Vinter på vejen (VPV)
Fra : Jakob

Dato : 19-12-03 16:15

Så er det vidst tid til at få sat vinterdæk på sin bil. Kender I nogen, der
kan gøre det billigt og hurtigt

Ved I om det bliver sne på søndag? Jeg skal til århus.

hilsen Henrik

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-12-03 16:25

On Fri, 19 Dec 2003 16:14:51 +0100, "Jakob" <no@no.com> wrote:

>Ved I om det bliver sne på søndag? Jeg skal til århus.

Det vil vælte ned -> 20 cm sne inkl. snestorm.
Man skal nøje tænke sig om, IMO: www.dmi.dk

/Mogens

Fra : Mikael L

Dato : 19-12-03 17:15

"Jakob" <no@no.com> skrev i en meddelelse
> Så er det vidst tid til at få sat vinterdæk på sin bil. Kender I nogen,
der
> kan gøre det billigt og hurtigt
>
> Ved I om det bliver sne på søndag? Jeg skal til århus.

Jeg fik mine hos www.agl.dk det var nemt hurtigt og billigt. 630kr. per stk
for Michelin Alpin A2 i størrelsen 195/65 15. Der gik en halv time fra jeg
kom ind, til jeg var ude igen.

Mikael

Fra : Kenneth Petersen

Dato : 19-12-03 17:27

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-12-03 18:17

> [...]

>kan gøre det billigt og hurtigt
>
>Ved I om det bliver sne på søndag? Jeg skal til århus.

[Taget fra DMI.]
Søndag
I Nord- og Vestjylland slud og sne med temp. nær frysepunktet og hård
vind til hård kuling fra nordøst og nord. I resten af landet først regn
med temp. mellem 2 og 5 grader, og let til frisk vind mellem sydøst og
sydvest, men i løbet af dagen går regnen over i slud eller sne med
temperaturfald til nær frysepunktet og hård vind til hård kuling fra
nordøst og nord. Til natten sne eller snebyger med snefygning de fleste
steder og kuling fra nord, som efterhånden dog aftager noget. Temp.
falder til mellem 0 og 5 graders frost.

Flemming Jacobsen
(Der håber at vejene er ryddet den 26 december)