Reset af ABS computer?
Fra : //zigge

Dato : 06-12-03 22:06

Hej

Jeg har netop udskiftet den foreste højre ABS-sensor på min Chevy S10 4x4
(1994).
Nu lyser ABS advarselslampen konstant.
Jeg mistænker at ABS-computeren er "forvirret" og vil gerne prøve at
reset'te den.
Er der en der ved hvordan det gøres?
Andre forslag er også velkomne (... nej jeg saver den ikke over og skifter
begge ender

Mvh
//zigge

PS: Hvis der er nogen der kender en god Chevy mekker i Ålborg området vil
jeg gerne kende ham også, da den nærmeste jeg kender bor i Nørre Åby på fyn.

Fra : Torben E

Dato : 06-12-03 22:19

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nu lyser ABS advarselslampen konstant.
> Jeg mistænker at ABS-computeren er "forvirret" og vil gerne prøve at
> reset'te den.

Du kan jo prøve at tage batteriet fra et par minutter.

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : //zigge

Dato : 06-12-03 23:17

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo prøve at tage batteriet fra et par minutter.

Vil det også slette de gemte koder i hukommelsen, det drejer sig svjv. om en
Kelsey-Heyes controller?

Mvh
//zigge

Fra : Torben E

Dato : 06-12-03 23:48

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det også slette de gemte koder i hukommelsen, det drejer sig svjv. om
en
> Kelsey-Heyes controller?

Jeg ved det ikke, det var bare sådan mere almen info, men
der findes systemer der gemmer koderne selvom strømmen
afbrydes.

Fra : //zigge

Dato : 08-12-03 19:45

Hej og tak for hjælpen, da jeg først havde lokaliseret service stikket var
det meget nemt at slette alle koder og bilen er i orden nu.

Mvh
//zigge