Brænder hos KS-Motor i Vejle
Fra : Kim J.

Dato : 06-12-03 10:31

Hejsa,

Har lige hørt i radioen, at KS-Motor brænder, håber ikke der er nogle af jer
gutter der har maskiner til at holde hos dem?

Hygge her fra
Kim

Fra : Intet Navn

Dato : 06-12-03 11:29

"Kim J." <BL320SLET@get2net.dk> wrote in message

> Har lige hørt i radioen, at KS-Motor brænder, håber ikke der er nogle af
jer
> gutter der har maskiner til at holde hos dem?

Nu holder min MC heldigvis ikke der (og kondolencer i retning af de uheldige
iøvrigt!) - men skal man virkelig til at overveje noget alternativ
vinter-opbevaring? Er det ikke forhandler nummer to der brænder indenfor
ganske kort tid..? =

/claus (bekymret - på den paranoid-ufede "Jeg-ikke-kasko-på-dyret" måde...)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-12-03 12:13

"Jeg-ikke-kasko-på-dyret" måde.."

Det er selvfølgelig enormt ærgerligt. Men når nu det skal være, er det da
den bedste måde at opbevare sin MC på, hvis der ikke er kasko på. Jeg går da
ud fra at KS, som de fleste andre, forsikre MC'en mod brand og tyveri, mens
den er i deres varetægt.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : AW på TRX

Dato : 06-12-03 12:47

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=324849

Allan

Fra : Anders Thorup

Dato : 06-12-03 12:57

AW på TRX wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=324849

øv øv, og atter øv. Det er sgu da godtnok surt
Føler med dem der mister deres kæreste eje!

Lad os håbe de er godt forsikret.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Hekto

Dato : 06-12-03 13:14

In article <bqsdj0$b8q$1@news.cybercity.dk>, Henrik Nielsen -
RaptorMC.dk says...
> [...]
> ud fra at KS, som de fleste andre, forsikre MC'en mod brand og tyveri, mens

Jeg synes umiddelbart at to brande, med så kort mellem, i
vinterhalvåret, hos MC-forhandlere m. vinteropbevaring .... lugter
lidt?
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Niels Bengaard

Dato : 06-12-03 14:58

> Jeg synes umiddelbart at to brande, med så kort mellem, i
> vinterhalvåret, hos MC-forhandlere m. vinteropbevaring .... lugter
> lidt?

Der står på TVsyds hjemmeside at branden skyldes en gnist fra en truck. Om
det lugter ved jeg ikke.

Niels

Fra : BoS.

Dato : 07-12-03 10:16

Niels Bengaard wrote:

> Der står på TVsyds hjemmeside at branden skyldes en gnist fra en
> truck. Om det lugter ved jeg ikke.

Det var også en truck der var skyld i branden i SPH.

Det var en truck oplader, der var gået overgang i. =

mvh Bo

Fra : Armand

Dato : 07-12-03 09:40

"BoS." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var en truck oplader, der var gået overgang i. =

En ladestation på en væg burde ikke kunne starte en brand alene - Det skal
der roderi og brandfarligt skrald i krogene til :-|

Ufatteligt som der skal en "Scandinavian Star" til ind imellem for at folk
tager (kortvarigt) ved lære!!

At man havde nået at redde så stor en mængde af motorcykler m.m. ud kan
egentlig heller ikke imponere mig - En målrettet bekæmpelse af den spæde
brand havde nok været mere gavnlig :-/

--
Armand.
(der ikke var tilstede og derfor indrømmer at han sikkert er uretsmæssig

Fra : Richard

Dato : 06-12-03 17:54

Hekto wrote:

> Jeg synes umiddelbart at to brande, med så kort mellem, i
> vinterhalvåret, hos MC-forhandlere m. vinteropbevaring .... lugter
> lidt?

Morale: Stil dig aldrig i læsiden ved en ildebrand

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-12-03 18:15

On Sat, 06 Dec 2003 17:54:24 +0100, Richard
<richardpunktumpade@mail.dk> wrote:

Hej Richard.

>Morale: Stil dig aldrig i læsiden ved en ildebrand

En lettere omskrivning af det gamle ordsprog:
Klog sømand pisser ikke mod vinden

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Richard

Dato : 06-12-03 18:21

Hej Steen,

Steen Gruby wrote:

> En lettere omskrivning af det gamle ordsprog:
> Klog sømand pisser ikke mod vinden

Netop - og der skal iøvrigt ekstra strålerør på, hvis man vil slukke
branden med det redskab fra den kant

Fra : Søren Lindholt

Dato : 07-12-03 23:13

Steen Gruby wrote:

> En lettere omskrivning af det gamle ordsprog:
> Klog sømand pisser ikke mod vinden

Eller på latin:
Vir Prudenc non contra ventum mingit...

--
Søren
motortosse.dk

Fra : flemsus

Dato : 06-12-03 13:36

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> wrote in message
> [...]
> brænder indenfor ganske kort tid..? =
>

> /claus (bekymret - på den paranoid-ufede "Jeg-ikke-kasko-på-dyret"

Mon der er lidt "kro effekt" over det?

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Stefan

Dato : 06-12-03 17:31

Måske var der en Fransk bil i mellem.... de kan det med ild

Stefan, Honda Driver
http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : Brian Lænø

Dato : 06-12-03 19:43

"Kim J." skrev
> [...]
jer
> gutter der har maskiner til at holde hos dem?

I TV2 Syd er der et lille inslag om det.
Det lader til at der blev redet en del motorcykler.
Indslaget kan ses på http://www.tv2regionerne.dk/

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-12-03 12:24

"Det lader til at der blev redet en del motorcykler"

Så må vi håber de ikke har været udsat for for meget røg. Det kan give
problemer senere.... Dårlige forbindelser i elektronikken mv.

Fra : TheHobbit

Dato : 08-12-03 10:15

Billeder her:
http://www.112alarm.dk/ksm/ksm.htm

Jeg kommer fra Horsens kun nogle få km væk fra Vejle - mine MC'er kunne
sagtens ha stået i opbevaring der. Det skærer i hjertet....

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (i opbevaring)
+ Honda CBR600 F3V - 1996 (i opbevaring)

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -