Jeg fik sq pappet !
Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 10:08

Hejsa NG

Ja så lavede jeg mit første lovlige vink til en med MC'ist
jeg skulle til Kprøve kl 10.00 flink fyr ham prøvesagkyndige )
vi kørte afsted, og efter 15mins med både landevej og bykørsel, kørte vi
imod politistationen igen, ØV tænkte jeg hvad fanden har jeg nu dummet mig
med.. men han gav mig hånden og jeg fik kortet uden anmærkninger
15,1KM lang var prøven

Jubiii nu kan jeg køre uden at være bange for at blive snuppet uden kort
)

Mvh
Morten
XS400 Seca **som kommer på gaden imorgen )))))**
2Stk MTX125L hvoraf den ene kommer på gaden d. 30 i denne mdr

Fra : Peter

Dato : 18-04-01 10:07

> [...]
> XS400 Seca **som kommer på gaden imorgen )))))**
> 2Stk MTX125L hvoraf den ene kommer på gaden d. 30 i denne mdr

Jamen jamen tillykke! Kør nu ordentlig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-01 10:18

Morten Juel wrote:

> Hejsa NG
Hej

> Jubiii nu kan jeg køre uden at være bange for at blive snuppet uden kort
> )
Tilykke
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 18-04-01 16:28

">
> Hej

Morten Juel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jamen et stort "TILLYKKE" ryger lige i masken på dig herfra ------>

MVH og løftet venstre

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : IT-administrationen

Dato : 18-04-01 10:49

Endelig tillykke

Kører du også MTX? Det har jeg gjort i 10 år nu. Har du en reservedelscykel
eller stumper du vil af med? F.eks. fælge.

Freddy (frch@aabc.dk)

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 10:55

> Endelig tillykke
Tak tak

> Kører du også MTX? Det har jeg gjort i 10 år nu. Har du en
reservedelscykel
> eller stumper du vil af med? F.eks. fælge.
jeg har lige byttet min 45Scooter væk for 2 Stk MTX'ere + div dele
indtilvidre skal den ene være reservedels cykel, der er dog papir på dem
begge og den ene havde ålade på da jeg fik dem
du kan jo se dem på http://StarChild.dk

Mvh
Morten

Fra : Michael Brock

Dato : 18-04-01 15:49

Tillykke Morten...pas nu på derude..)

Michael FZR1000

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-04-01 16:15

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> 15,1KM lang var prøven
>
> Jubiii nu kan jeg køre uden at være bange for at blive snuppet uden kort

Bonus!

Super Teløk' mæ'et

Med løftet Venstre...

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-04-01 16:39

> [...]
> XS400 Seca **som kommer på gaden imorgen )))))**
> 2Stk MTX125L hvoraf den ene kommer på gaden d. 30 i denne mdr

Stort tillykke fra Århuskanten.

Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 11:03

> [...]
> .....men han gav mig hånden og jeg fik kortet uden anmærkninger
> Jubiii nu kan jeg køre uden at være bange for at blive snuppet uden

Tillykke!!

Står turen så ud til klubaften hos Suså på fredag??

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 17:16

> Tillykke!!
Takker )

> Står turen så ud til klubaften hos Suså på fredag??
Nej, de er ikke lige min type mennesker, selv om de er bikere, jeg tror ikke
jeg finder en klub der er noget for mig desværre, men nu må vi jo se når jeg
skal på offroad tur om det ikke lige er mig

Mvh
Morten

Fra : Pein

Dato : 18-04-01 19:29

Morten Juel skrev ...
> men nu må vi jo se når jeg
>skal på offroad tur om det ikke lige er mig

Teløk mæ æ pap.

