Gør-det-selv værksted i Vejle Amt?
Fra : Martin Sand.

Dato : 14-12-03 08:07

Hejsa

Nogen af jer der har kendskab til et gør-det-selv værksted hvor man kan leje
sig ind på timebasis i Vejle Amt?

MVH Martin

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-12-03 15:21

On Sun, 14 Dec 2003 08:06:37 +0100, "Martin Sand."
<feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Nogen af jer der har kendskab til et gør-det-selv værksted hvor man kan leje
>sig ind på timebasis i Vejle Amt?

Jeg ved at der ligger et i Pjedsted, mener jeg, men kan ikke huske
linket til det
Flemming Jacobsen

Fra : Peter M

Dato : 14-12-03 22:38

Pjedstedvej 51 7000 Fredericia

75 95 46 60

Fra : Martin Sand.

Dato : 15-12-03 00:58

Peter M wrote:
> Pjedstedvej 51 7000 Fredericia
>
> 75 95 46 60

Tak for linket! Kender du noget til pris og faciliteterne?
Jeg skal sætte noget bilstereo i, og jeg vil gerne stå inden døre med det så
det ikke bliver alt for koldt (dørbeklædninger skal afmonteres osv.).

MVH Martin

Fra : Peter M

Dato : 15-12-03 17:18

desværre nej
det er længe siden jeg har været der, og det var i min leden på nettet efter
flere oplysninger jeg faldt over telefonnummer m.m.
men desværre faldt jeg ikke over andet derudefra

Mvh
Peter M.
Fredericia