Yaaaahoooooooo!
Fra : Anders Sørensen

Dato : 11-12-03 17:31

Jeg fik min 85'er Ascona synet uden bemærkninger.
Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-12-03 17:37

> Jeg fik min 85'er Ascona synet uden bemærkninger.
> Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

Det kommer an på om du tænker på økonomi eller køreglæde.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 17:37

> Jeg fik min 85'er Ascona synet uden bemærkninger.
> Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

Gå hen og stil dig foran spejlet - kik dig selv dybt i øjnene - mærk efter,
hvordan du har det.

God fornøjelse..!

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-12-03 20:13

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse
> Jeg fik min 85'er Ascona synet uden bemærkninger.
> Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

Det er velbegrænset hvad du kan få for den, så hvis du ellers er tilfreds,
så kommer du aldrig til at kører billigere...
Hvis du gerne vil skifte, så sælg...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : alexbo

Dato : 11-12-03 21:04

"Anders Sørensen" skrev

> Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

Kør et år, sælg så.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 23:48

> Jeg fik min 85'er Ascona synet uden bemærkninger.
> Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

køre 2 år mere, du får vel næppe billigere bil

Tillykke

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-12-03 23:52

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev :

>Jeg fik min 85'er Ascona synet uden bemærkninger.

tillykke.

>Skal jeg sælge eller køre 2 år mere?

Det ved du da bedst selv - du ved hvad du har nu, men ikke hvad du får

Sagde ham , der osse triller rundt i en nysynet anno 85'er ;)

Fra : Anders Sørensen

Dato : 12-12-03 20:15

Den Thu, 11 Dec 2003 23:52:21 +0100, skrev jan@stevns.net:

>tillykke.

Tak.

>Det ved du da bedst selv - du ved hvad du har nu, men ikke hvad du får

Jeg kører nok i den et par år mere, det er kun nummer 2 bil, så det er
ikke vanvittigt mange kilometer den skal køre.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-12-03 20:21

>Jeg kører nok i den et par år mere, det er kun nummer 2 bil, så det er
>ikke vanvittigt mange kilometer den skal køre.

Så meget mere vil det være galimatias at smide den ud nu ;)