Apropos offroad, jeg var lige inde på din hjemmeside, som du for øvrigt er
sluppet heldigt fra, og lur lige de dæk!
De dæk der sidder på den pæne MTX vil ikke være sjove til offroad. Det er jo
rene gadedæk.
De dæk der sidder på den anden, kan nok lige gå an til en start. Du vil nok
skulle have hjælp op ad et par stigninger på Sverigesturen, og få dig et par
spændende nedkørsler, men ellers skal det nok gå. Det vil dog være en hel
del sjovere på nogle noget grovere dæk.
Sig til hvis du skal have en beskrivelse af hvordan man selv skifter dæk,
men det er ca. ligesom på en cykel, der skal bare bruges flere kræfter.

Og at dømme efter sneglene til kædejustering på den pæne MTX'er, så er
kæden enormt slidt. Ting slides hurtigt når man kører offroad, så tag ikke
til Sverige med en helt nedslidt kæde.
Til gengæld ville jeg bruge forskærmen fra den mindre pæne. Jeg kan se den
allerede _er_ flækket. Det sker rimeligt let når man kører offroad, det
skete f.eks. for mig i Brovst sidste måned (hvor også hele bagenden røg en
tur).

Mvh. Pein
(En rigtig pæn DT125R.... lige nu i hvert fald)

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 21:15

> Teløk mæ æ pap.
Takker Niels nu er der intet der stopper mig mht til sveriges turen.. det
skulle lige være en psyco syns mand ) men mon dog.

> Apropos offroad, jeg var lige inde på din hjemmeside, som du for øvrigt er
> sluppet heldigt fra,
Hehe tak, noget skal man jo tjene penge på som lærling )

og lur lige de dæk!
> De dæk der sidder på den pæne MTX vil ikke være sjove til offroad. Det er
jo
> rene gadedæk.
Jaja Niels No problem jeg har 3 knopdæk liggende de skal bare monteres efter
syn

> Sig til hvis du skal have en beskrivelse af hvordan man selv skifter dæk,
> men det er ca. ligesom på en cykel, der skal bare bruges flere kræfter.
Ja, hvis du har noget skruet sammen vil jeg da mægtigt gerne høre det, og
har du btw et closeup af et af dine dækjern, fordi så vil jeg få teknisk afd
på mit arb til at lave såen 2-3 stk, de skylder mig 1000 tjenester )

> Og at dømme efter sneglene til kædejustering på den pæne MTX'er, så er
> kæden enormt slidt. Ting slides hurtigt når man kører offroad, så tag ikke
> til Sverige med en helt nedslidt kæde.
Nej man kan ikke accelere uden at den kammer over på tandhjulet, så der er
skam bestilt nyt kædekit, det kommer imorgen )

> [...]
> skete f.eks. for mig i Brovst sidste måned (hvor også hele bagenden røg en
Hmm den er meget flækket og den anden ser pænere ud, jeg tror istedet jeg
vil forstærke den med glasfiber, ville det ikke være et hit ?

Mvh
Morten
Som glæder sig for vildt til den sveriges tur, men min tøs er sq ikke så
glad for at jeg skal afsted ;o(

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-04-01 22:17

> Hmm den er meget flækket og den anden ser pænere ud, jeg tror istedet jeg
> vil forstærke den med glasfiber, ville det ikke være et hit ?

Jo, i de 10 sekunder det holder.
Kør med den hele skærm, det er noget tis at blive skåret op af en flækker
forskærm i et styrt (og nej, det er ikke en umulig situation, jeg er flere
gange blevet kørt over af min egen cykel, Niels kender også lidt til at man
kan slå sig på dele af cyklen man slet ikke kunne forestille sig at ramme).

En ny forskærm koste max. 150 hos den lokale motocross forhandler, så det er
ikke stedet at spare, syns jeg.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 22:47

> [...]
ramme).

