/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Mini Cooper 115HK
Fra : corleone


Dato : 17-12-03 12:39

Jeg overvejer denne her:

http://www.bilinfo.dk/terminalen/3.asp?id=244800156

Er der nogle der har nogle plusser eller minusser?

Jeg har primært tænkt på Cooperen fordi jeg ikke behøver ret meget plads.
Bilmagasinet har rost den til skyerne.

0-100 på 9.2 er ikke værst



 
 
John Sahl (17-12-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 17-12-03 12:53

corleone wrote:
> Er der nogle der har nogle plusser eller minusser?

Du kan læse en bette test jeg lavede på http://www.mandezonen.dk

Min korte konklusion er stadig: Dejlig bil, masser af lækre detaljer.


--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Brizz (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 17-12-03 13:05

> > Er der nogle der har nogle plusser eller minusser?
>
> Du kan læse en bette test jeg lavede på http://www.mandezonen.dk
>
> Min korte konklusion er stadig: Dejlig bil, masser af lækre detaljer.

Og en kæmpe smil for jeg synes den er sjov at køre.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk



John Sahl (17-12-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 17-12-03 13:13

Brizz wrote:
> Og en kæmpe smil for jeg synes den er sjov at køre.

Og Cooper S er bare endnu sjovere

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



corleone (17-12-2003)
Kommentar
Fra : corleone


Dato : 17-12-03 13:12


> Og Cooper S er bare endnu sjovere

men desværre for dyr til mig

>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det
>
>



Brizz (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Brizz


Dato : 17-12-03 13:32

> > Og Cooper S er bare endnu sjovere
>
> men desværre for dyr til mig

Derfor er jeg så glad for der hvor jeg bor se blot på dette link'
desværre ikke en S'er http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=72C5BC20EA518A
Men en cooper S kan erhverves fra ny af fra 202000 skr

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk




Funky (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Funky


Dato : 17-12-03 13:20


> http://www.bilinfo.dk/terminalen/3.asp?id=244800156
>
> Er der nogle der har nogle plusser eller minusser?

Hej.

Feed vogn. Har kun et enkelt minus - Stilkkontakterne er meget
"sølvfarvetplastikagtige", men det må man jo desværre vænne sig til i nyere
biler.

MVH Frank - Xantia V6



ludom (17-12-2003)
Kommentar
Fra : ludom


Dato : 17-12-03 15:22

corleone wrote:
> Jeg overvejer denne her:
>
> http://www.bilinfo.dk/terminalen/3.asp?id=244800156
>

Fin bil

Kan anbefale at kigge på: www.mini2.com - rigtigt mange gode indlæg og
oplysninger.

Du kan evt. spare nogle penge ved at køben en ONE istedet og derefter få
chippet den. Motoren i ONE og COOPER er ens. Kun motorstyringen er
forskellig.

Vi fik vores ONE chippet for ca. 3 måneder siden. Inden det lille indgreb
fik jeg rullet den hos Palms Auto.

Før: 97 hk.
Efter: 129 hk.

Begge rulninger blev foretaget med 98 oktan i tanken.

Alt i alt må jeg sige at den rykker fint, den lille bil.... LOL endvidere
kører vi nu ca. 1-2 km. længere pr. liter benzin.

Venligst,
Morten



corleone (17-12-2003)
Kommentar
Fra : corleone


Dato : 17-12-03 16:06

> Vi fik vores ONE chippet for ca. 3 måneder siden. Inden det lille indgreb
> fik jeg rullet den hos Palms Auto.
>
> Før: 97 hk.
> Efter: 129 hk.

Dvs. jeg kan få ovennævnte bil chippet til 129HK. Har du så nogle data:

0 - 100 km/t :
Topfart:
Forbrug:

Hvad koster en chipning?

Ovennævnte bil har Aircondition selv om det ikke er beskrevet. Er det
standard?



ludom (17-12-2003)
Kommentar
Fra : ludom


Dato : 17-12-03 17:04

corleone wrote:
>
> Har du så nogle
> data:
>
> 0 - 100 km/t :

Nu skal det jo tages med et gran salt, men kæresten og jeg fandt et sted,
hvor vi prøvede at måle fra 0 - 100 km/t (ifølge speedometer) Begge gange vi
prøvede viste stopuret: 9.5 sek. Havde jeg været alene i bilen, ville den
måske være en anelse hurtigere

ONE har nogle ret lange gear:

1. 70 km/t
2. 120 km/t
3. 170 km/t
4. ?
5. mindre en 4.

COOPEREN har en lidt tættere gearing og derfor lidt hurtigere i acc.
Man kan dog kompencere lidt i ONE ved at montere nogle mindre hjul.... - har
prøvet.
Det var overraskende så meget det gav.
1. gearet gik "kun" til 60 km/t og den føltes meget hurtigere....., men
visuelt synes jeg ikke det ser så godt ud, men det virker

> Topfart:

Har jeg stadig til gode, men 193 km/t har jeg prøvet....- gætter på ca. 200
km/t (før kunne den ikke klemmes over 180 km/t ned ad bakke i medvind)

> Forbrug:

Vi bor i Kbh. og har derfor meget bykørsel. Jeg vil tro at vi kører et sted
mellem 12-14 km/l
Før kunne vi ikke komme over 11 km/l. På en tur fra Kbh. - Aalborg sidste år
kørte vi 14.1 km/t (max 110 km/t.)
Lur mig om ikke vi kan komme over de 15 km/l nu. Vi skal snart samme tur
igen, så det bliver jo spændende at se.

