Fejl på Audi 80 TDI
Fra : Nikolaj Weyser Morte~

Dato : 10-12-03 21:24

Jeg har netop købt en Audi 80 1,9 TDI fra 1992, og nu blinker indikatoren
for lav kølervæskestand/for høj temperatur. Temperaturmåleren viser derimod
ingen overophedning, jeg har skiftet føleren i køleren og tjekket at der er
strøm til - har mistanke om fejl på føleren ved topstykket. Er der nogen der
kan hjælpe med gode råd??

/Nikolaj

Fra : Holten

Dato : 10-12-03 21:33

"Nikolaj Weyser Mortensen" <nwm@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> strøm til - har mistanke om fejl på føleren ved topstykket. Er der nogen

Her du kigget på føleren i exp.beholderen ?? e.v.t. prøv at "luse" den.

MVH

Holten