Køb+monteringaf ekstraudyr i Sverigeeller ~
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 14-12-03 22:39

Hejsa

Jeg har tænkt mig at købe en standard Audi A4 1,8T i dk. Men ekstraudstyret
er jo svinedyr. Kan det betale sig at købe og montere det i Sverige eller
Tyskland og må man overhovedt det?

Jeg tænke på at sætte følgende i

Læderkabine
navigation
Xenonlygter
Læderrat
Alluminiums lister

Der skal også automat gear i men det regner jeg nu med at bestille i DK

Hvis nogen kender forhandlere eller styling fyre i dk som laver den slags
løsninger så send mig liget et link.

På fårhånd tak

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-03 12:48

> [...]
ekstraudstyret
> er jo svinedyr. Kan det betale sig at købe og montere det i Sverige eller

Nej det er ikke tilladt hvis du tænker på "rigtige" HID lygter. Ikke engang
de sæt som Hella sælger til eftermontering er lovlige fordi de ikke
indeholder en automatisk nivellering af lyshøjden.

Men det er ellers et fint lys fra sådan nogle HID

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 22:03

Hej Jesper,

Du behøver ikke nødvendigvis køre til Sverige for at få eftermonteret udstyret. Du
skal ikke betale registreringsafgift af nogen form for eftermonteret udstyr,
hvilket i mange tilfælde gør, at det godt kan betale sig at få eftermonteret
f.eks. læderkabine mm. Så besparelsen ved at købe udstyret i Sverige er ikke
nødvendigtvis særligt stor.

Det du nok skal prøve, er at forhandle med sælgeren om en klækkelig rabat på bilen
imod at du lover at købe en masse afgiftsfrit eftermonteret udstyr. For hver 3.000
han giver dig i rabat på bilen, skal han nemligt kun tjene ca. 1.000 på
ekstraudstyr.

Mvh
Christian

"Køb+monteringaf ekstraudyr i Sverigeeller Tyskland"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.215.194.184)