>
> Hvad koster en chipning?

5.386,75 for Superchip Stage 2 www.superchips.dk
>
> Ovennævnte bil har Aircondition selv om det ikke er beskrevet. Er det
> standard?

Nej!
Det er noget vi virkelig savner. Jeg undersøgte hos Terminalen hvor meget
det ville koste at få eftermonteret.... - kr. 40.000,- !!!!! - heldigvis er
ekstraudstyr meget billigere i D.
Prisen for et klimaanlæg i D er ca. 1700? hvortil skal lægges 10 timers
arbejde, men i alt langt under 40.000 D.kr.
Al ekstraudstyr til MINI er uhyggeligt dyrt her i landet. Vi valgte derfor
af sammen grund 0 ekstraudstyr og så køre til D i en ferie og få monteret
forskelligt ekstraudstyr ved lejlighed.

Venligst,
Morten





ludom (17-12-2003)
Kommentar
Fra : ludom


Dato : 17-12-03 18:15

> COOPEREN har en lidt tættere gearing og derfor lidt hurtigere i acc.
> Man kan dog kompencere lidt i ONE ved at montere nogle mindre
> hjul.... - har prøvet.

Må lige rette mig selv!

Det var ikke hjulene der var mindre, men derimod havde dækkene er lavere
profil: 45 mod normalt 65

Venligst,
Morten



ludom (27-12-2003)
Kommentar
Fra : ludom


Dato : 27-12-03 22:48

"ludom" skrev:
> På en tur fra Kbh. - Aalborg
> sidste år kørte vi 14.1 km/t (max 110 km/t.)
> Lur mig om ikke vi kan komme over de 15 km/l nu. Vi skal snart samme
> tur igen, så det bliver jo spændende at se.

Vi har nu kørt turen igen... - og resultatet var rigtigt godt.
Minien kørte nu turen med et snit på 16.3 km/l

Venligst,
Morten



corleone (17-12-2003)
Kommentar
Fra : corleone


Dato : 17-12-03 16:17

>Inden det lille indgreb fik jeg rullet den hos Palms Auto.

Med fare for at et lignende indlæg blev postet, poster jeg det alligevel
igen.

Hvad koster "indgrebet" ?

Med 129HK hvad kører ovenstående så:

På literen?
Fra 0-100?
På toppen?




John Sahl (17-12-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 17-12-03 17:26

ludom wrote:
> Du kan evt. spare nogle penge ved at køben en ONE istedet og derefter
> få chippet den. Motoren i ONE og COOPER er ens. Kun motorstyringen er
> forskellig.

Men både udstyrsmæssigt og udseende er temmelig
forskelligt fra One til Cooper. Men motormæssigt har du
helt ret.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Dennis Pedersen (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 17-12-03 15:58


"corleone" <min@er.invalid> wrote in message news:brpfbr$39e$2@sunsite.dk...
> Jeg overvejer denne her:
>
> http://www.bilinfo.dk/terminalen/3.asp?id=244800156
>

Er det bare mig eller har den ikke tabt afsinding mange penge på kort tid?
Fra 355->269 på så kort tid - det lyder lidt vildt i mine ører..

Men ellers en fed lille øse :)



--
/Dennis
Pug 106GTI
http://daydreamer.dk/diverse/pug/page_01.htm
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk



Thomas Strandtoft (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 17-12-03 16:59

corleone wrote:

> 0-100 på 9.2 er ikke værst

Hvis du smider 115 hk i en af de oprindelige Mini Coopere i
stedet, så får du noget der er langt hurtigere..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Anders Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Anders Møller


Dato : 18-12-03 08:32

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:3FE07D33.6F079442@carftp.com...

> > 0-100 på 9.2 er ikke værst
>
> Hvis du smider 115 hk i en af de oprindelige Mini Coopere i
> stedet, så får du noget der er langt hurtigere..

8,3 er bedre ;) (Uno T standart..)

Nu vi snakker smide, så trim kværnen til 140 heste ligesom John Sahl og jeg,
og du har en bil der sætter New Mini på plads ;)

--
Anders, Uno ..



Thomas Strandtoft (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 18-12-03 15:26

"Anders Møller" wrote:

> Nu vi snakker smide, så trim kværnen til 140 heste ligesom John Sahl og jeg,
> og du har en bil der sætter New Mini på plads ;)

Jeg snakker ikke om new mini, jeg snakekr om det gode gamle
hundehus.. Et hundehus med 115 hk skal nok matche en Uno med 140
hk ret fint, var det ikke 650 kg minien vejede??

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 17:20

Thomas Strandtoft wrote:
>
> Jeg snakker ikke om new mini, jeg snakekr om det gode gamle
> hundehus..

Uha, minderne vælter frem
Jeg har haft et par stykker af de gamle mini'er (dog ikke i Cooper udgave).

> Et hundehus med 115 hk skal nok matche en Uno med 140
> hk ret fint, var det ikke 650 kg minien vejede??

Svjh havde den sidste af mine omkring 40 HK (det var en 1000 ccm), og den
var da ret sjov at køre i, tænk hvis det var 3 gange så mange HK
Jeg mener også at den vejede lige under de 700 kg (uden chauffør

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 19:43


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
news:3fe1d395$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Thomas Strandtoft wrote:
> >
> > Jeg snakker ikke om new mini, jeg snakekr om det gode gamle
> > hundehus..
>
> Uha, minderne vælter frem
> Jeg har haft et par stykker af de gamle mini'er (dog ikke i Cooper
udgave).
>
> > Et hundehus med 115 hk skal nok matche en Uno med 140
> > hk ret fint, var det ikke 650 kg minien vejede??
>
> Svjh havde den sidste af mine omkring 40 HK (det var en 1000 ccm), og den
> var da ret sjov at køre i, tænk hvis det var 3 gange så mange HK
> Jeg mener også at den vejede lige under de 700 kg (uden chauffør
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> Masser af Formel 1 stuff + video's
>
>
42 SAE-hk ved 5.500 o/min, 7,28 kpm ved 2700 o/min, 605 kg.
--
Møller



Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 19:52

Møller wrote:
>>
>>
> 42 SAE-hk ved 5.500 o/min,

Uha, det svarer vel til ca. 32-34 DIN hk.

> 7,28 kpm ved 2700 o/min, 605 kg.

Ja, det var en vild sag
0-100 km/t skulle måles med en afrivnings-kalender

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 19:57


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
news:3fe1f769$0$29321$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Møller wrote:
> >>
> >>
> > 42 SAE-hk ved 5.500 o/min,
>
> Uha, det svarer vel til ca. 32-34 DIN hk.
>
> > 7,28 kpm ved 2700 o/min, 605 kg.
>
> Ja, det var en vild sag
> 0-100 km/t skulle måles med en afrivnings-kalender
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> Masser af Formel 1 stuff + video's
>

0-100 km / t: ca: 22 sek.
850ccm: 0-100 km / t: 26,9 sec: skal vi ikke sige i omegnen af 27 sec.

Der skulle squ holdes på hat og løse tænder
--
Møller



Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 20:01

Møller wrote:
>
> 0-100 km / t: ca: 22 sek.
> 850ccm: 0-100 km / t: 26,9 sec: skal vi ikke sige i omegnen af 27
> sec.
>
> Der skulle squ holdes på hat og løse tænder

Ja der var knald på drengen

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 20:06


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
news:3fe1f94e$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Møller wrote:
> >
> > 0-100 km / t: ca: 22 sek.
> > 850ccm: 0-100 km / t: 26,9 sec: skal vi ikke sige i omegnen af 27
> > sec.
> >
> > Der skulle squ holdes på hat og løse tænder
>
> Ja der var knald på drengen
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> Masser af Formel 1 stuff + video's
>
Det var nok derfor, at vi byggede men om, hvor var de taknemmelige at tune.
Og så var der jo det 7-portede topstykke, dem kører der vist to af i
HMS-løb. Bla. Jimmy Juelshøj.
Skal du ha et billede?
--
Møller



Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 20:11

Møller wrote:
>>
> Det var nok derfor, at vi byggede men om, hvor var de taknemmelige at
> tune.

Jeg nåede aldrig at tune nogle af mine, jeg havde dem kun som midlertidige
køretøjer.

> Og så var der jo det 7-portede topstykke, dem kører der vist to
> af i HMS-løb. Bla. Jimmy Juelshøj.
> Skal du ha et billede?

Ja tak, jeg har dog selv lidt billeder og video på min hjemmeside med lige
netop dén bil, det er fra HMS løbet på KTI Roskilde i september.
Den lyder helt fantastisk den lille bil, og så rykker den ret godt.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 20:13


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
news:3fe1fbdc$0$29402$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Møller wrote:
> >>
> > Det var nok derfor, at vi byggede men om, hvor var de taknemmelige at
> > tune.
>
> Jeg nåede aldrig at tune nogle af mine, jeg havde dem kun som midlertidige
> køretøjer.
>
> > Og så var der jo det 7-portede topstykke, dem kører der vist to
> > af i HMS-løb. Bla. Jimmy Juelshøj.
> > Skal du ha et billede?
>
> Ja tak, jeg har dog selv lidt billeder og video på min hjemmeside med lige
> netop dén bil, det er fra HMS løbet på KTI Roskilde i september.
> Den lyder helt fantastisk den lille bil, og så rykker den ret godt.
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> Masser af Formel 1 stuff + video's
>
så skulle der være nogle på dk.binaer.motor.
jeg er ikke altid heldig med mine binaer-filer, så jeg håber, at det går.
--
Møller



Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 20:18

Møller wrote:
>>
> så skulle der være nogle på dk.binaer.motor.

