Hej gr
Fra : hedegaard

Dato : 10-12-03 12:32

Jeg har fået stjålet min bil... Nu er der gået fire uger - og forsikringen
siger 70000 til en ny.

Jeg vil gerne have en Toyota - den behøver ikke være kæmpestor (enlig med to
(næsten) voksne børn)... Den skal være passet med undervognsbehandling osv,
da jeg ikke kører forfærdeligt meget, så den bliver ikke slidt op på vejene.
Jeg har tjekket forhandlerne i området (østjylland) desværre er der ikke det
store udvalg for tiden...
Hvor finder jeg en bil? (helst før jul)

VH Lisbeth

Fra : Brizz

Dato : 10-12-03 14:26

> Jeg har fået stjålet min bil... Nu er der gået fire uger - og forsikringen
> siger 70000 til en ny.

Surt show....er 70k så også det du mener den var værd?

> [...]
vejene.
> Jeg har tjekket forhandlerne i området (østjylland) desværre er der ikke

www.dba.dk
www.bilbasen.dk

Det er 2 steder med masser af biler
fx denne
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=528901348&page=9
så der er masser at komme efter

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 10-12-03 16:33

Den Wed, 10 Dec 2003 12:31:51 +0100, skrev "hedegaard"
<hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk>:

> [...]
>Jeg har tjekket forhandlerne i området (østjylland) desværre er der ikke det

Fornuftigt valg, Toyota, så er du næsten sikret problemfri kørsel.

Corolla:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=299300270&page=13
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=258900309&page=13
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=619200031&page=7

Carina E:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=630510&page=4
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=506901111&page=3

Et par af dem koster godt nok 75.000, men måske kan de handles lidt
ned.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-12-03 18:05

Du kunne også prøve www.nysynet.dk, kender ham dog ikke personligt. Men
umiddelbart skule han være meget fair.