gamle biler,
jeg har arbejdet et sted vi solgte Bosch tændrør og der var ufattelig mange
reklamationer på Super 4 rørene, og det var fra biler før 94 - 95 hvorfor
ved jeg ikke, men til sidst frarådede vi folk at købe dem til ældre biler,
og istedet købe standard rør.

Fra : Thomas Krath

Dato : 20-12-03 12:28

> Er der forskel på tændrør?
> Vil gerne forkæle min gamle Mazda med de bedste jeg kan få. Er det
> Bosch Super 4?

Det er individuelt fra bil til bil. Til en Ford Sierra Cosworth er der
f.eks. mange valg alt efter turboens størrelse, brugen af bilen mv. Du kan
se det her (spark plugs):
http://www.grahamgoode.com/cosworth/tip.htm

Hvorfor ikke bare bruge det der står i bilens instruktionsbog??

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : BorreBoy

Dato : 20-12-03 13:31

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er individuelt fra bil til bil. Til en Ford Sierra Cosworth er der
> f.eks. mange valg alt efter turboens størrelse, brugen af bilen mv. Du
> [...]

Ok.

> Hvorfor ikke bare bruge det der står i bilens instruktionsbog??

Har desværre ikke instruktionsbogen. Prøver at ringe til Mazda