Nordlige Bottenhav
Fra : Kjeld Hansen

Dato : 18-04-01 09:27

Jeg skal til sommer sejle til Haparanda. Jeg er ved at være dækket ind med
søkort; men mangler kort langs den svenske østkyst fra Hudiksvall og nordpå
samt langs den finske vestkyst fra Ålandsøerne til Jakobsstad.
Kan nogen hjælpe ved lån/leje eller oplyse om, hvor man kan købe.
Venlig hilsen Kjeld Hansen

Fra : Frank Kristensen

Dato : 18-04-01 10:55

Hej

Da vi for nogle år siden sejlede vores båd hjem fra Finland benyttede vi:

Weilback.
Toldbodgade 35, Kbh.

Her kan man købe søkort til hele verden

Med venlig hilsen

Frank Kristensen
"sailing is life....
Everything else is just details"
"West Wind"
"Scanmar 40"

Fra : Fredrik Mossberg

Dato : 20-04-01 07:42

Halloj

Pröv med att spörre den Svenske gruppen swnet.fritid.segling, der finner du
sejlare fra hele Sverige. Moske kan nogen ha brukte kort för den del av den
Svenske kust, du spör om.

Med venlig hilsen

Fredrik

Kjeld Hansen <kjeld-hansen@mbox301.get2net.dk> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:akcD6.33$ua2.7215@news.get2net.dk...

Fra : Hanne og Hans

Dato : 21-04-01 18:55

Prøv www.tidesend.com
De har en kortserie på 38 kort fra Jakobstad til Ystad til 188$
God tur
Hans.

Fra : Kjeld Hansen

Dato : 23-04-01 12:05