Problemer med at starte i frostvejr
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-12-03 13:30

Hejsa....

Her på det sidste har min Brava haft lidt problemer når jeg starter. Det er
som om chokeren ikke tager ved...den starter, men står og rumler med meget
lave omdrejninger. Efter et par dap på speederen ryger den op på de 1500
rpm. I går da jeg så skulle hjem fra arbejde og det havde været frostvejr
kunne den så knap nok starte. Det tog mig i hvert fald 5 min. efter at have
voldtaget starteren nogle gange. Er der nogen der har en idé om hvad der kan
være galt?

--
Mvh,
Lars Bjerregaard

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-03 13:41

Lars Bjerregaard wrote:
> [...]
> mig i hvert fald 5 min. efter at have voldtaget starteren nogle
> gange. Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

Det lyder mere som et fugtproblem i mine ører, så prøv at
rense dine tændkabler og giv dem en gang fugtfortrænger/
silikonebehandling.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-12-03 14:04

> Det lyder mere som et fugtproblem i mine ører, så prøv at
> rense dine tændkabler og giv dem en gang fugtfortrænger/
> silikonebehandling.

Ok, det vil jeg da prøve her i eftermiddag så....troede bare det måske kunne
være noget chokerværk?

--
Mvh,
Lars Bjerregaard

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-03 14:16

Lars Bjerregaard wrote:
> Ok, det vil jeg da prøve her i eftermiddag så....troede bare det
> måske kunne være noget chokerværk?

Det kan det også sagtens være. Det andet er bare meget
udbredt i dette vejr og det er aldrig skidt at få fugtbeskyttet
sine kabler uanset. Så jeg ville starte der og se om det var
løsningen.