Oliepind på peugeot 405
Fra : Mr. Nobody

Dato : 14-12-03 14:25

Hej

Ja jeg ved det lyder skørt men er der en der kan sige mig hvor langt der er
fra toppen af oliepinden til bunden af det plastik der går på røret på
pinden når man sætter den ned i røret på motoren igen.Det er fordi det er
rådnet væk så jeg skal have lavet et nyt stykke til at sætte på og vis jeg
ikke ved hvor lang det stykke skal være kan jeg ikke måle den rigtige
oliemænde.På forhånd tak Jesper

--

Hilsen jesper
Mr.Nobody

Fra : Troels Pedersen

Dato : 14-12-03 15:20

Mr. Nobody wrote:
> [...]
> sætte på og vis jeg ikke ved hvor lang det stykke skal være kan jeg
> ikke måle den rigtige oliemænde.På forhånd tak Jesper

Hvad med at køre til en hugger? Sidst jeg manglede noget lignende (Dækslet
til ekspansionsbeholderen) Gav jeg en ti'er... En oliepind kan ikke være
dyr!?

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : bandit

Dato : 14-12-03 16:38

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rådnet væk så jeg skal have lavet et nyt stykke til at sætte på og vis jeg
> ikke ved hvor lang det stykke skal være kan jeg ikke måle den rigtige

jeg har lige haft det samme med min peugeot 405, og løste det ved at købe en
ny oliepind hos peugeot til 100 kr, så nu er den fin tæt igen
mvh lasse

Fra : Mr. Nobody

Dato : 14-12-03 17:06

Hej Lasse og jer andre jeg troede en ny kostede mange flere penge men en
100man så kan det jo næsten ikke betale sig andet end at købe en ny.Jeg
takker for svarerne.Hilsen Jesper