Jo jo, de er landet i god behold.

> jeg er ikke altid heldig med mine binaer-filer, så jeg håber, at det
> går.

Det gik fint, jeg synes dog at jeg kender de billeder et eller andet sted
fra

Hvad var det egentlig han hed, ham danskeren der udviklede det 7 portede
topstykke ?
Mener han var fra Nord Jylland, eller deromkring.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 20:29


"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
news:3fe1fd47$0$147$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Møller wrote:
> >>
> > så skulle der være nogle på dk.binaer.motor.
>
> Jo jo, de er landet i god behold.
>
> > jeg er ikke altid heldig med mine binaer-filer, så jeg håber, at det
> > går.
>
> Det gik fint, jeg synes dog at jeg kender de billeder et eller andet sted
> fra
>
> Hvad var det egentlig han hed, ham danskeren der udviklede det 7 portede
> topstykke ?
> Mener han var fra Nord Jylland, eller deromkring.
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> Masser af Formel 1 stuff + video's
>

Der var en i Holbæk men i dag skal du vist have fat i: ?? hjælp nu kan jeg
pludselig ikke huske/finde navnet, men jeg har det forhåbentlig et sted i
mine mails, for findes skal det når jeg har det, sender jeg det!

ups: her var det:
ny udviklet af Georg Mikkelsen og forbedret meget kraftigt , der bliver kørt
historisk med dette nye topstykke og det er godkendt til 66-72 klassen , du
kan ringe til georg (alle tiders personlighed ) og få en hyggelig snak med
ham jeg har hans nr, men lægger det ikke ud på nettet.

--
Møller



Birger Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Birger Møller


Dato : 18-12-03 20:37

Jeg mener han hed Anders Kolstrup, men jeg er ikke sikker. Men jeg ved at
Erik Høyer i slutningen af 60'erne og begyndelsen af 70'erne var urørlig i
et hundehus og var danmarksmester flere gange.
Jeg har haft fornøjelsen af at køre meget i et hundehus dog i
standardversioner og den kunne en kunst som jeg ikke ville bryde mig at gøre
nu. Topfart 129 km.t = det omdrejningstal hvor ventilerne svømmede og det
kunne den gøre i timevis

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe1fd47$0$147$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Møller wrote:
> >>
> > så skulle der være nogle på dk.binaer.motor.
>
> Jo jo, de er landet i god behold.
>
> > jeg er ikke altid heldig med mine binaer-filer, så jeg håber, at det
> > går.
>
> Det gik fint, jeg synes dog at jeg kender de billeder et eller andet sted
> fra
>
> Hvad var det egentlig han hed, ham danskeren der udviklede det 7 portede
> topstykke ?
> Mener han var fra Nord Jylland, eller deromkring.
>
> --
> Mvh Per
> www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> Masser af Formel 1 stuff + video's
>
>



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 20:55


"Birger Møller" <bb-m@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3fe201f7$0$27451$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg mener han hed Anders Kolstrup, men jeg er ikke sikker. Men jeg ved at
> Erik Høyer i slutningen af 60'erne og begyndelsen af 70'erne var urørlig i
> et hundehus og var danmarksmester flere gange.
> Jeg har haft fornøjelsen af at køre meget i et hundehus dog i
> standardversioner og den kunne en kunst som jeg ikke ville bryde mig at
gøre
> nu. Topfart 129 km.t = det omdrejningstal hvor ventilerne svømmede og det
> kunne den gøre i timevis
Du skulle blot have dobbet ventilerfjedre, det hjalp på det, jeg laved 4
motorer. den ene med et topstykke på basis af en Minor 1000

Nej det mener jeg ikke, Anders kørte godt nok rundt i en vild Mascot og
nedsatte sig som tuningsspecialist i Valby han gik hurtig over til at
forsyne BMW'er med tuboer, værkstedet ligger ude ved siden af den gamle
filmby.

Han kørte i den vilde Mascot samtidig med Johansson kørte i sin vilde
amerikaner.
--
Møller



Møller (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 18-12-03 20:01


"Møller" <eamhvem@hvad.dk> wrote in message
news:3fe1f876$0$30071$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> news:3fe1f769$0$29321$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Møller wrote:
> > >>
> > >>
> > > 42 SAE-hk ved 5.500 o/min,
> >
> > Uha, det svarer vel til ca. 32-34 DIN hk.
> >
> > > 7,28 kpm ved 2700 o/min, 605 kg.
> >
> > Ja, det var en vild sag
> > 0-100 km/t skulle måles med en afrivnings-kalender
> >
> > --
> > Mvh Per
> > www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
> > Masser af Formel 1 stuff + video's
> >
>
> 0-100 km / t: ca: 22 sek.
> 850ccm: 0-100 km / t: 26,9 sec: skal vi ikke sige i omegnen af 27 sec.
>
> Der skulle squ holdes på hat og løse tænder
> --
> Møller
>

Og det var den gang en vild bil som Lotus Super Seven havde 96 SAE-hk 13,1
kgm ved 4500 o/min og gik fra 0-80 km/t på 5,5 s (ja det er korrekt nul -
firs) tophastighed: 164 km/t. er du da helt vild i varmen
--
Møller



Thomas Strandtoft (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 18-12-03 20:11

"Møller" wrote:

> 42 SAE-hk ved 5.500 o/min, 7,28 kpm ved 2700 o/min, 605 kg.

