Ariane Startspærre
Fra : Martin Hansen

Dato : 14-12-03 14:27

Hej

Jeg skal til at indkode en ny fjernbetjening på min startspærre/centrallås.

Modellen hedder Arian 9709.

Så ser jeg at der er 2 sæt DIP switches på boksen, på Ariane's hjemmestår
der blot at de to første switche er til at styre "korrekt åbne og lukketid
for centrallåsen.

Nogen der ved at de kan bruges til, for ellers havde jeg tænkt mig at prøve
om de kunne ændre på åbne / lukketiden.

Nogen der kender noget til den??

Martin

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-12-03 23:07

"Martin Hansen" wrote in message
> Så ser jeg at der er 2 sæt DIP switches på boksen, på Ariane's hjemmestår

Hey, må jeg lige spørge hvad deres hjemmeside hedder? Jeg har søgt længe på
google, men kan ikk finde den!

Hygge...
Daniel

Fra : Martin Hansen

Dato : 15-12-03 14:54

> Hey, må jeg lige spørge hvad deres hjemmeside hedder? Jeg har søgt længe

> google, men kan ikk finde den!

Det forbavser mig at du kunne tyde min besked, kom til at læse den igen..
Det gik vidst lidt for stærkt med at få skrevet den.. hehe

Du kan se lidt på www.gamma.dk det er den side jeg har brugt.

Martin

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 16-12-03 11:13

> Det forbavser mig at du kunne tyde min besked, kom til at læse den igen..

Det var faktisk først da jeg var ved at sende spørgsmålet, at det gik op for
mig at du ikke havde fået det hele med....

> Du kan se lidt på www.gamma.dk det er den side jeg har brugt.

Tak.

Hygge...
Daniel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 16-12-03 11:22

"Martin Hansen" wrote in message
> Du kan se lidt på www.gamma.dk det er den side jeg har brugt.

Vil bare lige sige tak endnu engang... Der var jo præcis hvad jeg har
manglet! Min ene fjernbetjening virker nemlig ikke mere efter batteriet gik
død, og der står jo hvordan man får den til det igen! Sejt! :0)
Så må jeg bare til at finde modulet i bilen, men det sidder jo nok et sted
under handskerummet....

Hygge...
Daniel

Fra : Martin Hansen

Dato : 17-12-03 07:18

> [...]
> død, og der står jo hvordan man får den til det igen! Sejt! :0)
> Så må jeg bare til at finde modulet i bilen, men det sidder jo nok et sted

Mit modul sad i hvert fald under handskerummet. Proceudren virkede fint ved
mig, ANDEN gang.. Første gang jeg prøvede at indkode den nye fjernbetjening,
gik det fint, og da strømmen var på igen, var der INGEN af de 2
fjernbetjeninger der virkede..!

Med meget sved på panden, prøvede jeg igen, og derefter virkede begge t
Heldigvis

Held og lykke!

Martin