Hvad fan... skal det nu gøre godt for?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 19-12-03 19:21

Har kigget på et par , hmm, nåh ja - Opel vogne og observeret et underligt
fænomen.
Nogen gejler deres øser op, med diverse spotspotter, KN-kits osv.
Efterfølgende opdager de tilsyneladende at det ikke giver power nok, så for
at sætte bollen over a'et, monterer man det ultimative: En Pepsi dåse!
Nu er jeg ikke lige så teknisk, så spørgsmålet er: Hvor meget henter man på
det?
Er du ikke lige hjemme i dåsetuning så se evt. her:
http://www.corsapower.dk/garagen/Daredevil/images/Daredevil%2004.jpg
--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Madsen

Dato : 19-12-03 19:24

du ikke lige hjemme i dåsetuning så se evt. her:
> http://www.corsapower.dk/garagen/Daredevil/images/Daredevil%2004.jpg
> --

Jamen det er visker motoren der er blevet tunet, 2 visker arme reduceret til
1
Hilsen Madsen

Fra : Madsen

Dato : 19-12-03 19:26

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> du ikke lige hjemme i dåsetuning så se evt. her:
> >

> Jamen det er visker motoren der er blevet tunet, 2 visker arme reduceret
> [...]
Glemte at det vægt tuning )
Hilsen Madsen

Fra : JBH

Dato : 19-12-03 23:50

> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> til
> >

> Glemte at det vægt tuning )
> Hilsen Madsen

Så skulle det da have været en Pepsi Light ?

mvh
JBH

Fra : Leonard

Dato : 19-12-03 19:27

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>Nu er jeg ikke lige så teknisk, så spørgsmålet er: Hvor meget henter man på

Er det ikke lommepenge til mekanikeren?
- der jo ikke må drikke øl i disse moderne tider ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Rasmus

Dato : 19-12-03 20:15

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote in message
> [...]

> det?
> Er du ikke lige hjemme i dåsetuning så se evt. her:

Jeg tror bare det er lidt kreativ tændspole styling i den billigste stil....

mvh
Rasmus

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-12-03 14:10

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> det?
> Er du ikke lige hjemme i dåsetuning så se evt. her:

Der er også en del der kører rundt med Red bull dåser på deres antenner.
Tror det har noget med at gøre de får meget bedre signal

Venligst