I med de 115 hk i subj. og vægt/effektforholdet er nede på 5,3
kg/hk. Anders' 140 hk Uno Turbo må så max. veje 736 kg hvis den
skal være med til den fest og en moderne Mini One som ligger og
roder rundt omkring 1150 kg skal have ca. 220 hk for at hænge på..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Torben E (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 18-12-03 20:20





"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:3FE1FBC5.34AF6B7B@carftp.com...
> I med de 115 hk i subj. og vægt/effektforholdet er nede på 5,3
> kg/hk. Anders' 140 hk Uno Turbo må så max. veje 736 kg hvis den
> skal være med til den fest og en moderne Mini One som ligger og
> roder rundt omkring 1150 kg skal have ca. 220 hk for at hænge på..

Hejsa.

Men lige en ting at huske på.
Hvis vi tager de 3 tænkte eksempler og laver en roll on ved
feks. 100 kmt. hvilken er så hurtigst ?


--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Thomas Strandtoft (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 18-12-03 21:22

Torben E wrote:

> Men lige en ting at huske på.
> Hvis vi tager de 3 tænkte eksempler og laver en roll on ved
> feks. 100 kmt. hvilken er så hurtigst ?

Jo højere hastighed, des flere heste og bedre aerodynamik er der
behov for, så på et tidspunkt trækker den 220 hk Mini One fra..
Erfaringer med min 120 hk Alfasud vs. min brors 200 hk Alfa 75 og
min kammerats 170 hk BMW 323ti Compact har dog vist mig at det
først var omkring de 150-160 km/t det begynder at knibe for den
lille motor..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Torben E (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 18-12-03 22:31





"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:3FE20C74.874F12DF@carftp.com...
> Jo højere hastighed, des flere heste og bedre aerodynamik er der
> behov for, så på et tidspunkt trækker den 220 hk Mini One fra..
> Erfaringer med min 120 hk Alfasud vs. min brors 200 hk Alfa 75 og
> min kammerats 170 hk BMW 323ti Compact har dog vist mig at det
> først var omkring de 150-160 km/t det begynder at knibe for den
> lille motor..

Nemlig, det er derfor små lette biler der er superhurtige i acc , som
Super 7 oa. har en ret lav topfart.


--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Thomas Strandtoft (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 19-12-03 07:39

Torben E wrote:

> Nemlig, det er derfor små lette biler der er superhurtige i acc , som
> Super 7 oa. har en ret lav topfart.

Det er som man tager det. Super 7'eren har aerodynamik som en
ladeport, men min Sud rendte da 200 ægte km/t på toppen.. En Uno T
render garanteret også helt pænt, muligvis er CW værdien ikke
noget at skrive hjem om, men til gengæld har den et frontareal på
størrelse med en rudekuvert..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

John Sahl (19-12-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 19-12-03 08:01

Thomas Strandtoft wrote:
> Det er som man tager det. Super 7'eren har aerodynamik som en
> ladeport, men min Sud rendte da 200 ægte km/t på toppen.. En Uno T
> render garanteret også helt pænt, muligvis er CW værdien ikke
> noget at skrive hjem om, men til gengæld har den et frontareal på
> størrelse med en rudekuvert..

Den har vist en CW værdi som en stor mursten

Jeg mener dog at Anders Møller i Tyskland har målt sin
Uno T til over 230km/t med GPS.

Er der nogen der har tips til hvilke spoilere, om nogen,
der kan hjælpe lidt på det punkt. Og vil et forsøg på
at forbedre CW værdien gå ud over retningsstabiliteten?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Anders Møller (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Anders Møller


Dato : 19-12-03 08:17

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:bru7f2$gds$1@dknews.tiscali.dk...

> Den har vist en CW værdi som en stor mursten

Eller en russisk kampvogn der er lettet for vægt ;)

> Jeg mener dog at Anders Møller i Tyskland har målt sin
> Uno T til over 230km/t med GPS.

Korrekt. Nu kender jeg så bare ikke nøjagtigheden af TT2 med GPS, men speedo
stod på sluttallet (for kendere 240 km/t) mens GPS'en stod på 232 km/t. Det
var godt nok også ned af bakke, med sol og vind i ryggen. Det tog i øvrigt
MEGET lang tid at komme "derop". Op til 200 går det ok, men så derfra
kravler den laaaangsomt derop'a.

Damn laderen var rød da jeg kom hjem. Det var mit hovede også, for jeg gør
det aldrig igen - det var for risikabelt.

