VR6 igen igen igen igen igen...........
Fra : Thomas

Dato : 09-12-03 12:01

Nu har jeg lige kigget lidt på bilbasen.dk og har set at der er en del Golf
VR6 med automatgear til salg? Det vidste jeg egentlig ikke fandtes. De er
måske ikke solgt fra nye herhjemme og måske importeret? (og de har pudsigt
nok kørt meget fp km , hvis man kan stole på det) Men aner det ikke

Men hvad er dataene, på en VR6 med automatgear`? Jeg mener den alm. er 7,7
fra 0 til 100, men hvad med automatgear?

Mvh

Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-12-03 12:15

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men hvad er dataene, på en VR6 med automatgear`? Jeg mener den alm. er 7,7
> fra 0 til 100, men hvad med automatgear?

9 sek.
http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide.asp er din ven...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-12-03 12:18

On Tue, 9 Dec 2003 12:15:17 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>9 sek.
>http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide.asp er din ven...

Ach, var den dér. Beautifull, Morten - just beautifull

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-12-03 13:17

> Ach, var den dér. Beautifull, Morten - just beautifull

Takker...

Det er det jeg siger (Læs: skriver). Jeg har fået sovet i nat...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 09-12-03 13:38

On Tue, 9 Dec 2003 13:16:51 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Det er det jeg siger (Læs: skriver). Jeg har fået sovet i nat...

Jep - forhåbentligt kørte du ikke bilen igår

/Mogens

Fra : Thomas

Dato : 09-12-03 12:23

ok, ikke slemt for en automater......

Er det så en gearkasse der kan holde til nogle km?

Mvh

Thomas

Fra : Allan Møller

Dato : 09-12-03 20:51

> [...]
> måske ikke solgt fra nye herhjemme og måske importeret? (og de har pudsigt

Nu er jeg selv ret interesseret i en Golf VR6 - godt nok fra Sverige
men jeg skulle lige som priserne i DK og jeg kan altså kun finde en VR6 med
automatgear
og den har kørt ca. 150.000

Mvh. Allan'

Fra : Allan Møller

Dato : 09-12-03 20:59

> Nu er jeg selv ret interesseret i en Golf VR6 - godt nok fra Sverige
> men jeg skulle lige som priserne i DK og jeg kan altså kun finde en VR6
> [...]

Og efter at have klikket lidt mere kan jeg se hvad du mener

Mvh. Allan

Fra : Thomas

Dato : 09-12-03 21:43

hehe

godt, skulle lige til at linke til dem alle

Mvh

Thomas