godt værksted nær lyngby (kgh)
Fra : Philip

Dato : 18-04-01 12:12

Jeg har ikke den vilde mekaniske forstand på motorcykler og kunne godt tænke
mig at den fik et lille eftersyn, så jeg søger et anbefalelsværdigt værksted
i nærheden af kgs. lyngby.
Ser ikke ud til at der er andet end cykkelhandlere her omkring :-/

Fra : boe

Dato : 18-04-01 12:23

"Philip" <SPAMOFF_Alamyx@softhome.net> wrote in message
> [...]
værksted
> i nærheden af kgs. lyngby.
> Ser ikke ud til at der er andet end cykkelhandlere her omkring :-/

Prøv Søborg MC
Se evt. anmeldelser på http://www.dmcn.dk/

Bo, VF1000F

Fra : Steen Persson

Dato : 18-04-01 12:22

F.A Moto i Brønshøj eller Lydmuren i Stenløse er nogle muligheder. Begge
steder har et udmærket ry.

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : Søren

Dato : 18-04-01 14:50

Ingen tvivl om det.

Ring til Peter hos Søborg Mc.

Mvh Søren
(zx6r)

Philip <SPAMOFF_Alamyx@softhome.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bjsn0$n3n$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Janus

Dato : 18-04-01 14:58

Søborg MC naturligvis
http://www.soborgmc.dk/

Janus (Lyngby)

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-04-01 17:24

> [...]
værksted
> i nærheden af kgs. lyngby.
> Ser ikke ud til at der er andet end cykkelhandlere her omkring :-/

Hvis du har en ældre Honda, så skal du køre ud til Agusta Motor, ellers er
det Søborg MC

Jesper
CX500

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-04-01 17:29

> [...]
tænke
> mig at den fik et lille eftersyn, så jeg søger et anbefalelsværdigt

Hej Philip

Du skal selvfølgelig ud til Søborg MC. Flinkere "nede på jorden" fyr end
Peter (ejeren) skal man lede længe efter. Værkstedet ligger lige bag ved Mc
Donalds i rundkørslen mellem Buddinge og Søborg.

Søborg MC
Tinghøjvej 51
2860 Søborg
Tlf 39 69 14 01
http://www.soborgmc.dk/

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)