--
Anders Møller
Uno Racing



Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 20:21

Thomas Strandtoft wrote:
>
> I med de 115 hk i subj. og vægt/effektforholdet er nede på 5,3
> kg/hk.

Jeg husker der var et videoklip i d.b.m engang, med en mini van, hvor der
var lagt en 160 hk Honda maskine ind i varerummet, og ham der kørte den
rundt på Nürburgring, han kunne altså finde ud af at køre.
Jeg har desværre mistet klippet igen
Ellers et ret fedt klip.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Anders Møller (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Anders Møller


Dato : 19-12-03 08:12

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:3FE1FBC5.34AF6B7B@carftp.com...

> I med de 115 hk i subj. og vægt/effektforholdet er nede på 5,3
> kg/hk. Anders' 140 hk Uno Turbo må så max. veje 736 kg hvis den
> skal være med til den fest og en moderne Mini One som ligger og
> roder rundt omkring 1150 kg skal have ca. 220 hk for at hænge på..

Den vejer desværre 900 kg ;) ... Men jeg ved godt at vægten har alt at sige.
Jeg har engang haft en Cinquecento 1,1 med eftermonteret turbo. Den havde
kun 97 heste, men til 725 kg. Den var ikke besynderligt langsommere end
Unoen, hvilket jo også passer meget godt. 6,4 mod 7,4

--
Anders Møller
Uno Racing



Ebbe Kristensen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Ebbe Kristensen


Dato : 19-12-03 08:55

"Thomas Strandtoft" <mailto:thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
"Re: Mini Cooper 115HK"

> Hvis du smider 115 hk i en af de oprindelige Mini Coopere i
> stedet, så får du noget der er langt hurtigere..

Noget á la det her?

http://www.geocities.com/jharkola/Viku2.html

Ebbe

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.116.55)
-- Vis din bil frem på http://www.bilgalleri.dk


John Sahl (19-12-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 19-12-03 09:14

Ebbe Kristensen wrote:
> Noget á la det her?
>
> http://www.geocities.com/jharkola/Viku2.html

Eller denne her:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5926

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Thomas Strandtoft (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 19-12-03 19:58

Ebbe Kristensen wrote:

> > Hvis du smider 115 hk i en af de oprindelige Mini Coopere i
> > stedet, så får du noget der er langt hurtigere..
>
> Noget á la det her?
>
> http://www.geocities.com/jharkola/Viku2.html

Det er en interessant ide, men jeg synes han rammer lidt forbi..
Den lyder garanteret fedt, men en V8 er alt for stor og tung og
der er garanteret også en stor gearkasse og bagtøj oveni.. Det er
sådan lidt "to skridt frem, et tilbage"..

En sej løsning er en bil som "Ring-minien", en Mini med 160 hk
Honda VTEC motor, der har "hjemmebane" på Nürburgring. En lille
let bil, med en lille let motor og voldsomt mange heste i forhold
til vægten.

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Per Beer Hansen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 19-12-03 21:15

Thomas Strandtoft wrote:
>
> Det er en interessant ide, men jeg synes han rammer lidt forbi..
> Den lyder garanteret fedt, men en V8 er alt for stor og tung og
> der er garanteret også en stor gearkasse og bagtøj oveni.. Det er
> sådan lidt "to skridt frem, et tilbage"..

Der var også en dansker (tilbage i 70'erne) der havde bygget en mini til
bane race, det var svjh med en 300-400 hk F2 (eller 3?) maskine monteret.
Jeg kan dog ikke lige komme på navnet

>
> En sej løsning er en bil som "Ring-minien", en Mini med 160 hk
> Honda VTEC motor, der har "hjemmebane" på Nürburgring. En lille
> let bil, med en lille let motor og voldsomt mange heste i forhold
> til vægten.

Har du det/de video klip liggende med den ?
Jeg har desværre miset det

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Thomas Strandtoft (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 19-12-03 22:02

Per Beer Hansen wrote:

> Der var også en dansker (tilbage i 70'erne) der havde bygget en mini til
> bane race, det var svjh med en 300-400 hk F2 (eller 3?) maskine monteret.
> Jeg kan dog ikke lige komme på navnet

Kolstrup.

> Har du det/de video klip liggende med den ?
> Jeg har desværre miset det

Jeg har et par stykker, et hvor han bliver forfulgt af Jørund Seim
på mc og to stk indefra. <http://www.ringmini.de> har den ene af
dem, hvor han bl.a. indhenter en BMW M3, ligger lige i måsen på
den i en stribe sving og først må give slip på den lange lige
strækning til slut på Nordschleife.. De to øvrige kan jeg evt.
poste i DBM, men de fylder ret voldsomt, hhv. 100 og 40 MB.

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Mogens Knudsen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 19-12-03 22:07

On Fri, 19 Dec 2003 22:01:57 +0100, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>> Der var også en dansker (tilbage i 70'erne) der havde bygget en mini til
>> bane race, det var svjh med en 300-400 hk F2 (eller 3?) maskine monteret.

Ah helt så mange hypper havde vi nu ikke i maskinen...

>> Jeg kan dog ikke lige komme på navnet

>Kolstrup.