> En ny forskærm koste max. 150 hos den lokale motocross forhandler, så det

Hehe cool at blive kørt over af sin egen cykel RESPECT ! )
nej det var den nye pæne skærm jeg ville forstærke

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-01 23:04

Claus Rittig wrote:

> [...]
> gange blevet kørt over af min egen cykel, Niels kender også lidt til at
> man kan slå sig på dele af cyklen man slet ikke kunne forestille sig at

Jeg fik lige en skør idé
Kan man ikke laver en dejlig blød forskærm af et gammel nedslidt bildæk?
Hvis man nu saver 60 grader af, og så tager lidt af siderne. Det må da
blive en fin forskærm, og så gør den nok også indtryk på de fleste
*hehe*

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 21:49

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 21:29

> [...]
når jeg
> skal på offroad tur om det ikke lige er mig

Hov!
Det er da så blandet en flok som man kan forestille sig!

Skal jeg til at tænke på dig som en særling??

Måske er de blevet for gamle og sammenspiste at komme sådan lige ind i
favnen på?

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 21:53

> Hov!
> Det er da så blandet en flok som man kan forestille sig!
Sikkert jeg har kun været der en gang !

> Skal jeg til at tænke på dig som en særling??
Shh ikke så højt )

> Måske er de blevet for gamle og sammenspiste at komme sådan lige ind i
> favnen på?
Jeg synes lidt det virkede som en masse enligemænd, som bare skulle ha nogle
pils, og det kan jeg gøre med vennerne..
tjja det er skam ikke for at fornærme nogle.. men såen synes jeg bare at det
var.. men yellow var nu flink nok )

Mvh
Morten

Fra : Søren L Hansen

Dato : 18-04-01 20:59

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en jeg tror ikke
> jeg finder en klub der er noget for mig desværre, men nu må vi jo se når
jeg
> skal på offroad tur om det ikke lige er mig

Hvad er der så galt med Dansk Offroad Klub og underafdelingerne??
Vi er meget civiliserede...

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 22:45

> Hvad er der så galt med Dansk Offroad Klub og underafdelingerne??
> Vi er meget civiliserede...
ja det håber jeg jo også, det er derfor jeg vil med til sverige

Mvh
Morten

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-04-01 23:00

On Wed, 18 Apr 2001 18:15:50 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:

Hej Morten.

Tillykke med kortet.
Kør ordenligt ---- knægt

>Nej, de er ikke lige min type mennesker, selv om de er bikere, jeg tror ikke
>jeg finder en klub der er noget for mig desværre, men nu må vi jo se når jeg
>skal på offroad tur om det ikke lige er mig

Hvis resten af klubben ligner Yellow ville jeg nu prøve at gæste dem
alligevel

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 23:03

> Tillykke med kortet.
> Kør ordenligt ---- knægt
hehe tak far skal nok )

> Hvis resten af klubben ligner Yellow ville jeg nu prøve at gæste dem
> alligevel
tjaa, det var bare ikke rigtigt mig ;o(

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 17:17

Tak allesammen, det er helt vildt fedt at kunne køre uden at føle sig
kriminel hver gang man ser en strømer vogn

Mvh
Morten

Fra : Adam Christensen

Dato : 18-04-01 17:26

> Tak allesammen, det er helt vildt fedt at kunne køre uden at føle sig
> kriminel hver gang man ser en strømer vogn

.... og heller ikke være det )

Tillykke!

--
Adam

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-04-01 17:21

> Jubiii nu kan jeg køre uden at være bange for at blive snuppet uden kort
> )

Tillykke fra Lyngby

Jesper
CX500

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 18-04-01 22:59

> Jubiii nu kan jeg køre uden at være bange for at blive snuppet uden kort

Var det ikke dig der mente at Jason Watt var et fjols??
Tillykke alligevel
Carsten.

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-01 23:02

> Var det ikke dig der mente at Jason Watt var et fjols??
hehe, jow hvis det var en blærerøvs ulykke ! og jeg har aldrig sagt at det
var smart at køre uden kort !

> Tillykke alligevel
takker

Mvh
Morten

Fra : Jens U

Dato : 19-04-01 03:24

Morten Juel skrev ....
>jeg har aldrig sagt at det
>var smart at køre uden kort !

