Vinterdæk
Fra : Stefan

Dato : 11-12-03 23:25

Vinterdæk til en VW Sharan men stål fælge, hvad er en rimelige pris for det
?
Kan det evt. bestilles gennem nettet ?

Hilsen Stefan

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 23:54

> Vinterdæk til en VW Sharan men stål fælge, hvad er en rimelige pris for
det
> ?
> Kan det evt. bestilles gennem nettet ?

Tja hvad synes du selv
Vinterdæk kan fås mellem 300 og 2000 Kr stykket. Stålfælge fås billig som
brugte, ofte til ca. 100-200 Kr stykket.

Hvilke egenskaber prioriterer du højst ved dine dæk?
pris, støj, vejgreb, holdbarhed, ?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Stefan

Dato : 12-12-03 00:04

Ja jeg køre ikke langsom + noget kørsel i Norge

Fra : Jan Vennike

Dato : 12-12-03 05:38

"Stefan" <stefans@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vinterdæk til en VW Sharan men stål fælge, hvad er en rimelige pris for
> [...]
http://www.daekonline.dk/

Købte selv 4 vinterdæk - bestilt mandag, kom torsdag formiddag.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me