Bo fra Westspeeed i Kvong


/Mogens

John Sahl (19-12-2003)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 19-12-03 22:14

Mogens Knudsen wrote:
> Ah helt så mange hypper havde vi nu ikke i maskinen...

Kom så ud med hele historien da!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Mogens Knudsen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 19-12-03 22:15

On Fri, 19 Dec 2003 22:14:13 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Kom så ud med hele historien da!

Bo havde selv bygget hele molletjavsen, hvor Kolstrup købte en færdig
bil i England. Begge Mini'er var sænket ca. 30 cm og monteret med en 2
liters Ford, der var tunet voldsomt samt monteret med turbo. Begge
biler kørte ganske fantastisk i Special Saloon klassen - lynhurtig
vogn med kanon vejbeliggenhed.

Men hvor Bo måtte betale det hele selv, havde Kolstrup de nødvendige
sponsorer og kunne gå til stålet uden at mærke den kontante afregning
100%. Dét var forskellen på de 2 - køreevnerne fejlede sgu ikke
noget...


/Mogens

Møller (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 20-12-03 10:57


"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message
news:qbq6uv8cto5391us4an2cflrnhv33lfm5f@4ax.com...
> On Fri, 19 Dec 2003 22:14:13 +0100, "John Sahl"
> <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:
>
> >Kom så ud med hele historien da!
>
> Bo havde selv bygget hele molletjavsen, hvor Kolstrup købte en færdig
> bil i England. Begge Mini'er var sænket ca. 30 cm og monteret med en 2
> liters Ford, der var tunet voldsomt samt monteret med turbo. Begge
> biler kørte ganske fantastisk i Special Saloon klassen - lynhurtig
> vogn med kanon vejbeliggenhed.
>
> Men hvor Bo måtte betale det hele selv, havde Kolstrup de nødvendige
> sponsorer og kunne gå til stålet uden at mærke den kontante afregning
> 100%. Dét var forskellen på de 2 - køreevnerne fejlede sgu ikke
> noget...
>
>
> /Mogens

Stans også jeg ikke var hjemme hele aftenen nu kom du først, men skidt med,
Men kan du ikke lige præcisere, at sænkningen var i taget, under bilen er
det jo fysisk umulig (frihøjden var vist 12 cm) med mindre den der forsynet
med et skrabeblad og så er Anders K. over 2 meter,sjovt syn. Du kan se
et billede af ham i KasKetten sidste år da ham fik 25 års nålen (sammen med
en anden, men jeg var ikke til stede)
--
Møller





Mogens Knudsen (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 20-12-03 11:33

On Sat, 20 Dec 2003 10:56:47 +0100, "Møller" <eamhvem@hvad.dk> wrote:

>Stans også jeg ikke var hjemme hele aftenen nu kom du først, men skidt med,
>Men kan du ikke lige præcisere, at sænkningen var i taget

Dét er så ikke helt rigtigt. Jeg sidder med et stort farvefoto foran
mig og kan se, at ruder mm. er de originale!

"Frihøjde" er der ikke meget af, og hjulkasser mm. flugter
overkantmæssigt med kølerhjelm a la MB 190 Evo II. Motorhjelmen har en
enorm pukkel således, at maskinen kan være der.

Nej, billedet bliver ikke lagt ud på nettet

> så er Anders K. over 2 meter,sjovt syn.

Jow, jow - bilen blev nærmest klædt på ham


/Mogens

Per Beer Hansen (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 20-12-03 14:49

Mogens Knudsen wrote:
>
> Dét er så ikke helt rigtigt. Jeg sidder med et stort farvefoto foran
> mig og kan se, at ruder mm. er de originale!

Det er også en af de detaljer jeg synes at kunne huske, at netop selve
tagkonstruktionen var (skulle være?) original.
Men resten af bilen kunne ændres efter eget ønske (svjh).

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Per Beer Hansen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 19-12-03 22:27

Mogens Knudsen wrote:
>
>>> Der var også en dansker (tilbage i 70'erne) der havde bygget en
>>> mini til bane race, det var svjh med en 300-400 hk F2 (eller 3?)
>>> maskine monteret.
>
> Ah helt så mange hypper havde vi nu ikke i maskinen...

Det var nu også frit fra hukkomelsen
Det er snart en del år siden jeg læste om den.


--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Per Beer Hansen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 19-12-03 22:26

Thomas Strandtoft wrote:
>
> Jeg har et par stykker, et hvor han bliver forfulgt af Jørund Seim
> på mc og to stk indefra. <http://www.ringmini.de> har den ene af
> dem, hvor han bl.a. indhenter en BMW M3, ligger lige i måsen på
> den i en stribe sving og først må give slip på den lange lige
> strækning til slut på Nordschleife..

Jeps, den har jeg lige hentet.

> De to øvrige kan jeg evt.
> poste i DBM, men de fylder ret voldsomt, hhv. 100 og 40 MB.

