? om afgift
Fra : Gert

Dato : 12-12-03 21:52

hejsa gruppe

som jeg nævnte for lidt tid siden, skulle jeg ud og se på en donorbil til
min gamle golf II

det har jeg nu købt
en rigtig fin Golf II 1,8 i Bistro fra 7/87 med 195 K på klokken
til det fine beløb kr 6000,-

den er nu hjemme og uhh den er go at køre i

sagen er nu den at jeg faktisk ikke nænner at splitte den i småstykker, for
den er en hel del bedre en min "gamle" golf
forhånds vurderingen i afgift er ca 13500,-

men jeg vil jo gerne længere ned for at få så billig en bil som muligt, så
lidt flytten rundt på døre sæder mm blir der nok inden den skal vurderes.

men hvordan gør man?
hvor skal man henvende sig?
og skal afgiften betales med det samme eller må man tænke over sagen ?

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : Søren Christensen

Dato : 13-12-03 00:36

"Gert" <GRM@SPAMSAKS...c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> men hvordan gør man?
> hvor skal man henvende sig?
> og skal afgiften betales med det samme eller må man tænke over sagen ?

En af mine venner har prøvet det samme og det endte med det blev import
bilen der røg på plader efter
der var betalt afgift osv...

Venligst