Spørgsmål.
Fra : Allan Knudsen

Dato : 12-12-03 18:41

Hej NG.

Måske spørger jeg dumt, men jeg ved ikke bedre.

Hvad er forskellen på en bil med 4 døre og en med 5 døre??

--
Man er klog når man ved hvad man ikke ved noget om.

<--Fjern 1234 fra e-mail adr.->

Fra : Fly Christensen

Dato : 12-12-03 18:46

On Fri, 12 Dec 2003 17:41:14 GMT, Allan Knudsen <allan.k1234@sol.dk>
wrote:

>Hej NG.
>
>Måske spørger jeg dumt, men jeg ved ikke bedre.

Det er det en kaffeklub er til for.

>Hvad er forskellen på en bil med 4 døre og en med 5 døre??

Antallet af døre.

Forskellen er, hvor mange døre, der giver adgang til kabinen. En
stationcar og hatchback er 5 dørs, da du kan komme ind i kabinen gennem
bagsmækken. Det kan du ikke ved en sedan, der derfor er 4 dørs.
At du skal kravle over bagsædet i de to første er underordnet.

HTH

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Allan Knudsen

Dato : 12-12-03 22:31

Fly Christensen skrev.

> Antallet af døre.

DOOHH!!

> [...]
> bagsmækken. Det kan du ikke ved en sedan, der derfor er 4 dørs.
> At du skal kravle over bagsædet i de to første er underordnet.

Tak fordi du opklarede et af livets store mysterier for mig, så lærte jeg
lidt idag.

Go' weekend.

Allan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-12-03 00:00

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Forskellen er, hvor mange døre, der giver adgang til kabinen. En
>stationcar og hatchback er 5 dørs, da du kan komme ind i kabinen gennem
>bagsmækken. Det kan du ikke ved en sedan, der derfor er 4 dørs.

Jeg trode det var fordi Sedan's bagklap, er en .... bagklap

Bortset fra det, kan jeg da lægge bagsædet ned i Scorpioen, og sagtens
kravle ind i kabinen den vej

>At du skal kravle over bagsædet i de to første er underordnet.

Over eller igennem er vel samme surdej ? <grin>

Fra : Leif Neland

Dato : 13-12-03 15:49

jan@stevns.net wrote:

> Jeg trode det var fordi Sedan's bagklap, er en .... bagklap
>
> Bortset fra det, kan jeg da lægge bagsædet ned i Scorpioen, og sagtens
> kravle ind i kabinen den vej

Apropos bagsæde. En kollega overvejede at lave hul fra bagagerummet til
kabinen i sin Mercedes for at kunne have skiene indendørs. For en sikkerheds
skyld spurgte han lige forhandleren først. Det var en god ide at spørge:
Dieseltanken sidder bag bagsædet...

Leif