Jamen, så da tilykke med pappet.

Der var ingen der lykønskede mig da jeg fik,
men de havde nok helst set mig uden styrebrev A.

Jeg vil også sige at der er stor forskel på at have haft alt teori og køre undervisning
og så mangle den lille prøve, end at købe en to-hjuler og så bare køre,
for man har vel kørt knallert en gang.

De sørgelige historier er der jo nok af, jeg mødte en gang en som købte en mc
uden at have kortet(den gang kørte jeg ikke engang knallert) han havde en kammerat
bag på og i en kurve fulgte han ikke med så de kørte galt,
de overlevede begge men men men ham der kørte havde ikke spændt hjelmen fast
og tabte den ved styrtet, hoved ramte asfalten og det tog skade,
han har sin førlighed stadig, men motorikken gik tabt..... han kommer aldrig til at køre mc igen.

Havde han bare begyndt at tage kortet, så viste han også hvordan hans passager
skulle placere sig.

Ikke for at sige at man skal køre bare fordi man mangler det gyldne stempel,
men jeg er da sikker på at du har kørt enorm pænt de gang hvor fristelsen er blevet for stor.

Og nu du har det, så pas på det... du kan miste det lige så hurtig igen.
en seca kan sagtens køre +70% i byen.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Morten Juel

Dato : 19-04-01 07:14

> Jamen, så da tilykke med pappet.
takker

> Der var ingen der lykønskede mig da jeg fik,
> men de havde nok helst set mig uden styrebrev A.
Hehe, min mor og søster er sq heller ikke glad, men de har da sagt tillykke

> [...]
undervisning
> og så mangle den lille prøve, end at købe en to-hjuler og så bare køre,
Ja lige siden 3kl

> [...]
> og tabte den ved styrtet, hoved ramte asfalten og det tog skade,
> han har sin førlighed stadig, men motorikken gik tabt..... han kommer
Ævs ;o(

> Havde han bare begyndt at tage kortet, så viste han også hvordan hans
passager
> skulle placere sig.
Ja, lige det der prøver man på bane, det er ikke så slemt synes jeg, og ham
der sad bag på mig vejede 100kg !

> Ikke for at sige at man skal køre bare fordi man mangler det gyldne
stempel,
> men jeg er da sikker på at du har kørt enorm pænt de gang hvor fristelsen
er blevet for stor.
Jeg har kørt meget pænt, netop fordi man er bange for at blive nuppet !

> Og nu du har det, så pas på det... du kan miste det lige så hurtig igen.
> en seca kan sagtens køre +70% i byen.
hehe ja det kan den snilt men den er liiiiige lille nok til at jeg kan
få det taget på motorvej )
hehe

Mvh
Morten

Fra : Anneli

Dato : 19-04-01 00:00

Stort tillykke herfra! Kør nu pænt :0)

Anneli

Fra : Morten Juel

Dato : 19-04-01 07:14

> Stort tillykke herfra! Kør nu pænt :0)
jeg skal prøve man vil nødigt ned og ligge ;o(

Mvh
Morten

Fra : Pein

Dato : 19-04-01 17:31

Morten Juel skrev ...
> man vil nødigt ned og ligge ;o(

Hvis vi snakker offroad, så vænner du dig nok til det.
Jeg er een af dem der tilter sjældent, men jeg har vist kun kørt en eneste
tur uden at styrte på et eller andet tidspunkt.

Mvh. Pein

PS. Morten; pil blinklysene af inden Sverige

Fra : Birgit Iversen

Dato : 19-04-01 08:45

Feeedt - tillykke...

Jeg glæder mig osse vildt til at blive færdig, men det varer lige lidt
endnu. Det kommer nok til at passe med at der er i hvert fald 15 graders
varme...i august eller sådan noget..!!

He he - go´ tur Morten...*s*

Biv