Du har dem ikke liggende på din ftp-server ?
Ellers må du meget gerne poste dem i DBM

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Thomas Strandtoft (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 19-12-03 22:39

Per Beer Hansen wrote:

> > De to øvrige kan jeg evt.
> > poste i DBM, men de fylder ret voldsomt, hhv. 100 og 40 MB.
>
> Du har dem ikke liggende på din ftp-server ?

Nej. Jeg spurgte Jørund om det var okay jeg lagde en kopi af hans
optagelser på min ftp og fik svaret at han foretrak at hoste dem
selv. Desværre ser <http://www.motorcycle-dk.com> ud til at være
nedlagt, så nu ved jeg ikke hvor de ellers findes.

> Ellers må du meget gerne poste dem i DBM

Will do..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Per Beer Hansen (19-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 19-12-03 23:01

Thomas Strandtoft wrote:
>
> Nej. Jeg spurgte Jørund om det var okay jeg lagde en kopi af hans
> optagelser på min ftp og fik svaret at han foretrak at hoste dem
> selv. Desværre ser <http://www.motorcycle-dk.com> ud til at være
> nedlagt,

http://www.jwhubbers.nl/ring/joerund/index.php
Desværre nok derfor

>
>> Ellers må du meget gerne poste dem i DBM
>
> Will do..

Lyder lækkert, på forhånd tak.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Thomas Strandtoft (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 20-12-03 09:11

Per Beer Hansen wrote:

> http://www.jwhubbers.nl/ring/joerund/index.php
> Desværre nok derfor

Jeg ved godt at røg af for nogle år siden, men hans hjemmeside
levede videre i lang tid efter..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Per Beer Hansen (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 20-12-03 11:05

Thomas Strandtoft wrote:
>
> Jeg ved godt at røg af for nogle år siden, men hans hjemmeside
> levede videre i lang tid efter..

Var det ikke noget med hans firma der holdt gang i hjemmesiden, efter hans
død ?

Jeg læste i øvrigt her for nyligt (kan bare ikke lige huske hvor), at der
var nogen (incl. hans enke) der arbejdede på at få udgivet hans video
optagelser på VHS og DVD.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Thomas Strandtoft (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 20-12-03 21:55

Per Beer Hansen wrote:

> Var det ikke noget med hans firma der holdt gang i hjemmesiden, efter hans
> død ?

Det ved jeg faktisk ikke..

> Jeg læste i øvrigt her for nyligt (kan bare ikke lige huske hvor), at der
> var nogen (incl. hans enke) der arbejdede på at få udgivet hans video
> optagelser på VHS og DVD.

Okay. De fortjener ihvertfald at leve videre på den ene eller den
anden måde, der er alt for mange interessante optagelser imellem
til at de bare skal forsvinde til de evige bitmarker..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Per Beer Hansen (20-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 20-12-03 11:06

Thomas Strandtoft wrote:
>
>> Ellers må du meget gerne poste dem i DBM
>
> Will do..

Thank you, den er landet her

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Torben Scheel (17-12-2003)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 17-12-03 23:12

"corleone" <min@er.invalid> wrote in message news:brpfbr$39e$2@sunsite.dk...
> Jeg overvejer denne her:
>
> http://www.bilinfo.dk/terminalen/3.asp?id=244800156
>
> Er der nogle der har nogle plusser eller minusser?
>
> Jeg har primært tænkt på Cooperen fordi jeg ikke behøver ret meget plads.
> Bilmagasinet har rost den til skyerne.
>
> 0-100 på 9.2 er ikke værst

Jeg tror ikke at der findes mange ex-mini ejere der tager sig selv i at
savne den specielle følelse bilen giver - hvis den følelse er bibeholdt i
denne udgave, så køb. Men du må jo nok indstille dig på at tabe en del penge
på projektet, hvis den skal sælges før år 2030 Det er skisme mange penge
de vil ha' .. og så har jeg et personligt problem med Terminalen - sur
k.lling i receptionen der brokkede sig over at de skulle have min bil
stående (efter aftale med dem) mens jeg skulle på bryllupsrejse. Efter
afhentning sender de regningen (smart trick - sværere at brokke sig) ca.
2000,- for nyt kølemiddel i aircondition og 1/2 times kiggen efter
utætheder.

vh
Torben



Per Beer Hansen (18-12-2003)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 18-12-03 17:23

corleone wrote:
> Jeg overvejer denne her:
>
> http://www.bilinfo.dk/terminalen/3.asp?id=244800156
>
> Er der nogle der har nogle plusser eller minusser?
>
> Jeg har primært tænkt på Cooperen fordi jeg ikke behøver ret meget
> plads. Bilmagasinet har rost den til skyerne.
>
> 0-100 på 9.2 er ikke værst

Jeg så en udsendelse i tysk TV for nyligt, om en Mini forhandler der lå tæt
ved Nürburgring, han gav kunderne en (gratis) instruktions tur på ringen,
når de havde købt en Cooper S.
De viste en ung dame der købte én, og hun var helt vild efter turen på
ringen.

Så måske det var en idé at købe den dernede

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer
Masser af Formel 1 stuff + video's



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408693
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste