spørgsmål til regattest
Fra : BS

Dato : 11-12-03 23:05

Jeg er ved at købe en bil hvor der nederst på siden af regattesten står
GENPART-COPIE.
Hvad betyder det? Er den orig. reg attest blevet væk? Gider det problemer
for mig når jeg skal indregistrere bilen?
mvh BS

---

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 11-12-03 23:13

> [...]
> Hvad betyder det? Er den orig. reg attest blevet væk? Gider det problemer
> for mig når jeg skal indregistrere bilen?

Det får du nok problemer med. Det er en officiel kopi som man kan bruge til
rejser. På min står der:

GENPART-COPIE IKKE TIL REGISTRERING

Så det siger vist sig selv. Jeg ville nok kontakte det lokale motorkontor
for at høre hvordan og hvorledes...

/Kasper Hansen

Fra : BS

Dato : 13-12-03 13:18

> Så det siger vist sig selv. Jeg ville nok kontakte det lokale motorkontor
> for at høre hvordan og hvorledes...
Det har jeg nu gjort. Damen siger den er go' nok til omregistrering mm.
mvh BS

---

Fra : alexbo

Dato : 12-12-03 17:44

"BS" skrev

>Gider det problemer for mig når jeg skal indregistrere bilen?

Ja, den kan ikke bruges, du skal bruge den originale attest.
Hvis sælger har smidt den væk, må han bestille en ny på motorkontoret.

mvh
alex christensen