Hvor er politiet?. "HER"
Fra : Mads

Dato : 18-12-03 17:51

Jeg har utallige gange blevet overrumblet af irreterende "under cover"
og alm. politi folk. Man ved aldrig hvor de gemmer sig, med mindre man
har en politi scanner, men øv hvor er de dyre og besværlige.

Men jeg fandt sku noget SMART! ;) Få gratis beskeder om hvor politiet
er henne, det koster ikke en krone, det fungerer ved at man sender
beskeder til en "server" af en slags og så sender den, dem ud til alle
som er tilmeldt denne service (også GRATIS :) .

Så når man bliver stoppet, så sender man en besked til et nr, hvor der
står hvor man blev stoppet og hvad tid og så modtager alle tilmeldte
denne besked kort tid efter.

Eller hvis man støder på en foto vogn, så sender man en enkelt sms og
så ved alle det.. cult cult

Jeg fandt det da jeg søgte efter noget SMS service, som ville kunne
hjælpe mig med dette. Havde engang hørt noget omkring at man kunne få
beskeder sendt til en, om hvor politiet var henne. Men det var vist
ret dyrt pr modtaget besked,5-10 kr eller noget lign. Jeg kunne ikke
finde det nogen steder.

Men så fandt jeg det her gratis ting.. Man skal sende en besked til
nummeret 61514102 hvor der står "join politikbh" og så er man
tilmeldt, det er en service som Enoki.com tilbyder. Ret cult. Desto
flere brugere, desto mere effektivt er det. Jeg er allerede tilmeldt,
så har jeg en chance for at undgå dem næste gang :)

Man kan enda oprette sine egne "informations grupper" på hjemmesiden,
så man kan informere om alverdens ting til dem der er interesseret.
Har selv oprette en til en privat omganskreds. "hey vi mødes alle på
In" og de betaler Fx (man kan vælge hvem der skal betale for beskeden)
kun for den ene besked de modtager. Det er da det mest giniale jeg
længe har mødt.

Hvad siger i til det, er det ginialt eller hvad?

Mvh Mads

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 18-12-03 17:59

Nej

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 18:37

Martin / Fårevejle wrote:

> Nej
> "Mads" <mads@lakso.dk> skrev i en meddelelse

En masse citeret tekst men intet svar?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 18:45

"Martin Johansen [6000]" skrev i en meddelelse:

> En masse citeret tekst men intet svar?

Der stod et lille svar på 3 bogstaver i toppen af den lange postering

/Mark.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-12-03 19:10

Mark Sandberg wrote:

> Der stod et lille svar på 3 bogstaver i toppen af den lange postering

Ahh det ser jeg nu Altså resultatet af en gang seriøs qoute-fucking :-/

Hvis folk dog bare kunne lære at poste ordentligt...

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-12-03 02:01

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Ahh det ser jeg nu Altså resultatet af en gang seriøs qoute-fucking
:-/

> Hvis folk dog bare kunne lære at poste ordentligt...

Tjae med dit første svar/indlæg i tråden skal du vist ikke råbe for højt !

Kim

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-03 08:28

Kim Hansen wrote:

> Tjae med dit første svar/indlæg i tråden skal du vist ikke råbe for højt !

Jo... det var helt bevist skam....

Fra : Thomas Joergensen

Dato : 19-12-03 13:32

Ja det var det, ligesom dette.

Fra : C. Caspersen

Dato : 18-12-03 19:31

"Mads" <mads@lakso.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad siger i til det, er det ginialt eller hvad?

Det er i hvert fald ikke en "ginial" måde at reklamere på....

/Caspersen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-12-03 08:16

"Mads" skrev...
> Jeg har utallige gange blevet overrumblet af irreterende "under cover"
> og alm. politi folk. Man ved aldrig hvor de gemmer sig, med mindre man
> har en politi scanner, men øv hvor er de dyre og besværlige.

Du er måske bankrøver?
Hvad har du mod politiet?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : David Bjergsø

Dato : 19-12-03 11:00

...... Og hvad har dette lige præcis at gøre med dk.fritid.bil ?

Jeg troede naivt en gang, at denne gruppe var til at få tips og udveksle
erfaringer med sin bil, og ikke til at finde ud af hvor politiet gemmer sig,
eller hvilke tåber man ser på vejen hjem, eller hvor meget en fartbøde
koster osv..... er det mig der er helt gal på den, eller er det ved at være
en blandet landhandel af sære ting, der er langt væk fra den oprindelige
hensigt ?

/David

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-12-03 20:27

"David Bjergsø" <davidb@indutek.com> skrev :

>er det mig der er helt gal på den

Njaejjjjj - erfaringer i og omkring det at have/bruge en bil ....

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-12-03 13:26

Mads wrote:

> Hvad siger i til det, er det ginialt eller hvad?

Hvordan læser du sms'er når du kører?

Du holder vel telefonen i hånden...?

Hvis du ikke kan betale bøden, så lad være med at overskride
hastighedsbegrænsningerne.

Eller endnu bedre, lad være med at overskride
hastighedsbegrænsningerne..

--
regards, Peter Larsen
(som ikke altid er indenfor hastighedsbegrænsningerne, just for the

Fra : Chr. L.

Dato : 19-12-03 18:25

"Mads" <mads@lakso.dk> wrote in message
> [...]
> In" og de betaler Fx (man kan vælge hvem der skal betale for beskeden)
> kun for den ene besked de modtager. Det er da det mest giniale jeg

Det ville være genialt med en SMS service der advare mod brian typer
forude...jeg ville da nødig risikere at få smadret min nye bil af en
herreløs overpyntet lortegryde....

Chr...